אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

תיקון צנרת ללא הרס

תוכן עניינים: תיקון צנרת ללא הרס

תיקון צנרת ללא הרס היא שיטה חדשנית לתיקון של צנרת פגומה או כושלת. מטרת העל של השיטה היא לתקן את הצנרת ולהחזיר את הפעילות שלה לקדמותה, ללא כל שבירה או חשיפה של הצינור המטופל. בשונה משנים קודמות, תחום התיקונים של צנרת ביתית תת קרקעית נסק לגבהים חסרי תקדים הן מבחינת הטכנולוגיה הזמינה בשוק, והן מבחינת המומחים שבשטח, שאחראים על התפעול של הכלים ומעניקים אחריות על עבודתם בסיומה (בדרך כלל מוענקות שנתיים של אחריות על תיקון צנרת ללא הרס).

איך מתקנים צנרת ללא הרס

הרעיון שלפיו עובדת השיטה פשוט מאוד להבנה. הדוגמה הטובה ביותר היא פנצ'ר בגלגל של הרכב. התיקון שלו כרוך בבדיקה של מקום יציאת האוויר מהגלגל, והדבקה מיוחדת מהצד הפנימי של הגלגל לסתימה של החור שנוצר בגלל הבורג שחדר לגלגל.

כך בדיוק עובדת השיטה לתיקון צנרת ללא הרס, ואלו השלבים שלה:

  1. בדיקה – כמו בגלגל שאנחנו מכניסים אותו לגיגית של מים ומנפחים כדי לראות מהיכן יוצא האוויר, כך בדיוק אנחנו מכניסים מים לצינור ומחכים לראות האם המים יורדים. לאחר מכן במידה שאכן נראתה ירידת מים בצינור, המומחים שלנו בשטח מחדירים מצלמת סיב אופטי לצינור ומאתרים בדיוק שיא את המיקום של החור או הכשל.
  2. תיקון – לאחר שאיתרנו את המקום המדויק של הבעיה, אנחנו עוטפים בלון גומי ארוך בטלאי שעשוי מבד זכוכית כשהבד ספוג בחומר הדבקה, ומכניסים אותו לתוך הצינור. בעזרת מצלמת סיב האופטי, המומחים שבשטח מכוונים את הטלאי שיעמוד בדיוק על המקום שבו נמצא הכשל. מיד לאחר שמיקמנו את הבלון העטוף בדיוק מושלם במקום שבו נמצא הכשל, המומחים מנפחים את הבלון והבד נצמד בחוזקה רבה אל דפנות הצינור. ובכך, הבד בעצם סותם את החור או הסדק שהיה שם.
  3. חוזק ועמידות התיקון – בשונה מתיקון פנצ'ר התיקון של הצנרת בשיטת ההטלאה (מלשון טלאי), יכול לעמוד חזק ואיתן למשך שנים רבות וארוכות (יש שיאמרו מעל 10 שנים).
  4. חזרה לשימוש מיד לאחר התיקון – בדומה לפנצ'ר גם בתיקון צנרת ללא הרס, הצינור חוזר לשימוש מלא מיד בסיום התיקון. כך שבמקום להפסיד שעות שלמות שבהן פותחים מתקנים וסוגרים את המקום שבו נמצא הצינור, אתם מצמצמים הכל לתוך שעה וחצי של תיקון.

מתי אפשר לתקן ללא הרס

תיקון ללא הרס מצריך תנאים מסוימים על מנת שהתיקון יצליח. התנאים קשורים לכל מה שמעורב בסופו של דבר בתיקון של הצינור, כגון: הצינור, חומרי התיקון, מזג האוויר, החלק של הצינור שבו נמצא הכשל ותנאים נוספים אחרים. ישנם מקרים שבהם לא ניתן לבצע תיקון מיטבי והמומחים עושים שימוש בטכנולוגיות אחרות, כל מקרה והמצב שלו.

למה זה חשוב לבדוק לפני תיקון? זאת בדיוק הסיבה. יכול להיות שעליתם על בעיה מסוימת בצנרת והזמנתם איש מקצוע שיבצע תיקון לצנרת ואפילו תיקון ללא הרס. אממה? ברגע שהתנאים אינם מתאימים לביצוע של התיקון, התיקון לא יתפוס והסיבוכים שמגיעים אחרי תיקון כושל כבדים ויקרים. אם הטלאי מתקשה בצורה לא טובה אתם תצטרכו לשלוף אותו מהצינור, מה שיכול להכניס אתכם ל'סיפור מההפטרה'.

מהניסיון שלנו שצברנו במהלך השנים הרבות שאנחנו עוסקים בתחום, גם המומחים הטובים ביותר (שנמצאים אצלנו) יכולים להגיע למצבים שבהם הטלאי נתקע בצינור. מקרה כזה יכול להגיע למצב שבו הטלאי התייבש והתקשה כבר בתוך הצינור, והפך לקשה וחזק ממש כמו אבן ויותר מזה.

מה עושים כשהטלאי נתקע בצינור? מכרסמים. הכרסום מתבצע באמצעות רובוט חכם שעליו מותקן ראש של להבים מסתובבים, אבל… הכרסום יכול לקחת שבועיים ואפילו יותר במקרים מסוימים! לא נשמע טוב נכון? כי זה לא. תעשו לעצמכם טובה ותוודאו שמתבצעת בדיקה וצילום לפני הביצוע של התיקון, וכך לא תצטרכו להיכנס להרפתקאות מיותרות.

למה צריך להזמין דווקא מומחה לתיקון צנרת ללא הרס

לפני הכל, הסיבה הראשונה להזמין דווקא מומחה ולא כל בעל מקצוע היא זאת שמוזכרת בפסקה הקודמת, סיפורים מההפטרה וכו'. בנוסף, ישנם נתונים רבים וידע מקצועי רב שמגיע, רק, ואך ורק, אחרי ניסיון של שנים והיתקלות במצבים רבים ומגוונים. המומחה יודע את כל מה שצריך על התיקון ועל הדרכים שבהם הוא יכול 'לרדת מהפסים', ונוקט בכל אמצעי הזהירות הדרושים כדי להבטיח שהתיקון יהיה מוצלח.

דוגמה טובה להבין את העניין הזה היא עולם הרפואה. שלא נצטרך להגיע אל בתי הרפואה, אבל אדם שצריך לעבור צנתור לבבי, יברר וילך למומחה הטוב ביותר כדי לוודא שהוא לא נופל על חובבן שיסבך אותו מבחינה רפואית. ממש כך אתם צריכים להתייחס לצנרת של הבית שלכם, אין סיבה ללכת אל פחות מהטוב ביותר. וכי למה? כי השקט הנפשי שלכם חשוב יותר מהכל, וכמובן גם התמורה הכספית שתקבלו לממון שיצא לכם מהכיס.

טעות במרשם

טעויות קורות בכל תחום ובידי אנשים שונים, התפקיד שלנו בתור לקוחות מקבלי שירות הוא לנסות ככל האפשר לצמצם אותן או למנוע אותן. ואנחנו יכולים לעשות את זה אך ורק על ידי תקשורת ברורה ונכונה, בינינו לבין אנשי המקצוע שמולם אנחנו עומדים. קיימים מקרים שבהם אדם שמורגל בנטילת תרופות מסוימות באופן קבוע מתאשפז לבדיקה או משהו בסגנון, ובבית החולים בין היתר גם נותנים לו את התרופות שהוא לוקח ביומיום. הוא ישאל את האחות מהי התרופה שהוא עומד לבלוע, כדי לוודא שזאת התרופה הנכונה, ובמקרים מסוימים מתברר שנפלה טעות ובזה שהוא שאל נחסכה דאגה לבריאותו.

כך גם בתחום תיקוני צנרת ללא הרס, ישנם חומרי הדבקה לצינור שמתאימים לסוג מסוים של צינור ולתנאי מזג אוויר מסוימים, ואם תיפול 'טעות במרשם' התרופה או התיקון לא יעבדו ואפילו יזיקו חלילה. לכן, חשוב שזה שיתקן אצלכם את הצנרת יהיה אדם מומחה, שמתחשב בכל הנסיבות ובכל התנאים המתאימים לביצוע של התיקונים.

אחריות לתיקון צנרת ללא הרס

האחריות היא על מקום התיקון עצמו ועל כל כשל או הידרדרות של התיקון שבוצע. ברעיון, התיקון הזה כל כך חזק שהוא אמור להחזיק לכל אורך חיי הצינור ואף מעבר להם, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש אמא ואבא לתיקון. עם זאת, הדגש החשוב בנושא האחריות הוא זה שהזכרנו בפסקה הקודמת, מומחה שעושה את העבודה מבטיח גם שהיא תחזיק לזמן ארוך ככל האפשר.

שכנות טובה מעל הכל

כולנו יודעים כמה חשוב לשמור על יחסי שכנות טובים עם האנשים שמתגוררים בבניין שבו אנחנו גרים, לומר 'שלום' חביב כשמתראים בחדר המדרגות או בכניסה לבניין ולא לשמוע מוזיקה בפול ווליום בשעה 12 בלילה. באותה מידה חשוב שלא נכניס את השכנים בעל כורחם לאתר בנייה רועש מלוכלך ולעתים גם מסוכן, מה שקורה בדרך כלל כשבוחרים לבצע תיקון צנרת על ידי שבירה והריסה והחלפת הצינור או תיקון חיצוני מסוג אחר.

מספיק שאחד מהתושבים ברחוב החליט לשפץ את הבית, כדי שכל שאר הדיירים ברחוב ירכיבו על עצמם אוזניות ואטמי אוזניים. ובמיוחד כשהעבודות מתחילות כל יום בשעה 7-8 בבוקר, לא ממש חוויה טובה ללגום קפה של בוקר כשברקע רעשים של קידוח והריסה שמשתלבים עם הצעקות של הפועלים.

כשאתם בוחרים בתיקון צנרת ללא הרס אתם בוחרים בשקט תעשייתי ויחסי שכנות טובים, תיקון שמסתיים תוך שעה עד שעתיים הוא גן עדן בתחום הבנייה והתיקונים, גן עדן לכם ולשכנים שלכם.

למה אכפת לך באיזה ציוד משתמש המומחה

בתכל'ס, מה זה משנה לכאורה באיזה ציוד משתמשים לביצוע של התיקון, הרי בסוף הצינור הוא מרכז הסיפור כאן. אז זהו שלא. הציוד הוא היכולת של התיקון, בדיוק כמו שהסכין משמש את המנתח והסטטוסקופ משמש את רופא המשפחה. ואם הסטטוסקופ יהיה באיכות ירודה והרופא לא ישמע איתו את רחשי הלב שלכם בצורה טובה, זה עלול להשפיע גם על הדיאגנוזה שלו וגם על ההמלצות שלו לטיפול ההמשך.

הציוד שבו משתמשים לבצע תיקון צנרת ללא הרס הוא ציוד שפותח במיוחד לצורך התיקון הספציפי הזה. אין חוכמות ואין קיצורי דרך בנושא. בלון 'פאקר' שמתאים לצינור מסוים לא מתאים לצינור אחר, חומר הדבקה מסוים שמתאים למזג האוויר הקר של עונת החורף לא יתאים לשימוש בעונת הקיץ וכן הלאה. ככלל מנחה, אם חשוב לך הצינור, חשוב לך מי מטפל בו ואיך הוא עושה את זה.

ולכן, חשוב שתדעו באיזה ציוד משתמש המומחה שמגיע אליכם. הוא 'יסתדר' בשטח עם הכלים שיש לו ויאלתר משהו? או שהוא מגיע עם ערכה מלאה שמתאימה ספציפית למקרה שלכם. אלו הנתונים שיקבעו אם תשמעו שוב על הצינור הזה בעוד כמה שנים, או שתשכחו מקיומו כי הוא ימשיך לעבוד כמו שצריך וללא שום הפרעה.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן