אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

קורס איתור נזילות לקבלן איטום

תוכן עניינים: קורס איתור נזילות לקבלן איטום

קורס איתור נזילות לקבלן איטום מעניק לך את כל מה שאתה צריך לדעת, על איתור נזילות במערכות איטום של גגות, מרפסות, חדרים רטובים ומערכות נוספות. גם קבלן איטום עם ותק רב שנים, צריך ללמוד לאתר נזילות ונזקי מים בצורה מקצועית ומסודרת. הניסיון שלך יתרום לך הרבה במהלך העבודה שלך כמאתר נזילות ונזקי מים, אבל את יסודות ורזי המקצוע אתה צריך ללמוד מהמומחים בתחום. הניסיון שלנו הוא הרווח שלך!

בקורס איתור נזילות ונזקי מים, תלמד לבצע בדיקות ביקורת במערכות איטום אינסטלציה ובידוד, ותלמד לפענח את ממצאי הבדיקה בצורה שתיתן ללקוח שלך את התוצאות הטובות ביותר. מערכות איטום כוללות מגוון רחב של כשלים ובעיות, שלא תמיד נצליח להבין אם לא נכיר את הכשלים הנפוצים יותר או פחות בכל מערכת מים במבנה.

בקורס איתור נזילות ונזקי מים, תלמד לבצע בדיקות מקיפות למערכות איטום של גגות מסוגים שונים, מערכות איטום של מרפסות מרוצפות, מערכות איטום של חדרים רטובים, בריכות שחייה ומאגרי מים, מבנים תת קרקעיים ועוד. בדיקות אלה יקנו לך את היכולת להצביע במדויק על הכשלים שנמצאו במהלך הבדיקות, ואת היכולת להציג את הכשלים ללקוח בצורה ברורה, שגם הוא יבין את מצב המערכת שנבדקה.

קבלן איטום, שפר את הביצוע שלך

הידע שתרכוש בקורס יעניק לך את היכולת, גם לשפר את הביצועים שלך בתור קבלן איטום, וגם לאתר נזילות וכשלים שמקורם במערכות האיטום של המבנה. כאשר תיחשף לליקויים והכשלים שקיימים במערכות האיטום, הן כאלו שנוצרו במהלך ביצוע עבודות האיטום, והן כאלה שנוצרו ללא קשר לאיכות וטיב עבודת האיטום. תוכל לדעת ולהבין ממה עליך להימנע ועל מה לשים דגש, במהלך ביצוע עבודות האיטום.
לאחר שתלמד לאתר את הכשלים במערכות האיטום השונות, תלמד גם איך להמליץ ללקוח על תיקון נקודתי ללא הרס מיותר, שיחסוך ללקוח כאב ראש ולא מעט כסף.

כמו לא מעט בעלי מקצוע גם קבלני איטום חווים את הנושא של פניות חוזרות מלקוחות לאחר סיום של ביצוע עבודת איטום, שבוע שבועיים אחרי סיום העבודה או במהלך החורף של השנה הבאה. הפניות החוזרות לא תמיד מגיעות בעקבות טעות או רשלנות, יכולים להיות מקרים שבהם העבודה בוצעה על הצד הטוב ביותר רק שהגשמים הצליחו בכל זאת להפתיע בכמות או החוזק שלהם.

אממה, אותך זה לא ממש מעניין, הסיבה של הפניה החוזרת לא ממש מעניינת. מה שיותר מעניין אותך בתור בעל מקצוע, זה "איך אני מצמצם או מפחית את כמות הפניות החוזרות?" ואם אפשר למגר אותן כליל, הנה מה טוב. וזה בדיוק מה שאנחנו מנסים להשיג בכל פעם שאנחנו לומדים ומתקדמים. לשפר את עצמנו ולהביא את עצמנו לרמה כזאת, שרק מקרים יוצאי דופן יצריכו חזרה שלנו ושל הצוותים שלנו לשטח. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בקורס, כל המערכות שקיימות במבנה ידועות לנו, כל שנותר הוא ללמוד היכן נמצאות נקודות התורפה ואיך אנחנו נמנעים מלתת להן מקום אצלנו בעבודה.

איתור נזילות במצלמה טרמית למערכות איטום

המצלמה הטרמית משמשת את המאתר המוסמך, לאיתור נזילות וכשלים במערכות האיטום השונות במבנה. בעזרת המצלמה והידע המקצועי, יודע המאתר לצמצם את הכשל למיקום מדויק ככל שאפשר, ולהמליץ על הפתרון המתאים ללקוח.
חשוב לדעת כי המצלמה 'מסייעת' למאתר בלבד, ולא מבצעת את איתור הנזילה בעצמה. גם לאחר צילום הכשלים יש צורך לפענח את התמונות התרמיות בצורה נכונה, ובשילוב עם בדיקות אחרות שנותנות 'תמונת מצב' מקיפה. על ידי ביצוע הבדיקות והצלבת תוצאותיהן של כלל הבדיקות ניתן להגיע לפענוח מלא של כל כשל במערכות האיטום שבמבנה.
בנוסף למצלמה הטרמית נשתמש במכשור טכנולוגי נוסף לאיתור כשלים במערכות האיטום, מכשור כגון: פרוטימטר (מד לחות), מצלמת צנרת סיב אופטי, גלאי גז, גלאי שמע אקוסטי ועוד.

צנרת ואיטום, שני עולמות נפרדים?

מערכות האיטום משלבות חומרים נוספים מלבד חומרי האיטום מהם הן מורכבות, חומרים כגון: פלסטיק, מתכת ועוד. השילוב בין חומרים ומערכות צריך להתבצע תוך שימת לב מלאה לפרטים הקטנים, מעקב אחרי הוראות יישום ותקן, ובחירת מוצרים מתקדמים ליישום. כל זה בא לידי ביטוי בבדיקות שמבצע המאתר המוסמך למערכות איטום, בדיקות שצריכות להתאים לסביבת המערכת ותנאי היישום שלה. גם אם כבר היום אתה מצליח לאתר כשלים במערכת האיטום, על סמך הידע המקצועי שרכשת בתחום, קורס איתור נזילות ימקצע אותך ויביא אותך לרמה גבוהה ואיכותית.

אני רוצה ללמוד איתור נזילות ונזקי מים, איך אני מתקדם?

אתה מוזמן להירשם לקורס איתור נזילות ונזקי מים, ולהתחיל את הפיתוח האישי והמקצועי שלך. בין משתתפי הקורס תמצא 'חברים לנשק' שפועלים במקביל אליך בתחום של איטום מבנים. תוכל ללמוד לא רק מהמרצים והמדריכים של הקורס אלא הרבה גם תלמד משמשתתפים האחרים שכל אחד מהם מביא את התובנות וההבנה שלו לתחום.

איך עובד מסלול הלימודים?

לאחר ההרשמה לקורס תקבל דואר אלקטרוני (אימייל), שבו יופיעו פרטי ההתחברות שלך למערכת הלימודים של מכללת אינפרטק. לאחר מכן, תתחבר בלחיצת כפתור פשוטה לשיעורי הקורס, ותתחיל ללמוד ולהתקדם. אחרי כל שיעור תעבור מבחן אמריקאי (שאלות בחירה), שבו יוצגו לפניך שאלות על החומר שלמדת בשיעור, ובסיום המבחן תוכל להתקדם לשיעור הבא בתור.
בסיום הלימוד האינטרנטי, תוזמן ע"י צוות המכללה ל'השתלמות המעשית' שמתקיימת במבנה המכללה שבמודיעין. ה'השתלמות המעשית' מורכבת משני ימים מלאים, ביום הראשון, נשב בכיתת המכללה ונקשיב להרצאות ולידע משלים, וביום השני נצא לשטח. בשטח נבצע את הבדיקות שלמדנו במהלך הקורס, ונתרגל בעזרת המרצים את תפעול המכשור הטכנולוגי בצורה נכונה ומדויקת.

תעודה

לאחר סיום הקורס תוענק לך תעודת הסמכה 'איתור נזילות ונזקי מים', מטעם "מכללת אינפרטק – לימודי טכנולוגיות מתקדמות בענף הבנייה".

 

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן