אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איתור נזילות בבית

תוכן עניינים: איתור נזילות בבית

מחפשים אחר השירות של בדיקת נזילות מים בבית, אבל לא בטוחים במי מומלץ להסתייע עבור גילוי ואיתור נזילות? אנחנו מזמינים אתכם להכיר שיטות שונות לגילוי, בדיקה ואיתור של נזילות מים בכל סוגי המבנים לאחרונה חשבון המים הולך ונעשה יותר ויותר גבוה, מבלי שהגברתם את קצב השימוש במים במבנה ביתכם? אם כך, ייתכן שאתם מתמודדים עם נזילות מים גלויות וסמויות בשלל מיקומים בבית, בתשתיות האינסטלציה, בצינורות, בקווי ביוב ראשיים ועוד. בין אם כך או כך, אנחנו מזמינים אתכם להסתייע בטובי המומחים בתחום זה של בדיקת נזילות מים בבית. כל מה שצריך לדעת על בדיקה של נזילות במבנים

מי הם אנשי המקצוע המתאימים ביותר לגילוי ותיקון נזילות מים?

בכל מקרה שבו אתם מגלים נזילות מים בבית, כמובן שיהיה הצורך לתקן את אותן נזילות ולהשיב את המצב לקדמותו היבש. יחד עם זאת, לא תמיד ניתן לגלות בקלות את הנזילות האלו, שכן לעיתים הן יכולות להתרחש בתוך קירות, מתחת לריצוף, בתשתיות המבנה ובעוד שלל מקומות נסתרים מן העין.
אם כך, מכיוון שלא תמיד יהיה ניתן לראות את הנזילה במו עיניכם, אתם תצטרכו להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. במקרים אלו של נזילות מים סמויות מן העין, אנשי המקצוע הנכונים בעבורכם יהיו אנשי מקצוע בתחום של גילוי נזילות מים, איטום מבנים, ייבוש רטיבות מתחת לרצפה ועוד.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו מתמודדים עם נזילת מים חשוב לזכור שהנזילה עלולה להגיע ממספר מערכות שונות במבנה. לכן, מומלץ ורצוי שבעל המקצוע שמגיע לביקור בביתנו לביצוע הבדיקה יהיה אחד כזה שמבין בכלל מערכות המבנה. וזאת מכיוון שרק כך נוכל להיות בטוחים שכלל המערכות תקינות והנזילה מטופלת בצורה נקודתית וישירה. כך, מאתר הנזילות המומחה מצביע על התקלה הספציפית באחת ממערכות המבנה, בין אם מדובר בבעיה במערכת האיטום שגורמת לכך שמי גשמים יחדרו פנימה אל המבנה, ובין אם מדובר בבעיות אינסטלציה או מערכות אחרות. המפתח הוא ידע רב מערכתי שמיושם בשטח ולא מניח מקום לטעויות ברוב ככל המקרים.

באילו סוגי טכנולוגיות משתמשים בכדי לאתר נזילות מים במבנה?

ברוב המקרים שבהם מתרחשת נזילה סמויה, בדרך כלל יהיה צורך להפעיל מכשור טכנולוגי כזה ואחר. אם שמעתם על מצלמות תרמיות ולא לגמרי הבנתם במה מדובר, אז הנה, אנחנו עכשיו נחבר את הפאזל עבורכם.
נהוג להשתמש במצלמות תרמיות עבור גילוי של נזילות מים פנימיות בשלל מיקומים במבנה, כולל גילוי ואיתור של נזילות מים בתוך הקירות, נזילות מהשכן, נזילות מתחת לרצפה, בתשתיות אינסטלציה ועוד. יחד עם טכנולוגיה זו של מצלמות אינפרה אדום (מצלמות תרמיות), ישנן שיטות שונות וטכנולוגיות שבהן חברת אינפרטק משתמשת.

מכשירים נוספים שבהם משתמש מאתר נזילות מומחה כוללים גם חיישני גז מיוחדים חיישני אקוסטיקה ובדיקות מעבדה שונות, כל אלו נרתמים יחד למלאכה של איתור הנזילות במבנה.

אינפרטק בעלי מוניטין והסמכות לבדיקת נזילות מים ותיקונן

כדאי לדעת, אנו בעלי מוניטין של שנים רבות בתחום זה של בדיקת נזילות מים בבית, ואנחנו לעולם לא מתפשרים על חצי עבודה. אם הגענו בכדי לבצע גילוי ואיתור נזילות מים בביתכם, אנחנו גם נציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית לאיתור ותיקון הנזילה, ונלווה את הבעיה עד לפתרונה.
אנחנו לא נשאיר אתכם עם עבודה חצי גמורה, מאחר שמדובר בבית שלכם ובמוניטין שלנו, שניהם דברים שחשוב לנו לשמור עליהם. בין יתר הפתרונות שאנחנו מציעים, אנחנו מבצעים תיקון צנרות מים ללא שום הרס ונזקים, תיקונים פנימיים ללא חפירות וללא החלפת צינורות.

מומחים בתחום של איתור נזילות, בדיקה ותיקון כולל איטום

אם חיפשתם אחר מומחים בתחום זה של גילוי ובדיקת נזילות מים בבית, מצאתם אותנו, חברת אינפרטק, בעלת מוניטין של שנים רבות. אנו מזמינים אתכם להיעזר בנו עבור ייבוש תת רצפתי, שיקום נזקים הנגרמים מנזילות מים, צילום קווי ביוב, חידוש צנרת ביוב ועוד.
כל עוד ישנה עבודה מסוימת הדורשת מומחיות ושצריכה להתבצע בתחום של אינסטלציה ונזילות מים, אנחנו שם בכדי לספק את השירות הטוב ביותר. עוד בסל השירותים שלנו, אנחנו גם מספקים את השירות של איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות (בד"כ לגופים ממשלתיים ועירוניים), ואנחנו גם מבצעים את האיתור של כשלים בבריכות שחייה לבריכות פרטיות וציבוריות.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן