אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

אינפרטק

טכנולוגיות לאיתור נזילות ורטיבות

אינפרטק החברה מובילה בישראל לאיתור וטיפול בנזילות מים, רטיבות, קווי צנרת וביוב, בריכות ומערכות נוספות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

איתור נזילות מים רטיבות בקיר עובש בקירות שורשים בצנרת וצילום צנרת ביוב

איתור נזילות מים במצלמה תרמית

בדק בית וביקורת מבנים

אל תחכו לאחרי האיכלוס – בדק בית וביקורת מבנים לאיתור נזילות מים נעשה במטרה לבחון ליקויי נזילות וליקויי רטיבות הקיימים בדירה או עלולים להתפתח בעתיד. ללא ביצוע איתור נזילות מים בשלבים מוקדמים של הבנייה או אפילו בטרם הבנייה, עלולה להתגלות רטיבות בשלב שבו הדיירים כבר משתמשים במערכת האינסטלציה והמים, וכתוצאה מכך, איכות חייהם עלולה להיפגם עד מאד.

אינפרטק הינה חברה מקצועית וותיקה בתחום בדיקות הנדסיות לאיתור ליקויי בניה ובהם איתור נזילות מים קיימות וסמויות למבנים חדשים וקיימים תוך הקפדה בלתי מתפשרת לתקנות החוק.

בשנת 2014 פורסם מחקר של חוקרי הטכניון, שמצא כי ב-100% (!) מהדירות החדשות בישראל קיימים ליקויי בנייה. בנוסף, מנתוני התביעות בבתי המשפט בישראל, ניתן לראות כי רוב תביעות ליקויי הבנייה בבתי המשפט, הן תביעות על רטיבויות ונזקי מים. לצערנו, רמת בניית הדירות בישראל טעונה שיפור, וכפועל יוצא מכך נקראים מאתרי נזילות ונזקי מים למבנים, לאיתור ליקויי הבנייה אשר גורמים בעיקר לרטיבויות ונזקי מים.

ברור לנו שאתם מעדיפים לקבל דירה מושלמת ונטולת ליקויים, ברור לנו גם שאתם מעדיפים שלא להגיע לתביעה בבית המשפט. הדרך להגיע למטרות אלו היא לבצע בדיקה מקיפה של 'בדק בית', לדירה וכל המערכות המותקנות בה.

לאחר הבדיקה תקבלו דו"ח ממצאים מפורט, שמציג בצורה ברורה את מצבו של הנכס ושל המערכות המותקנות בו. כך, תוכלו לרכוש ו/או למכור את הנכס ברוגע, כשאתם בטוחים במצב הנכס וערכו הכספי.

המומחים של אינפרטק: איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

מה כוללת בדיקת 'בדק בית'?

בבדיקת 'בדק בית' נבדקת הדירה 'בדיקת מהנדס', שמטרתה לבדוק האם הדירה על כל מרכיביה עומדת בתקנים והדרישות המתאימות. בנוסף, מתבצעות בדיקות לכל מערכות המים של המבנה, מערכת אספקת המים, מערכת איטום, מערכת בידוד ועוד.

בדק בית יסודי לאיתור נזילות מים כולל אבחון של מגוון בעיות החל מהתקנת מערכת אינסטלציה בצורה לקויה, ליקויי רטיבות בשירותים, איתור נזילות מים בדוד חשמל/דוד שמש, נזילות מים מהדוד, נזילות מים ורטיבות בצנרת ובמרזבים, צינורות ביוב דולפים, ליקויי רטיבות ונזילות ברצפות, רטיבות ונזילות בקירות, סמני רטיבות, לחות, פטריות בקירות ועד ריח רע ועובש.

חשוב לדעת כי ניתן לאתר סדקים וליקויי צנרת ונזילות גם שלא בעונת החורף, ובתקופות אלו אף ניתן לגלות נזילות ובעיות איטום בצורה טובה.

בדיקת בדק בית נועדה להתריע בפני בעל הנכס על תקלות וכשלים שקיימים בנכס, כמו גם תקלות וכשלים שעלולים להתרחש בהמשך הדרך אם לא ינקטו הפעולות המתאימות. רק כך תוכלו להיות בטוחים שרכשתם דירה שעומדת בכל התקנים והדרישות, ושלא תצטרכו להתעסק עם ליקויים או נזילות בשנים שלאחר הרכישה.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

מתי מומלץ להזמין בדיקת 'בדק בית'?

  • דירה לפני קניה
  • לפני רכישת דירה יד 2
  • בדיקת רכוש משותף בבניין
  • בדק בית לאחר שיפוץ
  • דירה לפני מסירה מקבלן
  • במהלך שנת בדק בדירה חדשה
 

עבור נכס המיועד לשרת את דייריו למשך שנים ובייחוד כשזו ההשקעה המשמעותית ביותר עבורנו, בין אם לצרכי שכירות, מכירה או להשקעה, ישנה משמעות קריטית לבדק בית ואיתור נזילות, אשר יכול להשפיע במידה רבה הן על הרווח האפשרי והן על איכות החיים של הדיירים ו/או הבעלים החדשים בנכס. 

את הבדיקה ניתן להזמין לפני או אחרי האכלוס של הדירה, אך בהחלט מומלץ לבצע את הבדיקה לפני האכלוס, כדי שתוצאות הבדיקה יגיעו גם הן לפני האכלוס, והקבלן או המוכר של הדירה יוכלו לבצע את התיקונים הנדרשים, במידה שקיימים כשלים ו/או ליקויים הדורשים תיקון.

למה חשוב להזמין בדיקת 'בדק בית'?

עבור נכס המיועד לשרת את דייריו למשך שנים ובייחוד כשזו ההשקעה המשמעותית ביותר עבורנו, בין אם לצרכי שכירות, מכירה או להשקעה, ישנה משמעות קריטית לבדק בית ואיתור נזילות, אשר יכול להשפיע במידה רבה הן על הרווח האפשרי והן על איכות החיים של הדיירים ו/או הבעלים החדשים בנכס.

לבדוק לפני אכלוס או אחרי אכלוס?

אל תחכו לאחרי האכלוס – בדק בית וביקורת מבנים לאיתור נזילות מים נעשה במטרה לבחון ליקויי נזילות וליקויי רטיבות הקיימים בדירה או עלולים להתפתח בעתיד. ללא ביצוע איתור נזילות מים בשלבים מוקדמים של הבנייה או אפילו בטרם הבנייה, עלולה להתגלות רטיבות בשלב שבו הדיירים כבר משתמשים במערכת האינסטלציה והמים, וכתוצאה מכך, איכות חייהם עלולה להיפגם עד מאד.

לסיכום, רוב הדירות החדשות בישראל נמצאו סובלות מרטיבות. אינפרטק מעניקה שירותי בדק בית הכוללים איתור ליקויי בניה, תוך התמקדות באיתור נזילות מים בנכסים. בסיום ביצוע בדק הבית יוגש ללקוח דו"ח המסכם את הליקויים שאותרו ובהם ממצאי איתור נזילות מים ורטיבות, בשילוב הדרכים שבהן ניתן לבצע תיקונים במידה ואפשרי לעשות זאת.

צוות החברה כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחומם: מהנדסים, הנדסאים, שמאי מקרקעין, ובודקי בניין מוסמכים. כולם מיומנים ומנוסים באיתור נזילות מים, ובעריכת דו"ח הנדסי המשמש כראייה בבית המשפט.

בדק בית

בדק בית הוא בדיקה מקיפה של מצב הנכס ומערכותיו. מטרת בדק בית היא לזהות בעיות או ליקויים פוטנציאליים שעלולים להשפיע על הערך, הבטיחות או אורך חייו של הבית לפני ביצוע הרכישה. בדק בית כולל בדרך כלל בדיקה מעמיקה של מערכות היסוד, המבנה, הגג, החשמל, האינסטלציה והחימום של הנכס, כמו גם פנים וחוץ הבית.

לפני בדק בית, חשוב להבין מה מכוסה ומה לא. בדק בית יכלול בדרך כלל בדיקה ויזואלית של מבנה הנכס, לרבות התשתית, הקירות, הרצפות והגג. צוות המומחים יבחנו גם את מערכות החשמל, האינסטלציה והחימום, כמו גם מכשירי חשמל ושאר מתקנים. עם זאת, בדיקת בית עשויה שלא לכסות הפרות תקנים, בעיות ייעוד או עניינים משפטיים אחרים, שכן אלה מטופלים בצורה הטובה ביותר על ידי עורך דין או איש מקצוע אחר.

במהלך בדק בית, יבחן המפקח לעומק את הנכס, הן מבפנים והן מבחוץ. המפקח ישים לב במיוחד לבסיס, שכן זהו החלק הקריטי ביותר במבנה הבית. הם גם יבחנו את הגג, הקירות, הרצפות והתקרות כדי לזהות בעיות אפשריות. כמו כן, ייבדקו מערכות החשמל, האינסטלציה והחימום, יחד עם כל מכשירי חשמל או מתקנים. המפקח ישים לב לכל בעיה שתזוהה וימסור דו"ח בכתב המפרט את מצב הנכס.

חשוב להגיע לבדיקת 'בדק בית' באופן אישי, על מנת שתוכלו לשאול שאלות, להבין טוב יותר את מצב הנכס והבעיות שזוהו.

פקח הבית יספק דוח כתוב המסכם את ממצאיו ומדגיש את כל הנושאים שיש לטפל בהם. הדוח יכלול גם המלצות לתיקונים ובדיקות נוספות במידת הצורך. מומלץ לעיין בדוח בקפידה, ולשקול את העלות והחומרה של כל בעיה שתזוהה. בעיות מסוימות, כמו יסודות סדוקים או נזילות בגג, עשויות להיות רציניות ויקרות לתיקון, בעוד שבעיות אחרות, כמו מתג תאורה שבור, עשויות להיות קלות יחסית.

חשוב לזכור שבדק בית הוא רק תמונת מצב של מצב הנכס בנקודת זמן מסוימת. בתים יכולים להידרדר עם הזמן, ובעיות חדשות יכולות להתפתח לאחר הבדיקה. אחריות לבית או תוכנית תחזוקה שוטפת לבית עשויה להועיל לקונים, כדי להגן על עצמם מפני תיקונים או בעיות בלתי צפויות לאחר הרכישה.

לסיכום, בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הדירה, שיכול לסייע בזיהוי בעיות פוטנציאליות בנכס לפני ביצוע רכישה. חשוב להבין מה מכוסה בבדק בית, ולהגיע לבדיקה באופן אישי כדי לשאול שאלות ולהבין טוב יותר את מצב הנכס. יינתן דוח כתוב המסכם את ממצאי המפקח ומדגיש את כל הנושאים שיש לטפל בהם. קונים צריכים לזכור כי הבדיקה היא תמונת מצב של מצב הבית, ולשקול ביטוח לבית או תכנית תחזוקה כדי להגן על עצמם במקרה של בעיות עתידיות.

בדק בית ללא הרס

בדק בית הוא בדיקה לא פולשנית ויזואלית של מערכות ורכיבי הנכס, לרבות הגג, המבנה, החשמל, האינסטלציה, הסקה, מיזוג האוויר ומכשירי החשמל. בודק הבית יחפש כל ליקוי גדול או מינורי שעלול להשפיע על החיים ובטיחות הנכס וגם כל נושא שעלול להשפיע על ערך הבית. פקח הבית יבחן את השטחים הגלויים והנגישים של הנכס, ויספק דוח מפורט על הממצאים.

בדק בית מתבצע בדרך כלל לפני מכירת נכס, אך ניתן לעשות זאת גם מסיבות אחרות כמו לפני שיפוץ גדול או כדי לבדוק את מצב הבית לפני רישומו למכירה. זו החלטה נבונה של קונים לבצע בדק בית לפני רכישת נכס, כדי שיוכלו להבין טוב יותר את מצב הנכס, וגם לזהות כל בעיה שעשויה לדרוש תיקון או החלפה.

בדיקות 'בדק בית' צריכות להיעשות על ידי בודק מקצועי, שהוסמך על ידי ארגון מקצועי מוכר. ארגונים אלו קובעים סטנדרטים לפקחי בתים ודורשים מהם לעמוד בדרישות השכלה וניסיון מסוימות, וכן לעבור בחינה מקיפה. חשוב לוודא שהפקח מורשה ומבוטח ויש לו ביטוח אחריות מקצועית, כדי להגן הן על המפקח והן על הלקוח במקרה של טעויות או השמטות מידע.

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

אל תתפשרו עם איתור נזילות מים - קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס
באמצעות טכנולגיות מובילות
אל תתפשרו עם איתור נזילות מים -
קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

תהליך בדיקת 'בדק בית'

תהליך בדק הבית מתחיל בכך שהפקח עובר בנכס, מסתכל על המבנה, החיצוני והפנים. המפקח יבחן את הגג, עליית הגג, הקירות, הרצפות, החלונות והדלתות. כמו כן, הם יבחנו את מערכות החשמל, האינסטלציה, החימום והקירור. הם עשויים גם לבדוק בידוד, אוורור ובטיחות אש. המפקח ישים לב לכל בעיה שתזוהה וימסור דו"ח בכתב המפרט את מצב הנכס.

בסיס המבנה הוא אחד החלקים הקריטיים ביותר בבית, וחשוב שיהיה במצב תקין. המפקח יבחן את התשתית לבחינה של סדקים, שקיעה או בעיות אחרות העלולות להשפיע על תקינות המבנה. המפקח גם יבדוק את המרתף וחללים תת קרקעיים, ויחפש חדירת מים, עובש או בעיות אחרות שעלולות להשפיע על יכולת המגורים של הנכס.

הגג הוא עוד מרכיב קריטי בבית שיש לבחון אותו במהלך הבדיקה. המפקח יבדוק את הגג בכל נושא, בגג רעפים הוא יבדוק האם קיים ליקוי כמו רעפים חסרים או פגומים, נזילות או בעיות אחרות שעלולות להשפיע על תקינות הגג. הם עשויים גם לבחון את המרזבים כדי לוודא שהם מתפקדים כראוי.

מערכת החשמל היא היבט חשוב נוסף בבית, והיא צריכה להיות תקינה. המפקח יבחן בעצמו או ימליץ להזמין חשמלאי מוסמך לבחון את לוח החשמל, החיווט והשקעים כדי לוודא שהם תקינים ועומדים בתקני הבטיחות העדכניים. הם עשויים גם לבדוק את ההארקה ולוודא שהמערכת מוארקת כהלכה. הם עשויים גם לבדוק אם יש סכנות פוטנציאליות כגון מעגלים עמוסים או חיווט מיושן.

יש לבחון גם מערכות אינסטלציה וחימום במהלך בדק הבית. המפקח יבדוק אם יש נזילות, סתימות או בעיות אחרות שעלולות להשפיע על תפקוד המערכות. הם עשויים גם לבדוק אוורור תקין, כמו גם את מצב דוד המים וכל מכשיר אחר המשתמש בגז או נפט.

לאחר הבדיקה ימסור המפקח דו"ח כתוב המסכם את הממצאים.

חשוב לציין כי בדק בית אינו ערובה או אחריות למצב הנכס, מטרת הבדיקה היא ליידע את הלקוח על המצב הכללי של המערכות, ההיבטים המבניים, הבטיחותיים והקוסמטיים של הבית על סמך בדיקת והתבוננות המפקח המנוסה ועל סמך הידע המקצועי שלו.

בדיקת 'בדק בית'

כאשר אתם נמצאים בתהליך קבלת דירה חדשה מקבלן, חשוב להזמין בדיקת 'בדק בית'. אנשים רבים מניחים שבגלל שהנכס חדש, הוא יהיה במצב מושלם. עם זאת, זה לא תמיד המצב. למרות שהנכס עשוי לעמוד בתקנים, מתחת לפני השטח ייתכנו ליקויים שלא ניתן לראות בעין רגילה. זו הסיבה שחשוב לבצע בדק בית לפני מעבר דירה.

בדיקת מערכות המים הנסתרות בדירה

אחד ההיבטים החשובים ביותר של בדק בית הוא בדיקת מערכות המים בדירה או בבית. זה כולל את מערכות איטום הגגות, איטום מרפסות, צנרת אספקת מים, צנרת ניקוז, צנרת ביוב, איטום חדר אמבטיה, איטום חלונות ובדיקת אלמנטים נוספים. כל אלה הם אזורים שבהם מים יכולים לחדור לנכס ולגרום נזק, ולכן חשוב לוודא שהם פועלים כהלכה.

במהלך בדיקת בדק בית נעשה שימוש בציוד מתקדם לבדיקת כל פרט. הציוד כולל מצלמה תרמית, מצלמת צנרת, פרוטימטר/מד לחות, פקקים להצפה ובדיקת מטרת מים המדמה ירידת מי גשמים. מכשירים ושיטות אלו עוזרים לזהות בעיות פוטנציאליות שאינן נראות לעין בלתי מזוינת.

לדוגמה, הדירה עשויה להיות צבועה יפה, אך ייתכן שהצנרת לא תהיה בשיפוע הנכון. הדבר עלול לגרום לנזילות ולחדירת מים לדירה, מה שעלול להוביל לתיקונים יקרים. באופן דומה, הדירה עשויה להיות מוכנה לשימוש, אך ייתכן שכאשר ירד הגשם הראשון תראו נזילות וחדירת מים לדירה.

רצוי ואף חיוני לחסוך לעצמכם כאב ראש מיותר, על ידי ביצוע של בדיקת בדק בית לפני המעבר לדירה. זה נכון לא רק לגבי דירה חדשה מקבלן, אלא גם לגבי בית פרטי, דירה ישנה, וכן לפני קנייה או מכירה של דירה. על ידי ביצוע בדק בית, תוכלו לוודא שבדיקת תקינות מערכת המים בוצעה כהלכה, ושאין פגמים נסתרים שעלולים לגרום לבעיות בהמשך הדרך

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

למה חשוב וכדאי להזמין בדיקת 'בדק בית'?

כאשר אתם נמצאים בתהליך של קבלת דירה חדשה, זה יכול להיות מפתה לדלג על שלב הזמנת בדק בית. אחרי הכל, מדובר בהוצאה נוספת שאולי לא תרצו 'לבזבז' עליה כסף. עם זאת, ישנן מספר סיבות לכך שהזמנת בדק בית היא 'השקעה' נבונה, גם אם אתם בתקציב מצומצם.

אחת הסיבות העיקריות להזמין בדק בית היא, שהבדיקה יכולה לעזור לכם לזהות בעיות פוטנציאליות בנכס לפני שאתם עוברים דירה. למרות שהנכס עשוי להיראות מושלם על פני השטח, ייתכנו ליקויים נסתרים שאינכם יכולים לראות. לדוגמה, עשויות להיות בעיות עם הצנרת, החיווט החשמלי או השלמות המבנית של הבניין. על ידי זיהוי הבעיות הללו לפני הכניסה לדירה, תוכלו להימנע מתיקונים יקרים והוצאות בלתי צפויות בהמשך הדרך.

סיבה נוספת להזמין בדיקת 'בדק בית' היא שהבדיקה יכולה לתת לכם שקט נפשי. הידיעה שמומחה מוסמך בדק ביסודיות את הנכס וזיהה בעיות פוטנציאליות, יכולה לעזור להקל על כל החששות שיש לכם לגבי הנכס. דבר זה יכול להיות חשוב במיוחד אם אתם רוכשים נכס, שכן בדק בית יכול לתת לכם הבנה טובה יותר של מצב הנכס ולעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.

עדיין לא נכנסתם לדירה? עדיין לא מאוחר

אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם להזמין את הבדיקה לפני המעבר, התשובה פשוטה. בהזמנת הבדיקה לפני המעבר, תוכלו להימנע מבעיה של גילוי תקלה בנכס לאחר שיהיה מאוחר מדי. תארו לעצמכם, כבר עברתם את כל החפצים והרהיטים שלכם, ואז אתם מגלים שיש נזילות בגג, או שמערכת החשמל מיושנת ומסוכנת. הרבה יותר קל וחסכוני לטפל בבעיות האלה לפני שאתם נכנסים לגור בדירה, במקום לנסות לטפל בהן לאחר מעשה.

חשוב - קחו מומחה להשלמת תהליך בדק בית!

נקודה חשובה נוספת בהזמנת בדק בית היא לוודא שהבודק הוא מומחה מוסמך. לא כל בודקי הבית נוצרו שווים, וחיוני לבחור מישהו שעבר הכשרה ורישיון מתאים. בודק מומחה ומוסמך יהיה בעל הידע והמומחיות לזהות בעיות אפשריות בנכס, והוא יוכל לספק לאחר הבדיקה דו"ח מפורט על ממצאיו. מה שיכול להיות בעל ערך במיוחד לפני רכישת נכס, מכיוון שהדו"ח יכול לעזור לך לנהל משא ומתן עם המוכר כדי לטפל בכל בעיה שתזוהה במהלך הבדיקה.

בסופו של דבר, ההוצאה הכספית של הבדיקה יכולה לחסוך לך סכומים גבוהים יותר בעתיד. למרות שזו עשויה להיראות 'הוצאה מיותרת' בטווח הקצר, הזמנת 'בדק בית' יכולה בסופו של דבר לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. על ידי זיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שעוברים לגור בדירה, אתם יכולים למנוע תיקונים יקרים והוצאות בלתי צפויות בהמשך הדרך. בנוסף, אם אתם רוכשים נכס, בדיקת 'בדק בית' יכולה לעזור לך לנהל משא ומתן עם המוכר כדי לטפל בכל בעיה שתזוהה, מה שיכול בסופו של דבר לחסוך לך כסף במחיר הרכישה.

לסיכום, הזמנת בדק בית היא השקעה נבונה, גם אם אתם בתקציב מצומצם. זה יכול לעזור לך לזהות בעיות פוטנציאליות עם הנכס לפני שאתה עובר דירה, לתת לך שקט נפשי, ובסופו של דבר לחסוך לך כסף בטווח הארוך. בחירת מומחה מוסמך, שיספק לכם דו"ח מפורט על ממצאיו, חיונית אף היא לבדיקת בדק בית נכונה. אל תחכו עד לאחר שנכנסתם להזמנת בדק בית, עשו את הצעד לפני, והימנעו מהבעיה של גילוי משהו לא בסדר אחרי שיהיה מאוחר מדי. זו הוצאה קטנה שתעניק לך שקט נפשי גדול.

בדק בית וביקורת מבנים

אנחנו כאן לשירותכם:  בטלפון 1700-55-33-75 | באמצעות טופס פניה | בוואצאפ | ובצ'אט אישי

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 | במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דילוג לתוכן