אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

קורס טכנולוגיות אל הרס

תוכן עניינים: קורס טכנולוגיות אל הרס

טכנולוגיות אל הרס משמשות בתחומים רבים, והן כאן כדי להישאר. הצטרפו עוד היום לרכבת ההצלחה ושריינו לעצמכם מקום, בתחום הזה אתם יכולים לבנות קריירה משגשגת ומצליחה שתיתן לכם לא רק פרנסה אלא גם סיפוק ואתגר יומיומי. טכנולוגיות אל הרס הגיעו לעולם, כדי לייתר את השיטות הקונבציונליות הישנות שהיו כרוכות בהרס וחורבן לבית של הלקוח. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת אנחנו יכולים לאבחן את הבעיות של כל המערכות ללא כל צורך בשבר והרס, ותוך כדי גם לתת ללקוח שלנו את תמונת המצב המלאה והמלצות מדויקות לביצוע תיקונים בדגש על העדפה של 'תיקוני אל הרס'.

כדי לעסוק בתחום הזה, אתה צריך ללמוד גם את ההתעסקות עם הטכנולוגיה המתקדמת וגם את כל הרקע שקדם לה. וכי למה? פשוט מאוד. הבסיס של כל תחום הוא אלו שעסקו בו עוד לפני שהגיעה הטכנולוגיה המתקדמת יותר או פחות ו'עשתה' לבעלי המקצוע בתחום 'חיים קלים'. אלו שעבדו קשה כדי להבין כל חלק במערכת שהם מתעסקים בה, והגיעו לרמה גבוהה של הבנה עד שהפכו למומחים עם רקע וניסיון.

לכן, חשוב מאוד להתחיל מההתחלה ולא לקפוץ שלבים, בדיוק כמו שטיפוס על סולם מצריך צעד צעד במעלה השלבים של הסולם. אי אפשר לקפוץ לשלב החמישי, או יותר נכון אפשר רק שלא בטוח שתישאר שם בלי ליפול:) כשאנחנו אומרים להתחיל מהתחלה, הכוונה היא גם לבסיס וגם לכללים הברורים שמכוונים את ההתעסקות בכל תחום.

הבסיס שממנו מתחילים

אז מהו הבסיס? כפי שאמרנו לכל מערכת יש את הבסיס שלה. ניקח לדוגמה את אחת ממערכות המים שנמצאות במבנה או בבית שלכם, שכל אחת מהן צופנת בחובה עולמות של ידע וניסיון שרק ממתינים להיחשף. הדוגמה שלנו תהיה מערכת האינסטלציה של חדר הרחצה אצלכם בבית, מערכת פשוטה לכאורה שמשולבת יחד עם מערכות אחרות כדוגמת מערכת האיטום של החדר הרטוב ומערכת אספקת המים.

במערכת האינסטלציה קיימים כללים וחוקים, הן להתקנה נכונה של המערכת והן לתחזוקה נכונה שלה במטרה להאריך את תוחלת החיים שלה. הכללים והחוקים תקפים בדרך כלל לאלו שמתכננים את המערכת ומיישמים אותה בשטח, כלומר, אנשי אינסטלציה מתכנני מערכות אינסטלציה ואינסטלטורים. בתור בעל מקצוע שמתכנן להתעסק בטכנולוגיות אל הרס, אתה צריך ללמוד גם את החלק הזה.

עכשיו אתה שואל את עצמך, בשביל מה אני צריך ללמוד את זה? ממש כמו שהיינו שואלים את המורה על שיעורי החשבון:) אבל.. כאן זה שונה. וכי למה? מכיוון שבתור בעל מקצוע מאבחן, אתה צריך לדעת ולהבין גם את כל התהליכים שקדמו להגעה שלך לדירה או הבית הנבדק.

מאתר נזילות מים מבצע בדיקות באמצעות טכנולוגיות אל הרס, במערכות של אינסטלציה איטום ובידוד. כל המערכות האלו מתקיימות תודות לבעלי המקצוע שמתקינים ומתחזקים אותן, ולכן חשוב מאוד שנלמד את החלק שלהם בסיפור כדי שנוכל לגשת לכל מערכת עם הבנה מוקדמת והנחות יסוד ברורות. זוהי הדרך היחידה להצליח בכל תחום ובמיוחד בתחום טכנולוגיות אל הרס.

את הבסיס של כל מערכת אתה תלמד בקורס, תוך שימת דגש על נקודות התורפה של כל מערכת ומערכת. כי בסופו של דבר, אנחנו רוצים להגיע מהכיוון של ביקורת למערכת, וזה לאחר שקיבלנו תלונה מהלקוח על רטיבות או חשד לנזילה. מה שאומר שככל שנדע יותר על המערכת ועל הכשלים האפשריים שיכולים להיות בה, כך נוכל לעזור ללקוח שלנו בצורה מקיפה יותר מהירה יותר ומדויקת יותר.

הקומה הראשונה – הכשלים והבעיות של כל מערכת מים

אחרי שבנינו את הבסיס, הגיע הזמן לעבור אל הקומה הראשונה בבניין של המקצועיות שלנו. זאת קומה חשובה לא פחות מהבסיס מכיוון שהיא מכילה את כל מה שאנחנו צריכים לדעת מהבחינה של הצד השלילי של כל מערכת. מה הכוונה צד שלילי? הצד שתורם להופעה של הבעיות שבגללן הלקוחות הולכים לקרוא לנו. כפי שצוין קודם, נקודות תורפה תורמות להופעה של כשלים במערכות השונות. וכמו שאנחנו צריכים להכיר אותן לעומק, כך אנחנו צריכים להכיר בצורה ברורה את הכשלים שעלולים להופיע בכל מערכת.

ככל שנכיר יותר ויותר כשלים ומצבים של מערכות המים השונות, כך נוכל לתת לעצמנו הבנה מלאה על המצבים שבהם אנחנו הולכים להיתקל בשטח. וזה גם חלק עיקרי מאוד בקורס טכנולוגיות אל הרס, להכיר כמה שיותר כשלים ומצבים בכל מערכת. כך אנחנו מעשירים את עצמנו בידע חשוב, וכשנגיע לשטח ונראה כשל מסוים נוכל לקטלג אותו ולקשר אותו אל אחד הכשלים שאנחנו כבר מכירים.

אממה? זה לא אומר שאלו כל הכשלים האפשריים. ישנם כשלים רבים שתתקלו בהם במהלך עבודתכם היומיומית, שלא יופיעו בקורס ואף אחד לא ילמד אתכם עליהם. וכי למה? כי גם המומחים הגדולים ביותר עדיין נתקלים בכשלים ומצבים שונים מדי יום! אין הוקוס פוקוס! בכל יום צריך ללמוד מחדש ולהמשיך להתפתח.

אבל.. הסוד הוא ללמוד את השורשים והקטגוריות המרכזיות, ובנוסף ללמוד את הכלים שאיתם תוכלו להתמודד עם כל כשל ועם כל בעיה. מה זה אומר כלים?

הכלים שמגיעים עם הקומה הראשונה

אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לרכוש במהלך הלימודים של המקצוע, ובכלל במהלך העבודה שלכם בתור מאתרי נזילות מים הם הכלים המקצועיים. מהם הכלים המקצועיים? אלו הכישורים שלכם בתור בעלי מקצוע, שיעזרו לכם להתמודד עם כל סיטואציה שתמצאו את עצמכם בה במהלך העבודה שלכם.

את הכישורים האלו אפשר להקנות רק דרך העברה של צורת חשיבה. בסופו של יום, כל מומחה שצבר ניסיון וידע, מתרגם אותו לצורת חשיבה שמדריכה אותו איך לפעול בכל מצב שהוא נקלע אליו במהלך העבודה שלו. את צורת החשיבה הזאת אנחנו מקנים לך במהלך השיעורים של הקורס, ואותה אתה תצטרך להבין ולתרגל מספר פעמים רב ככל האפשר.

צורת החשיבה הזאת כוללת צעדים ושלבים, שיכוונו אותך בכל סיטואציה ויעניקו לך מסגרת פעולה בטוחה. מסגרת שתיתן לך גם את הרוגע והביטחון הדרושים, לעמוד מאחורי האבחון שלך אל מול הלקוחות ואל מול בעלי מקצוע שונים.

הקומה השנייה – בדיקות אל הרס

הקומה השנייה בבניין של המקצועיות שלנו, היא קומה חשובה והכרחית להצלחה שלנו בתור מאתרי נזילות מים. קומת בדיקות ה'אל הרס'. את הבדיקות אנחנו לומדים בהתאמה מלאה למערכות המים השונות שקיימות במבנים, כך שלכל בדיקה יש את הכתובת המדויקת שלה ואת התוצאות שאנחנו צריכים שהיא תציג לנו.

בדיקות אל הרס מתחלקות לשלוש קטגוריות עיקריות. 1. בדיקה פיזית. 2. צילום. 3. חישה (חיישנים).

  1. בדיקה פיזית – אלו כל הבדיקות הוויזואליות והבדיקות שאותן נבצע פיזית כדוגמת בדיקות לחצים לצנרת המים וכדו'.
  2. צילום – צילום תרמי באמצעות מצלמה תרמית או צילום צנרת באמצעות מצלמת סיב אופטי.
  3. חישה (חיישנים) – אלו הבדיקות שבהן אנחנו משתמשים באחד מהחושים האחרים שלנו במהלך הבדיקה, כדוגמת גלאי שמע אקוסטי (שמיעה), או גלאי גז (ריח ושמיעה).

במהלך הקורס נלמד כיצד אנחנו מבצעים את הבדיקות בצורה נכונה ומדויקת שתביא לתוצאות ברורות ואמינות, והיכן נצטרך לשלב בדיקות שונות כדי לקבל תמונת מצב מלאה לאבחון הכשלים.

הכלים שמגיעים עם הקומה השנייה

הכלים שמגיעים עם הקומה השנייה הם כלים שנרכשים בדרך כלל באמצעות ניסיון ושנים של עבודה בשטח. מצבים שבהם המכשור הטכנולוגי המתקדם מטעה אותנו (כן כן גם זה קורה), או מכוון אותנו לכיוון שהמצפון המקצועי שלנו אומר לנו בבירור שהוא לא הכיוון הנכון. אלו כלים חשובים מאוד וסופר הכרחיים כדי שנוכל להיות אדונים לעצמנו ולא נלך אחרי המכשור הטכנולוגי כמו עדר כבשים שעוקב אחרי משכוכית עיוורת (משכוכית = הכבשה שמובילה את העדר).

הכלים האלו הכרחיים ביותר כדי שנוכל להבין את מהלך הבדיקות והאבחון, וגם כדי שנוכל להציג את הנתונים בצורה נכונה וברורה, ללקוח ולבעלי המקצוע שמגיעים אחרינו כדי לתקן את הכשלים שמצאנו.

הקומה השלישית – אבחון ופענוח הנתונים

בקומה השלישית אנחנו פוגשים את החלק העיקרי שדורש את מירב המאמצים המנטליים והמוחיים שלנו, לאחר שאלו עברו הכשרה מקצועית לצורת חשיבה מסוימת כפי שציינו קודם. אבחון ופענוח הנתונים דורש מאיתנו לתת את הדעת על כל מה שכלול בבדיקה. נצטרך לקחת בחשבון את מצבו של המבנה, את תוצאות הבדיקות ואת המכלול של המערכות השונות שמשחקות תפקיד באזור שבו מתבצעת הבדיקה.

בקורס אתה הולך ללמוד איך לאבחן בצורה נכונה ללא כל נגיעות אישיות של 'אולי אני צודק' או 'אולי אני טועה'. כך שתוכל להיות סמוך ובטוח בדעה המקצועית שנבנתה ונוצרה לך, ותתמוך בעצמך ותעמוד מאחורי כל מילה שתאמר או שתכתוב בפן המקצועי.

אבחון ופענוח הנתונים כולל בתוכו גם את החלק שבו אתה מציג את האבחון והפענוח ללקוחות שלך. החלק הזה נקרא 'חוות דעת מומחה' או בלשון ה'עמך' שאינו מנוי על אנשי מקצוע 'דו"ח איתור נזילות'. בחוות הדעת אתה צריך לשקף ללקוח את המצב שבו הוא נמצא ולהושיט לו יד מסייעת ועוזרת, כך שהוא יוכל להבין את מצבו ולפעול בהתאם. וכל זה תוך כדי שהוא מפנים את היכולות שלך, בתור בעל מקצוע מומחה שנותן לו את השירות הטוב ביותר עבורו.

הקומה הרביעית – מסקנות והמלצות

החלק האחרון שחותם את חוות הדעת, הוא חלק המסקנות וההמלצות שאתה כותב בתור מאתר נזילות מים ללקוח שלך. בקורס אתה הולך ללמוד איך להתנסח בצורה נכונה ואמיתית, ואיך להציג את הצד המקצועי של כל מסקנה וכל המלצה. חוות הדעת שאתה הולך לכתוב ללקוח תשמש אותו גם לצורך התיקונים, שזה אומר שהוא ייתן את חוות הדעת שלך לבעל המקצוע שיגיע לבצע את עבודות התיקון. בעל המקצוע עלול ליצור איתך קשר ולשאול שאלות המשך, גם את זה תלמד, איך להתנהל בצורה בטוחה ומקצועית מול בעלי מקצוע שונים.

בנוסף, במקרים רבים חוות הדעת שלך תשמש את הלקוח במהלך הליך משפטי כזה או אחר, שופט יחזיק את חוות הדעת שלך ויחליט אם היא מקיפה מספיק או שהוא צריך למנות מומחה מטעמו לבצע את הבדיקות הדרושות. לכן, צריך לדעת איך להתנהל עם לקוחות שמתעתדים לפתוח בהליכים משפטיים כאלה ואחרים, גם את זה תלמד בקורס מעורכת הדין שלנו שמתמחה בתחום נזקי המים והבתים המשותפים.

הקומה החמישית והאחרונה – מי אתה בתור בעל מקצוע

אז נכון, למדת את הכל והגעת לרמה מקצועית גבוהה שתעניק לך גם יכולת להתפרנס בכבוד וגם מקום של כבוד בין המומחים של התחום בישראל. אבל כאן במכללת אינפרטק, אנחנו מאמינים שבנוסף גם צריכים להיות לכל בעל מקצוע ערכים שמאחוריהם הוא עומד מעבר לנושא הכסף. אדם חכם אמר פעם "הערכים שלך הם אלו שבגללם תאמר 'לא' לכסף".

וזאת הקומה החמישית שלנו בקורס שמתמקדת באתיקה המקצועית שצריכה לכוון אותנו, גם במהלך העבודה בשטח וגם בשיחות הטלפון ובמיוחד כשאנחנו נכנסים לבתים של לקוחות ונותנים להם שירות הכרחי וחשוב.

בקיצור ולעניין, הולך להיות מעניין מעשיר ובעיקר מאתגר ומפתח. בוא ללמוד ולהתפתח ואנחנו מבטיחים לך שלא תתחרט.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן