אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איתור נזילות המלצות

תוכן עניינים: איתור נזילות המלצות

המלצות לאחר איתור נזילות כוללות את ההמלצות של המומחים לתיקון הנזילות שהתגלו במהלך הבדיקה. לכל כשל יש את הפתרון שמתאים לו ולמערכת שבה הוא נמצא, כך שחשוב שההתאמה תבוצע בצורה מדויקת לפי הצורך של המערכת. המטרה של התיקון היא להחזיר את המצב לקדמותו ובנוסף למנוע אפשרות של הישנות של המצב שוב בעתיד.

המלצת המומחה לתיקון הכשל שגורם לנזילה

דוגמה שכיחה ניתן למצוא במערכת צנרת הניקוז של הבית, צינורות הניקוז נמצאים מתחת לפני השטח ולא פעם חשופים לפגיעות מכניות. מכיוון שהצינורות מכוסים ונסתרים מהעין, קל מאוד לפגוע בהם במהלך קידוח כזה או אחר. כך יוצא מצב שבו בעל מקצוע מגיע להתקין מזגן (או כל דבר אחר) על גבי קיר בבית, ובקידוח הזה בעצם נוצר חור בצינור שאליו הוחדר אחר כבוד גם בורג חביב ונחמד.

החור שנוצר מאפשר למים ולפסולת שעוברת בצינור הניקוז לצאת אל מחוץ לצינור ולחלחל אל תוך קירות הבית, מה שגורם להופעות של סימני רטיבות ועובש על גבי הקירות שמלווים לא פעם עם ריחות לא נעימים שמופרשים מהצינור. מטבע הדברים לא תמיד נוצר ההקשר הזה אצלנו בראש, להבין מיד שהחור שנוצר בצינור לפני חודש או חודשיים הוא זה שגורם לרטיבות שאנחנו רואים עכשיו בדירה. לכן, חשוב לבצע בדיקה מיד בהופעת הסימנים הראשונים של הנזילה או הרטיבות.

אם כן, בדוגמה שלפנינו אחרי שצילמנו את הצינור וגילינו את הבורג הסורר שחדר לצנרת, הגיע הזמן להיפטר ממנו על ידי כרסום שלו. הכרסום מסיר את העצם הזר שחדר לצנרת ומאפשר את הביצוע של התיקון של הצינור, אחרי הכרסום המומחה גם משייף את הצד הפנימי של הצינור. לאחר מכן, עוברים לשלב שבו ניתן לבצע את התיקון של הצינור ללא הרס.

כאן, ההמלצה של המומחה תהיה להסיר את הבורג ולאחר מכן לבצע תיקון פנימי ללא הרס, זאת דוגמה אחת מני רבות להמלצה נקודתית לכשל במערכת הניקוז של צנרת הבית.

מה ההבדל בין המלצה של מומחה להמלצה של אחרים

המומחיות של המומחה מאפשרת לו להמליץ על תיקונים נקודתיים שיחסכו לכם הרבה כסף וזמן, מכיוון שהוא מבין את כלל המערכת ויודע את המיקום המדויק של הכשל ושל ההשפעה שלו על כלל המערכת. לדוגמה, כשמדובר על איטום של גגות ומרפסות, אם תשאלו בעל מקצוע הוא ימליץ במקרים מסוימים להחליף את כל מערכת האיטום של הגג או המרפסת, דבר שאינו הכרחי ברוב המקרים ושבתכל'ס יכניס אתכם להוצאות גבוהות ומיותרות.

המומחה לעומת זאת, יבדוק את מערכת האיטום בשילוב של בדיקות ומכשור מתקדם עד שיגיע למיקום המדויק של האזור הבעייתי, ורק אז לאחר וידוא העניין ימליץ המומחה על תיקון נקודתי לביצוע. בכך, אתם חוסכים לכם את הכסף שהייתם מוציאים על החידוש של מערכת האיטום, וגם התיקון עצמו לוקח הרבה פחות זמן ועם הרבה פחות כאבי ראש רעש ולכלוך.

איך להתמודד עם נזילות מים

ראשית, בתור בעל נכס מומלץ שתגלה אחריות על הנכס ותבצע ביקורת לגילוי מוקדם של סימנים שמעידים על תחילת ההיווצרות של נזילה. לא יודע מה בדיוק לבדוק? אנחנו כאן לעזור:) להלן רשימה של סימנים שאחריהם אתה צריך לבלוש:

  1. סימני רטיבות בכל מקום בנכס.
  2. סימני רטיבות על קירות ותקרות.
  3. סימני רטיבות מעל פנלים (חשוב מאוד).
  4. סימני עובש, נקודות שחורות, ריח של עובש, עובש ירוק, עובש לבן על ריהוט וביגוד.
  5. טפטוף מים מברז ניל של הניאגרה.
  6. טפטופי מים מכל ברז גלוי לעין (תמי 4, ניאגרה, ברזי מטבח וכדו').
  7. אבקה לבנה שיוצאת מבין המרצפות.
  8. סימני רטיבות או עיבוי סביב חלונות.
  9. רטיבות כלשהי סביב חדר הרחצה (חשוב מאוד).

 

 

 

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן