אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

אינפרטק

טכנולוגיות לאיתור נזילות ורטיבות

אינפרטק החברה מובילה בישראל לאיתור וטיפול בנזילות מים, רטיבות, קווי צנרת וביוב, בריכות ומערכות נוספות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

איתור נזילות מים רטיבות בקיר עובש בקירות שורשים בצנרת וצילום צנרת ביוב

איתור נזילות מים במצלמה תרמית

תיקון צנרת ללא הרס

חברת אינפרטק מיישמת תיקון צנרת ללא הרס-  תיקוני פנים הצנרת המהפכניים ללא הרס. שימוש בטכנולוגיה ייחודית, מאפשר לתקן את הכשלים בתוך הצנרת, ללא צורך בשבירת קירות ועמודים, ללא חפירה וללא הרס.

התיקונים יבוצעו לאחר איתור נזילות כתוצאה מחור או קדח בצנרת, רווח בין מפרקי הצנרת, פגיעה בצנרת העוברת בתוך עמוד או קיר, מבנה שעבר חיפוי אבן וכתוצאה מכך נפגעו צינורות מי הגשם (צמ"ג), רטיבות עקשנית רבת שנים ללא פתרון, סדקים בצינור כתוצאה מחדירת שורשים ועוד..

המומחים של אינפרטק: איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

תיקון צנרת ביוב ע"י פאצ'ים (הטלאה)

בשיטה זו מחדירים שרוול לחלל הצינור הפגוע ומבצעים תיקון נקודתי באמצעות בדים עם סיבי זכוכית ודבקים מיוחדים, במהירות ויעילות עם תוצאות מצוינות וכל זאת ללא צורך בהחלפת הצינור או שבירת העמוד\הקיר שבתוכו הוא עובר. התיקון מיועד לכל סוגי הצנרות – בטון, p.v.c, גבריט, פלדה, פוליאתילן ואסבסט. התיקון המקומי באמצעות ההטלאה (patch) יוצר שרוול מוקשה חזק ואטום לאורך זמן רב.

בשיטה זו ניתן לבצע תיקון מקומי לאזור הפגוע בצינור.

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

אל תתפשרו עם איתור נזילות מים - קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס
באמצעות טכנולגיות מובילות
אל תתפשרו עם איתור נזילות מים -
קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

תיקון מקומי בשיטת ההתזה

שיטת ההתזה מותאמת למקרים כמו זוויות קשות, חוסר גישה לכשל בצנרת הביוב או הניקוז. בשיטה זו מותז דבק אפוקסי העמיד בתנאים המחמירים בעולם. עמידותו של חומר יעיל זה, מוכחת בהצלחה רבה. התזת הדבק האפוקסי לצנרת נעשה בשילוב צילום הצינור לזיהוי הסדקים והכשלים בצנרת. יתרונו הגדול של תיקון באמצעות התזה הוא מהירות הייבוש של החומרים המותזים לחלל הצינור ומהירות התיקון. התיקון מיועד לכל סוגי הצינורות – בטון, p.v.c, גיבריט, פלדה, פוליאתילן ואסבסט. התיקון באמצעות התזה יוצר שרוול מוקשה חזק ואטום לאורך זמן רב.

חידוש צנרת באמצעות שירוול רציף (ליינר)

שיטה זו מבוססת על החדרת שרוול פולימרי רווי בדבקים לתוך הצינור הישן והפגום, התיקון מיועד לכל סוגי הצנרות –בטון, p.v.c, גבריט, פלדה, פוליאתילן ואסבסט. בסוף התהליך מתקבל צינור מחודש לכל אורכו. הצינור רציף ואחיד ללא מחברים, עמיד בפני חדירת שורשים ויוצר שרוול מוקשה חזק ואטום לאורך זמן רב.

תיקון צנרת אל הרס

תיקון צנרת בשיטת "אל-הרס" מתבצע כאשר אותר כשל בצנרת הניקוז או הביוב במבנה, מה שמצריך תיקון פנימי, ללא הרס או חשיפה של הצינור המדובר.

התיקונים יבוצעו לאחר איתור נזילות כתוצאה מחור או קדח בצנרת, רווח בין מפרקי הצנרת, פגיעה בצנרת העוברת בתוך עמוד או קיר, מבנה שעבר חיפוי אבן וכתוצאה מכך נפגעו צינורות מי הגשם (צמ"ג), רטיבות עקשנית רבת שנים ללא פתרון, סדקים בצינור כתוצאה מחדירת שורשים ועוד..

בעבר, כאשר נמצא כשל בצינור ניקוז או ביוב, היה צורך בשבירה והרס של קירות או עמודי בטון, וזאת במטרה לחשוף את הצינור כדי לבצע את התיקון החיצוני. לא עוד! כיום קיימת טכנולוגיה מהפכנית שמאפשרת לטכנאי התיקון לבצע תיקון לצינור ללא הרס כלל.

איך עובד תהליך תיקון צנרת ללא הרס?

בשיטה זו מחדירים שרוול לחלל הצינור הפגוע ומבצעים תיקון נקודתי באמצעות בדים עם סיבי זכוכית ודבקים מיוחדים, במהירות ויעילות עם תוצאות מצוינות וכל זאת ללא צורך בהחלפת הצינור או שבירת העמוד\הקיר שבתוכו הוא עובר.

התיקון מיועד לכל סוגי הצנרת – בטון, P.V.C, גבריט, פלדה, פוליאתילן ואסבסט.

התיקון המקומי באמצעות ההטלאה (Patch) יוצר שרוול מוקשה חזק ואטום לאורך זמן רב.

את התיקון צריך לבצע טכנאי מוסמך ומיומן, שיודע לבצע תיקוני צנרת ללא הרס גם במקרים סבוכים, ושיודע מהן הסכנות שאורבות בפתח ושצריך להיזהר מהן. טכנאי לא מנוסה עלול לגרום לסתימה של הצינור, או לכשלים אחרים שעלולים להתפתח בעקבות יישום לא נכון או לא מדויק של התיקון.

יתרונות שיטת ההטלאה / הפאץ'

  1. חסכון בזמן – התיקון מהיר מאוד ביחס לשיטות הישנות ובד"כ מסתיים לאחר 2-3 שעות עבודה.
  2. חסכון בכסף – התיקון חסכני ביחס לתיקונים האחרים.
  3. תיקון מקומי מדויק – התיקון מתבצע במדויק לנקודה שבה התגלה הכשל בצינור, כך שניתן לבצע תיקון ללא החלפה של כל הצינור או אפילו חלק ממנו.
  4. פחות כאב ראש – התיקון אינו גורם לרעש, לכלוך ופסולת, שכידוע, אינם חוויה מהנה.
  5. מספר תיקונים בצינור אחד – התיקון יכול להתבצע במספר מוקדים שהתגלו ככשל לאורך כל הצינור.
  6. תיעוד וביקורת – התיקון מתועד ובסיומו מופק ללקוח דו"ח מפורט הכולל את פעולות התיקון שבוצעו. כך, תוכלו לנהל ביקורת מלאה למערכות המבנה, כשלכל פרט קיים תיעוד שתומך בו.
  7. תיקון בר קיימא – התיקון מחזיק לזמן רב.
  8. תיקון כשלים, סדקים וקדחים בצנרת מי גשם וביוב ללא צורך בהרס
  9. התיקון מתאים ונצמד לכל סוגי הצנרת כולל גבריט!
  10. יישום הטכנולוגיה בבניינים רבי קומות ובבתים פרטיים כאחד
  11. חיסכון משמעותי בעלויות הכרוכות בפתיחת קיר/עמוד ותשתיות
  12. התמדה וחתירה לפתרון הטוב ביותר לשביעות רצונו של הלקוח

תיקון מקומי בשיטת ההתזה

שיטת ההתזה מותאמת למקרים כמו זוויות קשות, חוסר גישה לכשל בצנרת הביוב או הניקוז. בשיטה זו מותז דבק אפוקסי העמיד בתנאים המחמירים בעולם. עמידותו של חומר יעיל זה, מוכחת בהצלחה רבה. התזת הדבק האפוקסי לצנרת נעשה בשילוב צילום הצינור לזיהוי הסדקים והכשלים בצנרת.

יתרונו הגדול של תיקון באמצעות התזה הוא מהירות הייבוש של החומרים המותזים לחלל הצינור ומהירות התיקון. התיקון מיועד לכל סוגי הצינורות – בטון, p.v.c, גיבריט, פלדה, פוליאתילן ואסבסט. התיקון באמצעות התזה יוצר שרוול מוקשה חזק ואטום לאורך זמן רב.

חידוש צנרת באמצעות שירוול רציף (ליינר)

שיטה זו מבוססת על החדרת שרוול פולימרי רווי בדבקים לתוך הצינור הישן והפגום, התיקון מיועד לכל סוגי הצנרות –בטון, p.v.c, גבריט, פלדה, פוליאתילן ואסבסט.

בסוף התהליך מתקבל צינור מחודש לכל אורכו. הצינור רציף ואחיד ללא מחברים, עמיד בפני חדירת שורשים ויוצר שרוול מוקשה חזק ואטום לאורך זמן רב.

יתרונות בולטים לתיקון צנרת ללא הרס

איתור-נזילות-בטכונלוגיית-אל-הרס---אינפרטק

מבין לקוחותינו

אנו גאים במתן שירות איכותי ומקצועי למיטב החברות והרשויות המובילות בישראל. שירות אישי עם אחריות

אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות , מעניקה שירותי מומחה לאיתור, מיפוי תיקון ושיקום נזקי מים ללא הרס.

החברה פועלת מאז שנת 2000 והינה מחלוצות השימוש בטכנולוגיית אינפרא-אדום לאיתור נזילות וכשלים במערכות אינסטלציה ואיטום

דילוג לתוכן