אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

משמעות דוח איתור נזילות

תוכן עניינים: משמעות דוח איתור נזילות

לאחר שחוויתם נזקי מים או חשד לנזילה בדירתכם, חשוב להזמין מומחה מוסמך לאיתור נזילות ונזקי מים שיבצע בדיקת איתור נזילות יסודית. לאחר ביצוע הבדיקה בהצלחה, המומחה יספק דו"ח מפורט על ממצאיו / חוות דעת מומחה. דו"ח זה צריך לכלול סיכום של הבדיקות שבוצעו, אבחון התוצאות והמלצות לתיקונים נחוצים.

הדו"ח צריך לכלול גם מפרט טכני עבור התיקונים המומלצים. מפרט זה מספק את ההנחיות המדויקות לביצוע התיקונים בהתאם להנחיית המומחה. יש חשיבות מכרעת לשתף את הדו"ח עם בעל המקצוע שיבצע את התיקונים, שכן הוא ישתמש בו כמדריך על מנת לוודא שהתיקונים יתבצעו בצורה נכונה ובהתאם להמלצות המומחה.

חשוב להבין שהתעלמות מההמלצות שהועלו בדו"ח עלולה להוביל לנזק נוסף או לבעיות חמורות יותר בהמשך. חוות דעתו של המומחה מבוססת על שנים של ניסיון וידע עשיר, ויש להתייחס בכובד ראש להמלצותיו. על ידי ביצוע הנחיות המומחה, ניתן להבטיח שהתיקונים מבוצעים כהלכה ולמנוע כל נזק או בעיות נוספות.

בנוסף לתיקונים המומלצים בדוח, ייתכן שיהיה צורך גם לנקוט בצעדים למניעת נזילות או נזקי מים עתידיים. המומחה עשוי להמליץ על תחזוקה שוטפת או על התקנת ציוד ספציפי כדי למנוע בעיות נוספות.

ממצאי הדו"ח הלכה למעשה

כאשר אתם מקבלים לידכם את חוות הדעת של המומחה שביצע אצלכם את הבדיקה, אתם צריכים לקרוא אותו בעיון ולוודא שאתם מבינים כל חלק וכל סעיף. בסופו של דבר, הדו"ח משקף לכם את המציאות כפי שהיא קיימת בשטח ומעניק לכם מבט פנימה למערכות המים השונות בדירה שלכם. בנוסף, התפקיד של הדו"ח הוא לתת לכם את היכולת להזמין בעל מקצוע מתאים לביצוע התיקונים, כשאתם מציגים לו את הדו"ח כמורה דרך מדויק לביצוע עבודות התיקונים.

דו"ח איתור נזילות מתחלק לשלושה חלקים עיקריים:

  1. ממצאי הבדיקה – ממצאי הבדיקה כוללים תמונות סרטונים וכדו' וממחישים בצורה יעילה את המצב הקיים אצלכם בדירה, כפי שהוא נראה מנקודת מבטו של המומחה בזמן הבדיקה אצלכם. זהו חלק חשוב מכיוון שעליו מבוססים החלקים האחרים בדו"ח, מה שאומר שכדאי שתקראו אותו בעיון רב ותתנו לעצמכם את הזמן כדי שתוכלו להבין כל פרט ופרט שמופיע בו. חשוב שתבינו כיצד המומחה ביצע את הבדיקה וכיצד הוא הציג לכם את הממצאים של הבדיקה, מה שאומר שתוכלו גם להבין את שורש הסיבתיות של כל כשל וכשל. וזאת מכיוון שהכשלים מובילים אותנו ישירות אל הסימפטום שהם גרמו להופעה שלו, לדוגמה, צינור נוזל או מטפטף שגורם לרטיבות וטפטוף מים בקיר או בתקרת הדירה שלכם.
  2. אבחון הממצאים – זהו החלק שבו ההבנה של ממצאי הבדיקה מגיעה לחלק המקצועי והפרקטי, החלק שבו אתם יכולים להבין בצורה ברורה מהי הדיאגנוזה של המומחה וכיצד היא 'מתלבשת' על הכשלים שהופיעו אצלכם בדירה. ברגע שאתם רואים את הממצאים ואת האבחון של המומחה, שכתוב לצדה של כל תמונה וכל ממצא, אתם רואים בצורה ברורה מהו הגורם לכשל שלכם וכיצד התרחש התהליך.
  3. מסקנות הבדיקה – המסקנות של הבדיקה מציגות את המסקנות המקצועיות שהמומחה הגיע אליהן אחרי שאבחן את הממצאים בשטח, אלו המסקנות שיובילו בסופו של דבר להמלצות המתאימות. את המסקנות אפשר להבין גם באמצעות קריאה של המסקנות וגם באמצעות שיחה טלפונית עם המומחה, שאותה ניתן לקבוע דרך משרדי החברה בשיחה עם אחת מנציגות השירות.
  4. המלצות לביצוע תיקונים – ההמלצות מגיעות בסופו של הדו"ח וחשוב מאוד להבין את המשמעות שלהן ואת מה שהן מגיעות לפתור. אחרי שהבנתם את הממצאים האבחון והמסקנות של הבדיקה, הגיע הזמן להבין את ההמלצות שהמומחה ממליץ לכם לבצע כדי שהבעיה תיפתר והמצב יחזור לקדמותו. המלצות הן המלצות מקצועיות ועלולות לכלול מספר שלבים, מטרת השלבים היא לאפשר פעולות הדרגתיות לפתרון הבעיה. כך למשל במקרה של כשל באחת ממערכות האיטום אתם עלולים לקבל המלצה נקודתית לתיקון האיטום כמו גם המלצה כוללת לתיקון ראשוני זמני (לא תמיד מתאפשר לבצע תיקון כללי בהיקף כספי גדול באופן מידי, ולכן עדיף פתרון זמני על פני המצב הקיים).

המומחים כאן בשבילכם

גם לאחר שקיבלתם את הדו"ח ולכאורה 'נסגר הסיפור', עדיין חשוב שתדעו שיש לכם אצלנו ואצל המומחים שלנו אוזן קשבת. אתם יכולים להתייעץ אתנו לגבי המשך הפעולות שאתם רוצים לבצע, כמו גם להיעזר בבעלי מקצוע שאנחנו מכירים ועובדים איתם מזה שנים רבות. לקוחות מתייעצים אתנו ומקבלים מענה מלא שמאפשר להם לקבל החלטות מושכלות שאינן נובעות מלחצים כאלה או אחרים, לחצים שבדרך כלל קיימים בסביבה של הסיטואציה של איתור נזילות מגורמים שונים שמעורבים בסיפור.

זכרו, הידע והניסיון שלנו כאן בשביל לשרת אתכם, כך שהסיבה שבגללה פניתם אלינו היא למצוא את הבעיה ואנחנו מאריכים את ידנו גם לאחר מציאת הבעיה לרמה של פתרון הבעיה. לקוחות רבים שומרים אתנו על קשר גם לאחר שנים רבות ומעדכנים בהתפתחויות של המצב אצלם, כך אנחנו גם מקלים עדכונים בחורף של השנה הבאה שמגיע אחרי הבדיקה ושומעים איך התקבל הגשם הראשון והאם הייתה חדירה של מי גשמים לאחר התיקון שבוצע בהמלצת המומחה.

צעדים הכרחיים למניעת הנזילה הבאה

כשאנחנו נכנסים אליכם לבית אנחנו מבינים ומעריכים את העובדה שבחרתם בנו, וסמכתם עלינו להיכנס אליכם לבית ולבצע את הב

דיקות ההכרחיות. ולכן, אנחנו 'פותחים עדשה' בכל מה שקשור למידע שאתם צריכים להיות מודעים אליו כדי למנוע נזילות ונזקי מים עתידיים בבית שלכם. גם בהיבט של חוקים ותקנות וגם בהיבט של ידע מקצועי שנותן לכם טיפים גדולים או קטנים, המומחים שלנו בשטח שמים לב לכל פרט ומציפים אותו בפניכם כדי שתדעו מול מה אתם עומדים בתור בעלי הנכס.

כתוצאה מכך, בדו"ח תוכלו למצוא גם המלצות שהמומחה מצא לנכון להציג בדו"ח במטרה ליידע אתכם על הפוטנציאל הטמון שבבית שלכם לנזילות ונזקי מים נוספים. חשוב לשים לב לפרטים האלו מכיוון שקיימים מקרים לא מעטים שבהם דבר קטן ופעוט שלא היה נראה קריטי, הפך לנזילת מים רצינית שגררה אחריה נזקים כבדי משקל. לכן, שימו לב לקרוא בעיון רב את המסקנות וההמלצות של המומחה שביקר אצלכם, רק כך תוכלו לקבל החלטות מושכלות לגבי הצעדים הבאים שלכם בתור בעלי נכס.

חוות דעת מומחה לאיתור נזילות – ההיבט המשפטי

דו"ח איתור נזילות יכול לשמש כראיה בבתי המשפט בישראל. כמובן, שמעבר לממצאים של הדו"ח בית המשפט לוקח בחשבון גם את הנתונים של הבודק שביצע את הבדיקה, הניסיון שלו הרקע המקצועי וההכשרות שהוא עבר כדי לעסוק בתחום. מעבר לכך, חוות דעת מפורטת מוצאת את הדרך אל בתי המשפט, במקרים שבהם מתגלעים סכסוכי שכנים או סכסוך עם גורמים אחרים כמו קבלנים וכדומה.

במקרים כאלו מומלץ ליידע את המומחה מראש בעובדה שאתם מתכננים להגיע לבית המשפט, זה יתרום להבנה של המצב ויכין את הקרקע לבדיקה של הבודק בצורה ראויה ומחושבת. המומחה צריך להציג ולשקף את המציאות לבית המשפט ולכן חשוב שהוא יהיה מודע לתהליך, מה גם שהמומחה צריך להתאים את הדו"ח לפורמט המשפטי שלא עושים בו שימוש בדרך כלל ללקוחות פרטיים שצריכים את הדוח כדי לטפל בבעיה אל מול בעלי המקצוע השונים וכדו'.

ברגע שהנושא הוא משפטי מומלץ להסביר ולפרט ככל האפשר למומחה את הממצאים שקדמו לבדיקה, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט הטכני של ציר הזמן וכדומה. כך מאתר הנזילות המומחה יוכל לשרת אתכם נאמנה גם במהלך הבדיקה ובהפקת הדו"ח, וגם אם יהיה צורך להגיע לבית המשפט להגן על חוות הדעת המקצועית שלו. זאת אחת הסיבות לבחירה של איש מקצוע מובחר עם מוניטין טוב, שיוכל להגן על חוות הדעת שלו בבית המשפט בלי להתבלבל.

נציין, כי בכל מקרה של עניין משפטי מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בתחום הבתים המשותפים, מה שאומר שהוא יוכל להעניק לכם סיוע בכל מה שנוגע לסיוע או ייעוץ משפטי שקשור לסכסוכי שכנים או נזילות מים בבתים משותפים. כאן בחברת אינפרטק אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בעזרת המחלקה המשפטית שכוללת עו"ד מהשורה הראשונה בתחום, ניתן לפנות אלינו לייעוץ ואנחנו נקשר אתכם לעו"ד המתאים בדיוק בשבילכם.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן