אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איתור נזילות מים מחירון ועלויות

תוכן עניינים: איתור נזילות מים מחירון ועלויות

נזילות מים יכולות לגרום לצרות סמויות ו'שקטות', ולגרום נזק לבתים ולנכסים אם לא נותנים להם מענה מתאים ובזמן. איתור ותיקון של נזילות אלו באופן מיידי הוא קריטי, ועבור רבים, שכירת שירות של מאתר נזילות מים היא השלב הראשון בתהליך. עם זאת, מה שלקוחות רבים עשויים שלא להבין הוא שמספר גורמים ממלאים תפקיד בקביעת המחיר שהם מקבלים עבור שירותי בדיקת נזילות מים. במאמר זה נעמיק בנקודות המרכזיות המשפיעות על מבנה התמחור עבור בדיקות לאיתור נזילות ונזקי מים.

איתור נזילות מים טומן בחובו קשת רחבה של אפשרויות לשילוב של בדיקות ואבחונים, כשמדברים על המחירים של איתור נזילות מים בבית. קיימים מקרים שונים וייחודיים שלא ניתן לתמחר אותם ברמה כוללנית במחירון, ולכן מומלץ להתייעץ עם המומחים בכל מקרה לגופו. על המחיר יכולה להשפיע חומרת הנזילה כמו גם הזמן שעבר מאז שהבחנתם בה לראשונה.

נזילות לא מתקנות את עצמן

נזילות מים לא נשארות כפי שהן היו אם לא מטפלים בהן, והחמרתה של הנזילה עלולה להקשות גם על היכולת לאתר את המקור של הנזילה המדויק. ונסביר מדוע, קיימים מקרים רבים שבהם כדי לאתר את מקור הנזילה עלינו ללכת בעקבות הנוזלים הקיימים (מים) שחלחלו אל תוך הקירות והתקרה. למשל, כאשר אנחנו 'רואים' בעזרת המצלמה התרמית את נתיב ההליכה של המים, אנחנו יכולים להתחקות אחריו ולראות בצורה ברורה (יותר או פחות) מהיכן מגיעים המים. אממה? כאשר הנזילה כבר במצב קטסטרופלי המים כבר חלחלו לכל מקום אפשרי, התקרה והקירות רוויים במים ולא פשוט להתחקות אחר נתיב ההליכה של המים. מה שעלול לסבך את הבדיקה ולהצריך בדיקות משולבות שיצביעו בבירור רב יותר ובדיוק רב יותר על מקור הנזילה.

במקרים מעין זה המומחה יצטרך להיעזר בכלים נוספים ולבלות זמן נוסף באתר הנבדק במטרה לאשש את חששותיו המקצועיים. מה שאומר שיותר זמן ומשאבים יושקעו בבדיקה ובהתאם לכך גם המחיר של הבדיקה יותאם.

חלק מהנתונים שנלקחים בחשבון בעת תמחור איתור נזילה

מיקום גיאוגרפי

אחד הגורמים המשפיעים על עלות בדיקת נזילות המים הוא מיקומו הגיאוגרפי של הנכס. המחירים יכולים להשתנות באופן משמעותי בהתאם לאזור, שכן יוקר המחיה, הוצאות התפעול של העסק והביקוש המקומי לשירותים כאלה תורמים כולם לאסטרטגיית התמחור הכוללת. באזורים עם יוקר מחיה גבוה יותר, לקוחות עשויים לצפות לשלם יותר עבור שירותי בדיקת נזילות מים.

כאן בישראל, המיקום הגאוגרפי בכל חלקי הארץ משפיע על האבחון של הבדיקה, הן מבחינת סוג הקרקע שנמצאת באותו אזור והן מבחינת הלחות. כמו כן, יש השפעה על המרחק של בית הלקוח מהמקום שבו פועל בעל המקצוע שאותו הוא מזמין לבצע את הבדיקה. מה שלא כל כך משנה כשמדובר בחברה עם פריסה ארצית שמורגלת בהגעה לכל חלקי הארץ.

גודל הנכס

גם לגודל ומורכבות הנכס הנבדק תפקיד מכריע בקביעת המחיר. נכסים גדולים יותר או כאלה עם מערכות אינסטלציה מורכבות עשויים לדרוש יותר זמן ומאמץ לבדיקה יסודית. בעת מתן הצעת מחיר יובאו בחשבון נתונים לגבי השטח, מספר החדרים ומורכבות רשת האינסטלציה. לכן, חשוב מאוד לשקף למומחה בזמן השיחה הטלפונית הראשונה את מצבו של הנכס, כדי שלא להגיע למצב שבו המומחה מגיע בציפייה לבדוק דירה סטנדרטית, ורק כשהוא נמצא בדלת הבית הוא מגלה שש לו כאן עבודה שלא תומחרה בהתאמה לנתונים שבשטח.

כשתתקשרו אלינו ותשוחחו עם נציגות השירות המיומנות שלנו, תוכלו לשים לב לשאלות שהן ישאלו אתכם לגבי הנתונים של הדירה ושל הנזילה. כך שתוכלו להבין שכאשר המומחה מגיע אליכם לביצוע של הבדיקה לאיתור נזילות, הוא כבר קיבל את כל הפרטים והנתונים ההכרחיים לבדיקה, וגם הוא ימשיך לשאול ולתחקר אתכם במטרה לקבל רקע מלא שיוביל בשילוב עם המומחיות שלו לפתרון הבעיה על הצד הטוב ביותר.

סוג טכנולוגיית הבדיקה

התקדמות הטכנולוגיה הכניסה כלים וציוד שונים לאיתור נזילות מים. שיטות בדיקה שונות, כגון איתור נזילות אקוסטי, תרמוגרפיה אינפרא אדום וזיהוי נזילות בגז, עשויות לבוא עם עלויות משתנות. בחירת הטכנולוגיה תלויה בגורמים כמו אופי מערכת האינסטלציה והמיקום החשוד של הנזילה. טכנולוגיות מתקדמות יותר מביאות לרוב לבדיקה מדויקת ויעילה יותר אך עשויות לתרום לעלויות שירות גבוהות יותר.

נציגות השירות שלנו מנוסות ומיומנות, ויודעות להתאים בצורה מדויקת את הבדיקה הנכונה ואת המומחה המתאים לכל מקרה ומקרה. כך שברוב המקרים אין הפתעות בהמשך הדרך, ולכן התמחור גם הוא מדויק כבר בהצעת המחיר הראשונית שאותה תקבלו.

חומרת הנזילה

חומרת נזילת המים היא נקודה קריטית המשפיעה על העלות הכוללת של שירותי הבדיקה. נזילות מים קלות עשויות לדרוש פחות זמן ומשאבים כדי לזהות ולתקן אותן, וכתוצאה מכך עלות סטנדרטית עבור הלקוח. מצד שני, נזילות חמורות יותר שדורשות חקירה ואבחון מקיפים יבואו ככל הנראה עם תג מחיר גבוה יותר. ככל שהבדיקה כרוכה בביקורים רבים לנכס של הלקוח, כמו גם בביצוע של בדיקות משולבות שיציגו נתונים על מצב המערכות בשטח, כך המחיר עלול לעלות בהתאם במקרים מסוימים. לכן, חשוב מאוד לפנות אלינו מיד עם החשד הראשון שלכם לנזילה, רק כך תוכלו להיות רגועים שהבעיה טופלה עוד לפני שהפכה לחמורה ומסובכת יותר לטיפול.

במקרים רבים אנחנו עוזרים ללקוחות להבין את הבעיה כבר בשיחת הטלפון הראשונה ובכך נחסכת מהם הוצאה כספית, בין אם מדובר על נזילה בבריכת שחייה ובין אם מדובר על נזילה בבית פרטי או דירת מגורים בבניין דירות. עם ההתייעצות עם אנשי מקצוע מומחים שמבינים עניין ושיש להם רצון לעזור ולסייע כבר נותנת לכם יכולות להתקדם אל עבר פתרון הבעיה.

עלויות זמן ועבודה

הכלל שמלווה את המומחים שלנו בשטח, ושאותו העבירו להם המומחים הבכירים שהם גם בעלי החברה הוא "אנחנו מלווים את הבעיה עד לפתרונה". מה שאומר שלפני שאנחנו מקשיבים למעורבים בסיפור אנחנו צריכים להקשיב לבעיה ולהבין מה בדיוק נדרש כדי לפתור אותה. מה שאומר שבמקרים מסוימים אנחנו נדרשים ללוות בעיות מסוימות עד לפתרונן ואנחנו בקשר רציף עם הלקוחות שעובדים יחד איתנו בשיתוף פעולה מלא להבנה של תהליכי הבדיקות ושל הפתרונות שהצענו להם.

יחד עם האמור לעיל, גם הזמן והעבודה שמשקיע בודק נזילות המים תורמים למבנה הכולל של תמחור הבדיקה. מורכבות הבדיקה, הצורך במספר טכנאים, והזמן הדרוש לביצוע התיקונים גם הם תורמים לעלות הסופית של הבדיקה.

 

חלק מהסיבות לכך שהלקוחות שלנו מרוצים מהשירות

נזילות מים יכולות להיות חמקמקות, ולגרום נזק ולחץ לבעלי בתים. כאשר מתמודדים עם הצורך לבדיקת נזילות מים, תקשורת יעילה בין הלקוח לבודק נזילות המים הופכת להיות נקודה מכרעת. קיים צורך הכרחי לכך שלקוחות יבחרו לנסח את מקרה הנזילה שלהם בצורה ברורה, מה שמאפשר לנציגות השירות ולמומחים בשטח לייעל את השירותים שלהם ולבצע בדיקות ממוקדות לפתרון יעיל יותר.

תקשורת ברורה מציבה את הבסיס לבדיקת נזילות מים מוצלחת. לקוחות הם לרוב המקור העיקרי למידע על הנושא, וככל שהתיאור שלהם מדויק ומפורט יותר, כך מאתר נזילות המים יהיה מצויד יותר במידע רלוונטי לטפל בבעיה. מתן תמונה ברורה של מתי התחילה הבעיה, מיקומה וכל דפוס או שינוי מורגש יכול לשפר משמעותית את יכולתו של מאתר הנזילות לזהות ולפתור את הנזילה.

כאשר לקוחות מתקשרים ביעילות, הם עוזרים לפקחים לבחור את השיטות המתאימות ביותר למקרה הספציפי שלהם. לדוגמה, אם לקוח חושד בנזילה נסתרת מאחורי קיר ספציפי, העברת מידע זה מאפשרת למאתר לתכנן וליישם את כלי האבחון המתאימים, תוך חיסכון בזמן ומשאבים. בנוסף, התיאור של הנזילה יכול לכלול גם את ההתרשמות של בעל הדירה ממה שמתרחש אצלו בבית. לדוגמה, כאשר הוא מציין לנציגת השירות את נתיב ה'הליכה' של הרטיבות שעל גבי הקיר, איפה היא התחילה בדיוק ולאן היא התפשטה. כל אלו יכולים להיראות פרטים שוליים למתבונן מהצד, אך לכל נתון ולו הקטן ביותר יש תפקיד מכריע בהבנת התמונה הכוללת של המקרה על ידי המומחה בשטח ונציגות השירות בשיחת הטלפון.

מה שאומר, שברגע שהמקרה שלכם הובן בצורה ברורה ונכונה, אתם בעצם תורמים ליכולת של הנציגות ושל המומחים להציע לכם טכניקות שונות לבדיקת נזילות מים, החל מזיהוי אקוסטי ועד לתרמוגרפיה אינפרא אדום.

הבנת היקף הבעיה ותיעדוף של בעיות מרובות

ייתכן שבעלי בתים לא תמיד מודעים להיקף נזילת המים או לגורמים הפוטנציאליים שתורמים להיווצרות הנזילה. עם זאת, כל מידע נוסף שהם יכולים לספק, כגון שינויים בחשבונות המים, ריחות חריגים או תנודות בלחץ המים, תורם להבנה מקיפה יותר של הנושא. דבר שמאפשר למאתר נזילות המים לבצע חקירה ממוקדת יותר, ולזהות פוטנציאל לחששות משניים או נוספים שעלולים להחמיר את הנזילה העיקרית שלשמה הוא הוזמן לבית שלכם.

במקרים מסוימים, בבתים עשויות להיות בעיות אינסטלציה מרובות, והנזילות עשויות להיות מגוונות בחומרה שלהן. תקשורת ברורה מאפשרת ללקוח להביע את חששותיו וסדרי העדיפויות שלו, ומסייעת למאתר נזילות המים להתמקד קודם כל בעניינים הדחופים ביותר. גישה שיתופית זו מבטיחה שבעיות קריטיות יטופלו באופן מידי, מונעת נזק נוסף וממזערת את ההשפעה הכוללת על בעל הבית.

בנוסף, כאשר קיים שיתוף פעולה ברור בין הלקוח לבין המומחה שמגיע אליו לביצוע הבדיקה, המומחה מקבל נתונים ברורים על הבית ועל המצב הנוכחי שלו. מה שתורם ליכולת של המומחה להציע הצעות ייעול למערכות מסוימות שלפי חוות דעתו המקצועית עלולות לחרוק ברבות הזמן. לא פעם ולא פעמיים המומחים שלנו מציפים ללקוחות שלנו בעיות שלא היו חלק מהבדיקה שלשמה הוזמנו. זה יכול להיות מערכת שלא עומדת בתקן, או אביזר שעלול לגרום לנזילת מים בחורף הבא. כל אלו הם נתונים שחשובים לכם, ותוכלו לקבל אותם רק אם תפתחו ערוץ ישיר כנה ופתוח עם המומחים בשטח ועם נציגות השירות שלנו.

ייעול תהליך התיקון

תהליך התיקון מגיע רק אחרי שאותרה הנזילה במדויק, שאז ניתן להצביע על התהליך המומלץ ודרך הפעולה המשתלמת ביותר ושתכלול מינימום הרס לדירה ולמערכות הכלולות בתיקון. תקשורת ברורה לא רק מסייעת בשלב הבדיקה אלא גם מייעלת את תהליך התיקון. כאשר הלקוח מתאר במדויק את הנזילה, מאתר הנזילות יכול להגיע מוכן יחד עם בעל המקצוע המתאים ועם הכלים והציוד הדרושים, מה שמפחית את הצורך בביקורים מרובים והפרעות בלוח הזמנים של הלקוח.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן