אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

אינפרטק

טכנולוגיות לאיתור נזילות ורטיבות

אינפרטק החברה מובילה בישראל לאיתור וטיפול בנזילות מים, רטיבות, קווי צנרת וביוב, בריכות ומערכות נוספות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

איתור נזילות מים רטיבות בקיר עובש בקירות שורשים בצנרת וצילום צנרת ביוב

צילום-קווי-צנרת-וביוב-מצלמת-סיב-אופטי

צילום קווי ביוב ומרזבים

בעבר איתור נזילות ותיקון בעיות בצנרת הביוב, ניקוז ומרזבים היו מצריכות חפירות, שבירת קירות ועמודים – היום, אינפרטק מביאה את בשורת העתיד בתחום: איתור ותיקוני פנים הצנרת בשיטה מהפכנית וללא הרס!

חברת אינפרטק מתמחה באיתור נזילות בצנרת ביוב וניקוז, זיהוי חסמים ומפגעים בצנרת, הסרתם ותיקון צנרת ניקוז, ביוב ומרזבים, בטכנולוגיה ייעודית מתקדמת. כמו כן החברה מתמחה בגילוי ריח של ביוב בבית ומבנה ופתרונות לטיפול בבעית הריח. העבודה נעשית בשלושה שלבים עיקריים:

צילום צנרת ניקוז וביוב, הסרת מפגעים וחסמים, תיקון ושיקום הצנרת ללא הרס.

המומחים של אינפרטק: איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

צילום צנרת ניקוז וביוב

על מנת לבצע איתור נזילות בצנרת ביוב וניקוז, בשלב הראשון מתבצע צילום צבעוני ואיכותי, תוך שימוש במצלמת סיב אופטי או רובוט זעיר, המצלמים את פנים הצינור לצורך אבחון ואיתור הכשלים בצנרת.

התמונה המתקבלת מצביעה על מיקום התקלה ועל מהותה. אינפרטק עושה שימוש במצלמות סיב אופטי המתקדמות בעולם בצילום קווי ניקוז/ביוב, ביכולת להיכנס לזוויות בצינור ולזהות את הליקויים. התמונה המתקבלת באיכות הגבוהה ביותר

צילום קווי ביוב ומרזבים​

למה צילום צנרת הוא הכרחי וחשוב

יתרונות צילום קווי צנרת

מתי נרצה לבצע צילום קווי ביוב?

נבצע צילום קווי ביוב במקרים בהם ישנה רטיבות כתוצאה מחור או קדח בצנרת, רווח בין מפרקי הצנרת, פגיעה בצנרת העוברת בתוך עמוד או קיר, מבנה שעבר חיפוי אבן וכתוצאה מכך נפגעו צינורות מי הגשם (צמ"ג), רטיבות עקשנית רבת שנים ללא פתרון, סדקים בצינור כתוצאה מחדירת שורשים ועוד.

צילום צנרת ביוב וניקוז מאפשר לערוך בדיקות תקופתיות לצורך תחזוקה שוטפת של המבנה וגילוי מוקדם של נזקים סמויים, ובכך למנוע עוגמת נפש רבה.

השירות ניתן למגזר הפרטי, העסקי והציבורי. כמו כן, מוסדות, עיריות וקבלנים רבים נעזרים בשירותינו.

צילום קווי ביוב

כאשר מתעורר חשש לכשלים במערכות הניקוז או הביוב, יש להזמין בדיקה לאיתור נזילות שתציג את מצב הצנרת ואת הכשלים הנמצאים בה.

אחת הבדיקות המרכזיות שמבצע המאתר במהלך הבדיקה, היא בדיקת "צילום פנים צנרת" (צילום קווי ביוב) באמצעות מצלמת צנרת סיב אופטי. את הבדיקה מבצע המאתר בהצלבה עם בדיקות אחרות, במטרה לקבל תמונה מלאה וברורה על מצב המערכת והכשלים שנמצאים בה.

צילום קווי ביוב מעניק למאתר המוסמך את היכולת לאתר את הכשל ולהצביע על מיקומו המדויק, כך שבמידה שנצטרך לבצע תיקון צנרת, נוכל לדעת היכן בדיוק נדרש התיקון. בנוסף, המאתר בוחן את כל האזורים ה'בעייתיים' שבהם בדרך כלל קיימים כשלים נפוצים יותר או פחות.

חיבורים 'בעייתיים' – בצנרות רבות מתבצעים חיבורים לא נכונים בין שני סוגים של צנרת, או חיבורים רופפים בין חלקי הצינור שגורמים למים לצאת מהצינור בצורה לא מבוקרת ולגרום לרטיבות בקירות הבית. דוגמה נוספת, סתימות חוזרות ונשנות בצנרת הבית,

סתימות חוזרות ונשנות – פעמים רבות הלקוח מזמין בעל מקצוע שייפתח את הסתימה, אך זאת חוזרת שוב כעבור זמן מה והלקוח אובד עצות. סתימות אלו מצביעות ברוב המקרים על כשל מערכתי בצנרת, שגורם לסתימה שוב ושוב. כל עוד לא יתוקן הכשל בצורה נכונה, הסתימות עלולות לחזור מכיוון שהסיבה לקיומן לא תוקנה.

זוהי דוגמה אחת מיני רבות לכך, שהפתרון הוא אך ורק ביצוע של בדיקה מלאה לאיתור נזילות בצנרת הבית.

 

דוגמאות ומקרים נוספים, שבהם נדרש צילום קווי ביוב וניקוז:

  • איתור סדקים ושברים בצנרת ביוב וניקוז – סדקים ושברים עלולים להתרחש כבר בזמן הבנייה של המבנה, או לאחר מכן בזמן השימוש בצנרת. סדקים ושברים עלולים לגרום ל'בריחה' של מים מהצינור, שבסופו של דבר מגיעים לאזורים אחרים במבנה וגורמים לרטיבות ובמקרים מסוימים אף לעובש.
  • איתור גופים זרים וחסמים בצנרת – 'גופים זרים' יכולים להיות מגבונים, פסולת, או צעצועים וכדו'. במקרים מסוימים לא ניתן לפתוח את הסתימה כל עוד לא תועדה הצנרת בצילום פנימי שממחיש לנו מה חוסם את הצנרת. כך, אנו יכולים להתמודד בצורה נכונה ולכרסם או לסלק את המכשול באמצעות כלים יעודים.
  • איתור שורשים שחדרו לצנרת – צנרת שעוברת בחצרות בתים עשויה לסבול מחדירת שורשים לצנרת. הצילום הפנימי של הצנרת מאפשר לנו לקבוע את חומרת המצב, ואת הצעדים הנדרשים לתיקון הכשל.
  • בדיקת מרזבים לאיתור כשלים או חסימות – מרזבים וצינורות ניקוז מי גשמים עלולים לסבול מכשלים שהתרחשו בזמן הבנייה, כאשר חדרו לצינור הניקוז ברגים שמיועדים למטרות שונות במהלך הבנייה.
  • איתור ניתוקים בצנרת – כאשר מתרחש ניתוק בין שני מקטעים של הצנרת, המים יוצאים דרך כל פתח או רווח אפשרי וגורמים לסימני רטיבות במבנה.
  • איתור תוואי הצנרת ומקטעים סמויים – תוואי צנרת הביוב לא תמיד ידועה, ובעלי המקצועות השונים אובדי עצות באיתור תוואי הצנרת. באמצעות צילום הצנרת ניתן לאתר את התוואי של הצנרת ושל פתחי הביקורת (תאי ביוב), וכך לבצע את שאר פעולות התיקון מתוך תכנון מוקפד.
  • קריסת קווי ביוב – כאשר קו ביוב 'קורס', דהיינו, שוקע בתוך האדמה, עלולים להיגרם מספר כשלים כתוצאה מכך. כאשר שוקע הקו ממילא מצטמצם פתח היציאה והכניסה של הצינור, וכך נגרמות סתימות רבות שלא היו נגרמות אם הצינור לא היה 'קורס'. באמצעות צילום מלא של הצינור, ניתן לאבחן את כל האזורים שבהם הצינור שוקע וגורם לסתימות.

בדיקת קווי ביוב יסודית !

במהלך הבדיקה עלולים להתגלות כשלים שלא 'לקחנו בחשבון', כשחשבנו שאנחנו יודעים את מקור הבעיה שמולה אנחנו עומדים. סימני רטיבות עלולים להגיע מכשל יחיד או מכשלים רבים, ולכן כל עוד לא בוצעה בדיקה מקיפה לצנרת הבית לא ניתן לשלול את קיומם של כשלים נוספים. לאחר ביצוע הבדיקה לא יהיו לנו הפתעות מיוחדות (ע"פ רוב), ונוכל לתכנן את צעדי התיקון מתוך הבנה מלאה של התמונה הכללית.

כמו כן, קיימים נתונים נוספים שעוברים מול עיניו של המאתר במהלך הבדיקה, כמו שיפועים תקינים, חיבור תקין של אביזרי אינסטלציה ועוד. את כל אלו מציין המאתר בחוות הדעת, תוך שקלול כל נתוני הבדיקה והמלצות מתאימות לביצוע התיקונים ללקוח.

 

יתרונות צילום קווי צנרת

  • פתרון יעיל ונקי, ללא הרס תשתיות קיימות
  • חיסכון משמעותי בעלויות הכרוכות בפתיחת קיר/עמוד תשתיתי לצורך הסרת החסימה/הכשל!
  • יישום שיטת הבדיקה בבניינים רבי קומות ובבתים פרטיים כאחד
  • קיצור זמני העבודה

חוות דעת מומחה / דו"ח ממצאי בדיקה

 לאחר הבדיקה מפיק המאתר 'חוות דעת מומחה' שכוללת את כל מהלך וממצאי הבדיקה, ואת ההמלצות המתאימות לביצוע התיקונים בליווי המלצות על החומרים המתאימים או בעל המקצוע המתאים.

 

מאתר נזילות מוסמך

הבית או הנכס שלנו, הוא אוסף של מערכות אשר מרכיבות אותו ומביאות אותו לכדי מערכת מתפקדת. מבין המערכות השונות, אנו מוצאים את מערכות השלד והבמנה, מערכות חשמל, מערכות תקשורת  וכמובן מערכות מים אשר אחראיות על הזמרת מי שתיה וניהול ניקוז המים על פי השימוש שלהם.ניקוז ביוב שונה מהותית מניקוז מי גשמים ומניקוז המים במקלחות שלכם. מבין כלל המערכות השונות בדירה שלכם, מערכות המים הן הכי מורכבות לטיפול בעת תקלה או נזילה . הסיבה לכך היא רוב הצנרת קבורה בתוך קירות, רצפה ומעברים שחוצים את הבית לכל הכיוונים ובבניין מגורים גם בשיתוף הדירות הסמוכות. 

כל איתור של נזילת מים או איתור של מקור לרטיבות הן משימה שמצריכה נסיון משמעותי והבנה של מורכבות הצנרת בנכס. אנחנו מבקשים הרי להמנע ככל האפשר מפתיחה של קירות ורצפה על מנת לאתר את מקור הנזילה. בלתי אפשרי ובלתי מתקבל לבצע פירוק של הבית על מנת לאתר נזילת מים נסתרת כזו או אחרת.

מתוך אילוץ זה, נולד ונבנה תחום מקצועי מוביל: מאתר נזילות מים ורטיבות מוסמך. החובה בהסמכה נועדה להגן עליכן כלקוחות אשר מצפים לקבל שירות מקצועי ללא פשרות אשר ידע לאתר את הנזילה שלנו מבלי לגרום נזק מיותר ובאותה מקצועיות ידע להכווין לפתרון הנכון לנזילה. טעות או קבלת החלטה שאינה מתוך הבנה מקצועית, עלולה להביא לכדי נזק עצום לבית שלכם ושל השכנים שלכם. כל תהליך הטיפול בנזילת מים יכול לקחת זמן רב במידה והמים נספגו באדמה מתחת לריצוף או בקווים אחרים הנושקים או משותפים לכם ולשכנים שלכם.

מאתר נזילות מים מוסמך, עובר הכשרה מלאה בתור התחלה ובנוסף ימי עיון אשר מטרתם אחת, שיפור מתמיד ביכולת איתור נזילות מים , רטיבות ועובש. במסגרת ההכשרה, מאתר מוסמך לומד החל מנקודת הבסיס של מערכות מים וצנרת, סוגי צנרת ומחברים, הבנת תכנון והקמה של מערכות מים וצנרת, הכשרה מעמיקה אודות כשלים בצנרת, המקור שלהם, דרך ההתמודדות איתם, דרכי האיתור והכלים העומדים לרשותנו כמאתרי נזילות מוסמכים, אימון ולמידה של הכלים לפתרון תוך הבנת האילוצים השונים במכלול הפתרונות תוך מתן פתרון שלם ונכון ללקוח. 

מאתר נזילות מוסמך, משלים דו"ח רשמי אשר מכיל באופן מפורט ומתועד את מכלול הפעולות אשר נעשו במסגרת האיתור הנזילה בליווי תמונות, וידאו וכלי תיעוד נוספים. דוח איתור נזילה מקצועי הוא כזה אשר מאתר את שורש הנזילה אך יחד עם זאת מעביר באופן ברור ונהיר ללקוח את הממצאים. במידה והלקוח לא מפענח בשפתו את הכשל או מקור הנזילה שלנו, הרי שהדוח לא שלם.

חלק ממסקנות תהליך העבודה של מאתר נזילות מוסמך הוא גיבוש דרך פעולה עם הלקוח. בתהליך זה, אנו בונים סט פעולות נדרשות אשר יביאו לטיפול בנזילה אל מול אוסף המשתנים שנאספו החל מתהליך התחקיר הראשוני , דרך ממצאי איתור הנזילה ודרך כתיבת הדוח הרשמי.הכל בשיתוף ובשקיפות מרבית עם הלקוח.

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

אל תתפשרו עם איתור נזילות מים - קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות
אל תתפשרו עם איתור נזילות מים -
קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

תעודה-מאתר-נזילות-מוסמך-אינפרטק

אנחנו כאן לשירותכם:  בטלפון 1700-55-33-75 | באמצעות טופס פניה | בוואצאפ | ובצ'אט אישי

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 | במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

מבין לקוחותינו

אנו גאים במתן שירות איכותי ומקצועי למיטב החברות והרשויות המובילות בישראל. שירות אישי עם אחריות

אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות , מעניקה שירותי מומחה לאיתור, מיפוי תיקון ושיקום נזקי מים ללא הרס.

החברה פועלת מאז שנת 2000 והינה מחלוצות השימוש בטכנולוגיית אינפרא-אדום לאיתור נזילות וכשלים במערכות אינסטלציה ואיטום

דילוג לתוכן