אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

אחזקת בריכות שחיה – כשלים באיטום בריכות

תוכן עניינים: אחזקת בריכות שחיה – כשלים באיטום בריכות

בריכות שחייה הן תוספת יוקרתית לכל נכס, המספקות נווה מדבר למנוחה ובידור. עם זאת, הם דורשים תחזוקה שוטפת של הבריכה וטיפול כדי להישאר במצב טוב. אחת הבעיות הנפוצות ביותר שבעלי בריכות עלולים להיתקל בהן היא כשל באיטום גוף הבריכה.

אם האיטום ההיקפי של גוף הבריכה נכשל או פגום, מים עלולים לברוח מגוף הבריכה, ולגרום לאובדן מים הדורש מילוי מחדש של הבריכה פעם אחר פעם. זו יכולה להיות בעיה מתסכלת ויקרה עבור בעלי בריכות, אך ניתן למנוע אותה על ידי נקיטת הצעדים הנכונים.

יש לאטום את גוף הבריכה בצורה הרמטית ויסודית, על מנת שלא ייצאו מים מהבריכה. במהלך הבנייה ישנם כללים והנחיות לבניית הבריכה שמטרתם למנוע מצבים בהם יציקת הבטון גורמת לאיבוד מים מהבריכה. חשוב להקפיד על קיום הנחיות אלו ושהבריכה בנויה ברמה גבוהה. אם הבריכה לא בנויה כראוי, עלולות להיווצר נזילות ובעיות אחרות שקשה לטפל בהן.

כיצד נדע שהאיטום של הבריכה כושל?

אחת הדרכים למנוע כשל באיטום גוף הבריכה היא ביצוע בדיקות שוטפות לבריכה. ניתן לערוך בדיקה לבחינת ירידת מפלס המים של הבריכה שיכולה לתת אינדיקציה לסיבת ירידת המים. אם מפלס המים יורד מהר מהרגיל, ייתכן שזה סימן לדליפה בבריכה.

בנוסף, ניתן לבצע בדיקה באמצעות מצלמה תרמית וציוד ואמצעים נוספים כדי לקבוע היכן בדיוק נמצא כשל איטום הבריכה. לאחר איתור התקלה, מומחה יכול להמליץ על התיקון הנדרש שיפתור את הבעיה ויעצור את איבוד המים בבריכה.

תחזוקה וטיפול שוטף לבריכת שחייה

תחזוקה וטיפול שוטפים יכולים גם למנוע בעיות באיטום גוף הבריכה. חשוב להקפיד על ניקיון ותחזוקה של הבריכה שכן פסולת ומזהמים נוספים עלולים לגרום לפגיעה בפנים הבריכה ולהקשות על איטום הבריכה כראוי. בנוסף, חשוב לשמור על האיזון הכימי של הבריכה, שכן מים לא מאוזנים עלולים לגרום לנזק לפנים הבריכה ולהוביל לנזילות.

אם כן, כשלים באיטום גוף הבריכה עלולים להיות נושא מתסכל ויקר עבור בעלי הבריכה. עם זאת, על ידי הקפדה על הנחיות לבנייה וביצוע בדיקות ותחזוקה שוטפות, בעלי בריכות יכולים למנוע בעיה זו ולהבטיח שהבריכה שלהם תישאר תקינה. חשוב לעבוד עם מומחה על מנת לאבחן ולתקן כל בעיה בבריכה, שכן קשה לטפל בהן ללא הציוד והמומחיות הנכונים. עם טיפול ותשומת לב נכונים, בריכות שחייה יכולות לספק חוויה יוקרתית ומהנה לאורך שנים.

אחזקת בריכות שחיה - כשלים נזילות איטום
אחזקת בריכות שחיה - כשלים נזילות איטום

איטום לקוי באביזרי הבריכה

כחברה שמתמחה באיתור כשלים בבריכות שחייה, ראינו מקרים רבים בהם איטום לקוי של הבריכה והאביזרים המותקנים בה גרם לאובדן מים משמעותי. אחת הבעיות הנפוצות ביותר שנתקלנו בהן קשורה לאביזרי התאורה המותקנים בבריכה. אם האיטום סביב גופי התאורה לא נעשה כראוי, מים עלולים לחלחל ולגרום לאיבוד מים. זה לא רק מוביל לצורך במילוי מתמיד של הבריכה אלא יכול גם ליצור סכנה בטיחותית פוטנציאלית עקב הסיכון להתחשמלות.

באופן דומה, אביזרי ניקוז, כגון סקימרים ותעלות גלישה, יכולים גם הם להוות מקור לאובדן מים אם אינם אטומים כהלכה. כשל באיטום מערכת הניקוז עלול לגרום לדליפת מים מהבריכה, מה שיוביל לירידת מפלס המים ולצורך במילוי מתמיד.

בנוסף, אם הבריכה ממוקמת במקום שבו מפלס מי התהום גבוה, מערכת ניקוז אטומה בצורה גרועה עלולה לגרום גם לחדירת מי תהום לבריכה וליצור סיבוכים נוספים.

איטום לקוי במבנה בריכת שחייה

נושא נוסף שאנו נתקלים בו לעתים קרובות הוא עם המאפיינים המבניים של הבריכה, כגון מדרגות. איטום לקוי באזורים אלו עלול לגרום למים לחלחל ולגרום לאובדן מים. במקרים מסוימים, זה יכול גם לגרום להיווצרות של אצות, עובש או גידולים לא רצויים אחרים, שעלולים ליצור סיכונים בריאותיים לשחיינים.

כדי לטפל בבעיות אלו, אנו ממליצים על בדיקת תקינות מקיפה של הבריכה ושל כל מערכותיה. במהלך בדיקת התקינות, המומחים שלנו יבחנו את מבנה הבריכה, אביזרי תאורה, אביזרי ניקוז ורכיבים נוספים כדי לזהות אזורים בהם איטום לקוי עלול לגרום לאובדן מים. הם ישתמשו בציוד מיוחד, כמו מצלמות תרמיות וחיישני זיהוי דליפות, כדי לזהות כל דליפה ולאתר את מקור הבעיה.

פתרונות לכשלי איטום בבריכות שחייה

לאחר זיהוי מקור הבעיה, המומחים שלנו יציעו פתרונות מתאימים לטיפול בבעיה. בהתאם לחומרת הבעיה, הפתרון עשוי לנוע בין איטום מחדש של שטח קטן ועד לשיפוץ מלא של הבריכה. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם בעל הבריכה על מנת להבטיח שהפתרון המשתלם והיעיל ביותר ייושם.

אחזקת בריכות שחיה - כשלים נזילות איטום
אחזקת בריכות שחיה - כשלים נזילות איטום

גורמים נוספים לאיבוד מים בבריכת שחייה

בעוד שכשלים באיטום גוף הבריכה הם בעיה שכיחה, ישנם מספר גורמים נוספים שיכולים להוביל לאובדן מים בבריכות שחייה.

  • כשלי צנרת כשלים נסתרים בצנרת יכולים להיות גם גורם משמעותי לאיבוד מים. אם יש חור באחד מצנרת הבריכה בגלל שחדר בורג או חפץ זר אחר לצנרת, המים דולפים מהצינור וכך צריכת המים של הבריכה עולה משמעותית. כאשר צנרת הבריכה לא הונחה על גבי כמות מספקת של חול, עלולים להיווצר עיוותים ותזוזות בצנרת שבסופו של דבר יגרמו לניתוק חלקי הצינור ולאבד הרבה מים. חיוני להניח את צנרת הבריכה על גבי חול כדי למנוע זאת.
  • אידוי המים של בריכת השחייה – סיבה נוספת לאיבוד מים בבריכות שחייה היא אידוי. אמנם טבעי שחלק מהמים מתאדים עקב חשיפה לשמש ולרוח, אולם אידוי מוגזם יכול להיות סימן לבעיות אחרות, כגון כימיה לא מאוזנת של מים, טמפרטורות מים גבוהות או כיסויי בריכות לא מספיקים. חשוב להשתמש בכיסוי בריכה איכותי כדי להפחית את האידוי ולמזער את אובדן המים. תחזוקה וניקוי שוטפים של כיסוי הבריכה יכולים גם לסייע במניעת בעיות עם אובדן מים.
  • נזילות בציוד הבריכה – לבסוף, נזילות בציוד הבריכה, כמו המשאבה או הפילטר, יכולות גם להוביל לאובדן מים. דליפות אלו עלולות להיות קשות לאיתור ועשויות להידרש לעזרה של מומחה לאבחון ולתיקון. תחזוקה ובדיקה שוטפת של ציוד הבריכה יכולה לסייע במניעת בעיות עם נזילות ותקלות אחרות.

בנוסף למניעת איבוד מים, חשוב לחסוך במים בבריכות שחייה כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית ולהוזיל את חשבונות המים. ניתן לנקוט במספר צעדים לחיסכון במים, כמו הפחתת מפלס המים בבריכה, התקנת ציוד חסכוני במים ושימוש בכיסויי בריכה.

אחזקת בריכות שחיה - כשלים נזילות איטום
אחזקת בריכות שחיה - כשלים נזילות איטום

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן