אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

תיקון צנרת ביוב ללא הרס

תוכן עניינים: תיקון צנרת ביוב ללא הרס

אשר הבעיה נקודתית, ניתן להשתמש בשיטת הטלאי, שבה מוכן במקום טלאי במידה הנדרשת, אותו טובלים בשרף, עוטפים מסביב למתקן מתנפח ומחדירים לצינור הפגום. באמצעות ציוד צילום מיוחד מוודאים כי הטלאי ממוקם במקום הנכון, ומנפחים את המתקן המתנפח, שמהדק את הטלאי אל דפנות הצינור. לאחר שהשרף התייבש, מרוקנים את המתקן המתנפח מאוויר ומוציאים אותו. הטלאי עשוי מיריעת פיברגלס טבולה בשרף מיוחד למטרה זו. היריעה מתוכננת לשרוד בתנאי צנרת ביוב, והטלאי עמיד ל-50 שנה.

בעיות ביוב הן מקור לעוגמת נפש רבה. בעבר, תיקוני צנרת ביוב כללו חפירה לאורך הצינור, מה שגרם להרס של חלק ניכר מחצר הבית, נזק למדרכות וחניונים וכדומה. אולם כיום ניתן לתקן צנרת ביוב ללא חפירות מיותרות. חברת אינפרטק מבצעת את כל סוגי עבודות האינסטלציה תוך שימוש בידע, כלים וטכנולוגיה מתקדמים ועדכניים. בכל הנוגע לצנרת ביוב אנו מיישמים שיטות מתקדמות, המאפשרות החלפה ותיקון של צנרת ישנה ללא צורך בחפירה לאורך קו הביוב.

פתרונות חדשניים לצנרת ביוב

באופן מסורתי, תיקוני צנרת ביוב היו תהליך מסורבל ומפריע, שלעתים קרובות כלל חפירה נרחבת שזרעה הרס רב בנכס שלכם. זה עלול לכלול שבירה של מדרכות וחניונים, שלא לדבר על החצר היפה שתוחזקה בקפידה לאורך השנים. עם זאת, עם האבולוציה של טכנולוגיית האינסטלציה, יש חדשות טובות לבעלי בתים ומנהלי נכסים המתמודדים עם בעיות ביוב. כיום, אנו מציעים פתרונות חדשים לכל צרכי האינסטלציה שלכם. בכל הנוגע לצנרת ביוב, אימצנו שיטות מתקדמות שמחוללות מהפכה בתיקון והחלפת צנרת ישנה. חלפו הימים של החפירות ההרסניות לאורך קו הביוב. הגישה שלנו ממזערת שיבושים ושומרת על שלמות הנכס שלך.

על ידי מינוף הידע, הכלים והטכנולוגיה העדכניים ביותר, שיכללנו את הטכניקות שלנו כדי להבטיח שלא תצטרכו לסבול את כאבי הראש וההוצאות הכרוכות בתיקוני צנרת ביוב מסורתיים. אנו מבינים את החשיבות של פתרונות יעילים ולא הורסים, מה שהופך את התהליך כולו לחלק יותר ונקי יותר עבור הלקוחות שלנו. תגידו שלום לימי החפירות, ותגידו שלום לדרך נוחה יותר ופחות מפריעה לשיקום מערכת הביוב שלכם. לנכס שלכם מגיע הטוב ביותר, ואנו מספקים בדיוק את זה.

בעיות בצנרת הביוב הן מקור לעוגמת נפש רבה. בעבר, תיקוני צנרת ביוב היו כרוכים בחפירה לאורך הצנרת, מה שהתבטא בהרס חלק ניכר מחצר הבית, בפגיעה במדרכות ובחניות וכיוצא באלה. היום, לעומת זאת, ניתן לתקן צנרת ביוב ללא חפירות מיותרות. חברת אינפרטק מבצעת את כל סוגי עבודות הצנרת תוך שימוש בידע, בכלים ובטכנולוגיה מתקדמים ועדכניים. כאשר מדובר בצנרת ביוב, אנו מיישמים שיטות מתקדמות, המאפשרות החלפה ותיקון של צינור ישן ללא צורך בחפירה לאורך קו הביוב.

מהפכה בתיקוני הביוב למען מחר ירוק יותר

הטכנולוגיה החדשה לתיקון צנרת ביוב ללא חפירה מאפשרת לנו למזער באופן ניכר גם את הפגיעה בסביבה. הודות לכך, חצר הבית לא נהרסת וכך גם המדרכות והחניונים. הודות לקידמה הטכנולוגית, התיקונים מחדשים את הצנרת ומשפרים את ביצועיה לשנים רבות. אם בעבר, לאחר החלפת צנרת הביוב, נשארתם עם חצר, עם מדרכה ועם חניון, שהתיקון והחידוש שלהם היו כרוכים בהוצאת סכומי כסף ניכרים ואי נוחות, הרי שהיום ההוצאה היחידה שלכם היא התיקון הפנימי של הצינור. למעשה, מרגע ביצוע התיקון, תשתית המבנה וסביבתו נותרות כשהן ושגרת החיים אינה נפגעת כתוצאה משיפוצים או תיקונים נוספים.

אימוץ טכנולוגיית תיקון ביוב חדשנית לא רק משנה את הדרך בה אנו מטפלים בבעיות אינסטלציה, אלא גם ממלאת תפקיד מרכזי במזעור ההשפעה הסביבתית. חלפו הימים שבהם תיקון צנרת ביוב שקול לאסון חפירה של ממש, המוביל להרס החצר, המדרכות והחניונים של ביתכם. הודות להתקדמות טכנולוגית זו, אנו יכולים כעת לשמור על הסביבה, ובפרט על הרכוש שלכם. הגישה החדשנית לתיקוני צנרת ביוב ללא הרס באה לידי ביטוי לא רק בתיקוני ההטלאה (פאץ'). גם כל מה שקשור לתהליך חידוש מקיף לצנרת, חידוש תשתית הצנרת שלך משפר משמעותית את הביצועים שלה למשך שנים רבות. בעבר, ההשלכות של החלפת צנרת הביוב הותירו את בעלי הבתים עמוסים בעלויות כבדות וחוסר נוחות של שיקום החצרות, המדרכות והחניונים שלהם. היום אתם יכולים לנשום לרווחה כי ההוצאה היחידה שלכם היא תיקון הצינור עצמו. זוהי גישה פורצת דרך שמבטיחה ששגרת חיי היומיום שלכם תישאר ללא הפרעה משיפוצים ותיקונים נוספים.

לא עוד כאבי ראש שלאחר תיקון, לא עוד שיפוצים יקרים – רק מערכת ביוב שמתוקנת ורצה בצורה חלקה ושמשאירה את הרכוש שלך ואת אורח החיים שלך 'זורמים' ללא הפרעה. בלב השינוי הזה עומדת המחויבות לפתרונות ידידותיים לסביבה ויעילים, שלא רק מתקנים את בעיות האינסטלציה שלכם, אלא גם שומרים על הסביבה ועל רכושכם היקר. ברוכים הבאים למחר בהיר וירוק יותר בעולם תיקוני הביוב.

אבחון מקור התקלה בצינור הביוב

בשלב הראשון, לאחר שהתקשרתם לחברת אינפרטק והצגתם את בעייתכם בפני נציגיה, יגיע אליכם נציג מקצועי מוסמך של החברה ויבצע בדיקת צנרת באמצעות ציוד צילום מתקדם, המיועד במיוחד למטרה זו 'בדיקה וצילום צנרת לפני תיקון ללא הרס'. הבדיקה תאתר את מיקום התקלה בצנרת ואת סיבת התקלה, ובהתאם לכך, יוצעו לכם הפתרונות האפשריים. ברוב המוחלט של המקרים ניתן לתקן את הצנרת בשיטות חדישות ולשמור על החצר או המרפסת שלכם מטופחת ויפה כפי שהייתה.

אבחון מדויק לפתרונות יעילים

המסע שלך למערכת ביוב מתוקנת בצורה חלקה מתחיל בשיחה פשוטה לחברת אינפרטק. כאשר אתם מסבירים את המצב שבו אתם נמצאים בפני הנציגה, אתם מתחילים תהליך שמטרתו לשקם את הצנרת מבלי לשבש את האסתטיקה והשגרה של הנכס שלכם.

בשלב הראשוני, איש מקצוע ותיק ומוסמך מהצוות שלנו יגיע מיד למיקום שלכם. חמוש בציוד צילום חדיש המותאם במיוחד למטרה זו, הם יבדקו בקפדנות את הצנרת שלכם. זו לא הבדיקה הממוצעת אלא הערכה היי-טקית ומדויקת שמתעמקת בלב הבעיה. ציוד הצילום החדשני מצלם תמונות מפורטות וסרטוני וידאו של מערכת האינסטלציה שלך, ומאפשר לנו לאתר את המיקום המדויק של הבעיה ולזהות את שורש הבעיה. עם הבנה מקיפה זו, אנו יכולים להציג בפניכם מגוון פתרונות אפשריים המותאמים למצבכם הייחודי.

הנה החלק הטוב ביותר: ברוב המוחלט של המקרים, אנחנו יכולים ליישם שיטות חדישות ולא פולשניות הפותרות את הכשלים של הצנרת שלכם תוך שמירה על המצב הקיים של החצר או המרפסת שלכם. זה אומר שאתם יכולים לנשום לרווחה, בידיעה שהנכס שלכם יישאר מטופח ויפה כמו שהיה, ללא צלקות של חפירה נרחבת. המחויבות שלנו לספק פתרונות יעילים וידידותיים לסביבה מתחילה באבחון מדויק, תוך הבטחת השקט הנפשי שלך ושלמות הנכס שלך שנשמרים בכל שלב של הדרך.

תיקון ללא הרס

לאחר זיהוי המקור לבעיית הצינור, אנחנו עוברים לשלב התיקון, בו צוות המומחים שלנו לתיקוני צנרת נכנס לפעולה. תהליך התיקון דומה לפתרון פשוט אך בשורשו הוא גאוני – זה דומה לתיקון פנצ'ר כאשר חפץ חד (בורג) נוקב את הצמיג של המכונית שלך. אנשי המקצוע המנוסים שלנו מיישמים תיקון הנדבק לצד הפנימי של הצינור, בדיוק כפי שטלאי צמיג אוטם את הפנצ'ר בצמיג שלך.

העיקרון הבסיסי מאחורי שיטה זו הוא לחדש ולסתום את החלק הפגוע של הצינור, מה שמאפשר שחזור של זרימה רגילה בתוך הצינור. למרבה הפלא, כל הליך התיקון הזה לוקח בדרך כלל רק כשעה, עדות ליעילות ולמומחיות של הצוות שלנו. במהלך תקופה זו אנו שמים דגש רב על דיוק והבטחת ניקיון מרבי של סביבת העבודה שלך. אנו מבינים את החשיבות של השארת הנכס שלך באותו מצב שמצאנו אותו כשנכנסנו אליו. הציוד שבו משתמשים המומחים הוא מהמתקדמים בעולם ונותן מענה מדויק לצנרת, המחיר משתלם והשקט חוזר לבית ולראש.

טלאי

כאשר הבעיה נקודתית, ניתן להשתמש בשיטת הטלאי, שבה מוכן במקום טלאי במידה הנדרשת, אותו טובלים בשרף, עוטפים מסביב למתקן מתנפח ומחדירים לצינור הפגום. באמצעות ציוד צילום מיוחד מוודאים כי הטלאי ממוקם במקום הנכון, ומנפחים את המתקן המתנפח, שמהדק את הטלאי אל דפנות הצינור. לאחר שהשרף התייבש, מרוקנים את המתקן המתנפח מאוויר ומוציאים אותו. הטלאי עשוי מיריעת פיברגלס טבולה בשרף מיוחד למטרה זו. היריעה מתוכננת לשרוד בתנאי צנרת ביוב, והטלאי עמיד ל-50 שנה.

יתרונות השיטה

  • שיטה אידיאלית לתיקון פגיעה מקומית בצנרת.
  • התיקון חזק ועמיד.
  • תיקון ממוקד, שאינו גורם נזק או הפרעה לסביבה.

החלפת צינור

השיטה החדשה להחלפת צנרת ביוב ללא צורך בחפירה היא פשוטה ויעילה. לאחר איתור מקור הבעיה ולאחר שהבנו איזה צינור יש להחליף, נחפור שני בורות קטנים בתחילת הקו ובסופו. דרך אחד הבורות נכניס את הצינור החדש, כשבראשו ראש פלדה המפנה לצינור החדש את הדרך, ומפרק תוך כדי כך את הצינור הישן. הצינור החדש נמשך על ידי ראש הפלדה עד לצדו השני של הקו, ולאחר חיבור למערכת הביוב – התיקון הושלם. ממלאים את הבורות, ואתם נשארים עם צנרת משודרגת ומתוקנת ועם החצר שלכם בשלמותה, ללא חבלות או בורות מסוכנים. הצינור החדש חזק ועמיד במיוחד, ומיועד לעבוד בצורה תקינה למשך 100 שנים.

יתרונות השיטה להחלפת צינור

  • תיקון מהיר ונקי של צנרת הביוב, ללא פגיעה בחצר ובסביבת הבית.
  • הצנרת החדשה חזקה ועמידה במיוחד.
  • אין שימוש בחומרים נדיפים או מסוכנים.
  • אין צורך להמתין – לאחר שהצינור החדש חובר, צנרת הביוב שלכם שמישה באופן מידי.

CIPP – חידוש צנרת פגומה

בשיטה זו, לאחר אבחון הבעיה ומיקומה בצנרת יוחדר מכשיר מיוחד לצינור, אשר ישיב לו את צורתו המקורית, העגולה, על מנת שיוכל לתפקד כראוי. לאחר שהשבנו לצינור את צורתו, יוחדר שרוול מיוחד לתוך הצינור הישן, ימוקם באזור הפגיעה, ובעזרת לחץ מים או אוויר יהודק לצינור הישן באופן קבוע. לאחר שהשרוול הודק לצינור, הצינור תקין ופונקציונאלי כבעבר.

יתרונות השיטה

  • אין צורך בחפירה.
  • הצנרת הישנה אינה מפורקת, אלא חוזרת לצורתה המקורית.

שירות מעולה ומענה לכל בעיה

חברת אינפרטק מתמחה בתיקון צנרת הביוב על מגוון בעיותיה השונות, ופועלת במקצועיות, ביעילות ובאדיבות. צוות העובדים של החברה מקצועי, מוסמך ומיומן, והיחס שהוא מעניק אישי וחם. כאשר יש צורך להחליף או לתקן קטע בצנרת הביוב, הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות לנו לבצע את התיקון ללא פגיעה במראה חצר הבית וסביבתו. מרגע שהבנתם כי קיימת בעיה בצנרת הביוב שלכם, אין צורך להמתין – התקשרו מידית למשרדנו ותיענו במהירות.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן