אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

קורס מאתר נזילות – קורס אונליין

תוכן עניינים: קורס מאתר נזילות – קורס אונליין

קורס איתור נזילות ונזקי מים

המרכז להכשרה והסמכה טכנולוגיות איתור ותיקון בכשלי צנרת

מסלול לימודים ייחודי, המקנה הכשרות מתקדמות הניתנות לשילוב עם התמחות מעשית

קורס איתור נזילות ונזקי מים

תפקידו של מאתר נזילות ונזקי מים, הוא לאתר את מקור הכשלים ו/או הליקויים אשר לשמם הוא נקרא לבית הלקוח.

לאחר איתור מקור הכשלים, מפיק המאתר ללקוח חוות דעת מומחה (דו"ח ממצאים) אשר בה יפורטו כל ממצאי הבדיקה, 

וכן המלצות לתיקון הכשלים והליקויים שהתגלו במהלכה.

בקורס נלמד לבצע בדיקות עומק מקיפות לאיתור כשלים נזילות ונזקי מים, לפענח את ממצאי הבדיקות השונות ולהמליץ ללקוח על פתרון מתאים.

המכללה - אינפרטק איתור נזילות מים רטיבות, ביוב שורשים בצנרת
נגן וידאו אודות המכללה - אינפרטק איתור נזילות מים רטיבות, ביוב שורשים בצנרת

צוות המרצים

צוות ההדרכה וההכשרה, הינו המוביל בתחום. יחד מביאים מעטפת מקצועית מלאת נסיון וידע המבוסס על אלפי שעות נסיון מצטברות לכל אחד מהם.

תוכנית הלימוד

לחצו על הסעיפים לצפיה בתקציר

בסיס הידע ויישור קו בעולם המושגים ותפיסת התפקיד

בשיעור זה נלמד כיצד פועל תחום התרמוגרפיה וכיצד הוא נוגע לעולם איתור הנזילות, מהן הנקודות שעליהן יש לשים דגש בפענוח תמונות תרמיות וכיצד נבצע סריקה תרמית בצורה נכונה ומקצועית.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד על מערכות הניקוז של גגות שטוחים, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצה: שמוליק רוזן

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום של גגות שטוחים, כיצד פועלת המערכת, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן.

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום והניקוז של גגות רעפים, כיצד פועלת המערכת, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן.

בשיעור זה נלמד על מערכות הניקוז של מרפסות מרוצפות, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן.

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום של מרפסות מרוצפות, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצה: שמוליק רוזן

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום של מעטפת המבנה, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן וטל יהודה.

בשיעור זה נלמד על מערכות הניקוז של חדרים רטובים, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום של חדרים רטובים, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן.

בשיעור זה נלמד על מערכת אספקת המים במבנה, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד על מערכת אספקת המים במבנה, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, פיני בוהדנה.

בשיעור זה נלמד על מערכת הביוב והניקוז של המבנה, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד על מערכת בידוד תרמי במבנה, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן וטל יהודה.

בשיעור זה נלמד על מערכות מיזוג אוויר, חימום מים ועוד. נלמד מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום של בריכות שחייה ומאגרי מים, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.      

מרצה: שמוליק רוזן

בשיעור זה נלמד על מערכות הניקוז של בריכות שחייה ומאגרי מים, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת.      

מרצה: שמוליק רוזן, אריה יהודה.

בשיעור זה נלמד על מערכות האיטום והניקוז של מבנים תת"ק, מהן נקודות התורפה, אילו כשלים נפוצים יותר ואילו פחות ומהן הבדיקות שעלינו לבצע לבדיקת המערכת. 

מרצה: שמוליק רוזן

בשיעור זה נלמד על הבדיקות המבוצעות בשטח ונשלחות למעבדה לאבחון, סוגי הבדיקות והתאמתן למצב המבנה של הלקוח.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד על התקנים הישראליים הרלוונטיים למקצוע, כיצד התקנים משפיעים על הבדיקות שנבצע ומהן השיטות שפותחו בהתאם לתקן הישראלי.

מרצה: טל יהודה

בשיעור זה נלמד כיצד לתחקר לקוח בצורה נכונה ויסודית, מהן השאלות שעלינו לשאול את הלקוח וכיצד יש להתנהל מול הלקוח.

מרצה: אריה יהודה

בשיעור זה נלמד כיצד להפיק חוות דעת מומחה, כיצד יש להתנסח, מהם הנתונים שיש לצרף לחוות הדעת ועוד.

מרצה: שמוליק רוזן

בשיעור זה נלמד מהם הנתונים החשובים ביותר בהפקה של חוות דעת משפטית לבית המשפט, וכיצד נתרגם את הממצאים בשטח לנתונים שיהוו עזר משפטי בעת הצורך.

מרצה: עו"ד מורן מור

בשיעור זה נלמד כיצד עלינו לנהוג ולהתנהל, כאשר אנו באים במגע עם בעלי מקצוע מהתחום או עם לקוחות.      

מרצה: שמוליק רוזן

בשיעור זה נסכם את החומר הנלמד בקורס.

מרצה: אריה יהודה

לאחר סיום הלימודים המקוונים מוזמנים התלמידים ליומיים של השתלמות מעשית, ביום הראשון נשב בכיתת המכללה שבמודיעין ונשלים ידע באמצעות הרצאות, ביום השני נצא יחד לשטח לתרגול מעשי של הבדיקות שלמדנו בקורס ותרגול תפעול המכשור המתקדם.

מרצים: אריה יהודה, שמוליק רוזן, טל יהודה וניר יהודה.

קורס איתור נזילות ונזקי מים המתקדם בישראל

פרטים ומידע נוסף

  • שיעורים מקוונים: 2 שיעורים בשבוע, בימי שני וחמישי.
  • השתלמות מעשית: יומיים מלאים, שעות 9:00 – 17:00.
  • לאחר ההרשמה לקורס מתחיל התלמיד ללמוד את החלק המקוון שכולל 25 שיעורים (כל שיעור שעה ומעלה), השיעורים נשלחים לתלמיד בדוא"ל ולאחר התחברות באמצעות שם משתמש וסיסמה ניתן לצפות בשיעור.
  • השיעורים נשלחים לתלמיד בתזמון של פעמיים בשבוע, וזמינים לצפייה בכל יום ובכל שעה.
  • לאחר כל שיעור התלמיד צריך לעבור מבחן אמריקאי, הכולל שאלות על החומר הנלמד בשיעור.
  • צוות המכללה זמין לכל שאלה במהלך לימודי הקורס, ומלווה כל תלמיד במהלך הלימודים.

המלצות סטודנטים

מדריכים מקצועיים עם ידע נרחב בתחום של איתור נזילות מים. מומלץ בחום

למדתי ורכשתי ידע שהמרצים נתנו לי שאותו אני מיישם בהמשך הדרך

המלצה על מכללת אינפרטק, שם למדתי בקורס איתור נזילות ושיקום נזקי מים. לצוות המכללה קיים ידע רב ברמת המומחיות, שאותו העביר במהלך הקורס בצורה ברורה ומפורטת, בזכות היחס האישי, הליווי וההדרכה היה לי תענוג גדול ללמוד בקורס, כיום אני עובד בצורה עצמאית עם בטחון מלא, ובעת הצורך מתייעץ עם מומחי אינפרטק. בקיצור, ממליץ בחום לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מתגמל לחיים.

חוויה מעשירה ומלמדת. צוות מקצועי וסבלני, לימוד ברמה אחרת לגמרי. נהניתי מהלימודים ויצאתי מרוצה. הרגשתי שקיבלתי את מה שחיפשתי.

קורס מקצועי ומעשיר צוות מומחים ברמה אחרת אנשים מדהימים .

כאחד שעובד בתחום הפיקוח בניה ובדק בית הקורס היה מעשיר ומלמד מאוד שמחתי לקחת חלק. בהצלחה

לסיים כמקצוען

מכללת אינפרטק - ללמוד מהמומחים הראשונים והמובילים בתחום!

ללמוד איתור נזילות מים מהטובים ביותר

חברת אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות בע"מ הינה החברה המובילה בתחום איתור ושיקום נזילות ונזקי מים עם עשרות שנות נסיון בשטח

התמחויות החברה כוללות: איתור ואבחון כשלים במערכות אינסטלציה ואיטום במבנים, בקרקע ובבריכות שחיה, איתור ומיפוי תשתיות תת-קרקעיות, שיקום וייבוש מבנים וכן ביצוע תיקונים ייחודים ללא-הרס בתשתיות צנרת מים, ביוב וניקוז.

קורסים מקיפים

כל ההסמכות במכללה של אינפרטק מכילות את מלוא המידע והידע הנדרשים על מנת להשיג את כל הנדרש על מנת להוביל את השוק והתחום בישראל

מסלול היברידי

מסלולי לימוד גמישים המאפשרים לימודי Online יחד עם סדנאות מעשיות לגמישות מירבית מול אילוצי הזמן שלכם במטרה לאפשר לכל אחד את הקצב שלו

עבודה מובטחת

מעבר לכך שכל בוגרי ההכשרות שלנו מבוקשים בשוק העבודה, אינפרטק קולטת לשורותיה את המצטיינים מיד בתום שלב ההכשרה אל צוותי השירות

מיקום נוח

המכללה שלנו ממוקמת בפארק המדע והטכנולוגיה של מודיעין/מכבים/רעות אשר מאפשר לימודים עיונים יחד עם סדנאות מעשיות במקום אחד

* למעונינים: מסלולי תשלום נוחים הכוללים תוכניות מימון ותשלומים מותאמים אישית – שאלו את יועץ ההכשרה שלכם

השאירו פרטים, ואנו נשוב אליכם בהקדם

צוות המכללה זמין עבורכם לכל שאלה. מלאו את הטופס, ונציג אישי שלנו ישוב אליכם בהקדם למענה מקיף ומקצועי. 

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן