אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

קורס איתור נזילות ונזקי מים – מסלול התמחות

תוכן עניינים: קורס איתור נזילות ונזקי מים – מסלול התמחות

איתור נזילות ונזקי מים הוא היבט חיוני בתחזוקה וניהול של מבנים ותשתיות. חיוני להבין את המערכות השונות וחולשותיהן למניעת נזילות ונזקי מים. במכללה שלנו אנו מציעים קורס מקצועי לאיתור נזילות ונזקי מים כדי לצייד את הסטודנטים בכישורים ובידע הנדרשים.

מתכונת הקורס – איתור נזילות

הקורס נועד להעניק ידע מקיף והתנסות מעשית לסטודנטים. הקורס מתנהל במתכונת מעורבת המשלבת לימודים מקוונים והתלמדות פנים אל פנים. המרכיב המקוון של הקורס מורכב מ-25 שיעורים מקוונים בני שעה כל אחד, הנלמדים בשני שיעורים בשבוע (שני וחמישי). בשיעורים אלו לומדים התלמידים על מערכות מים שונות במבנים ועל הכשלים ונקודות התורפה הנפוצות בכל מערכת.

החומר הנלמד

השיעורים המקוונים מכסים מערכות כגון: איטום גגות, איטום מרפסות, איטום חדרים רטובים, בידוד תרמי, אספקת מים, ביוב, ניקוז, מבנים תת קרקעיים, בריכות, מאגרי מים ועוד.

התלמידים לומדים כיצד לבצע בדיקות לאיתור ליקויים וכשלים במערכות אלו ובציוד המשמש בבדיקות אלו, לרבות מצלמות תרמיות, מצלמות צנרת, גלאי תוואי צינור, גלאי גז, מדי לחץ, מתאם ופקעים מתנפחים.

כל שיעור מורכב מהרצאה עיונית ומעמיקה ולאחר ההרצאה צופה התלמיד ב'הדגמות מהשטח', במהלך ההדגמות מרצי הקורס ממחישים את יישום הבדיקות בשטח. כך, כל תלמיד מקבל הבנה מלאה של החומר הנלמד גם בפן התאורטי וגם בפן המעשי, ויכול לגשת לביצוע הבדיקות בצורה בטוחה.

במהלך השיעורים תלמדו להתמודד עם מקרים שונים במבנים, סבוכים יותר או פחות, אשר יעניקו לכם את הכלים והיכולת לאתר כל ליקוי או כשל. בעזרת הכלים שתרכשו בקורס, תוכלו להתמודד בצורה טובה יותר עם תנאי השטח המשתנים בקביעות.

מרצי הקורס בהעברת הרצאות הקורס
מרצי הקורס בהעברת הרצאות הקורס

התמחות מעשית (סטאז')

ההיבט הייחודי בקורס שלנו הוא מרכיב ההתמחות המעשית, המאפשר לתלמידים להתחיל לתרגל בשטח את הבדיקות והטכניקות הנלמדות בשיעורים המקוונים. ההתמחות נמשכת חודשיים שלושה, ומתנהלת בשטח בהנחיית מומחי חברתנו. במהלך ההתלמדות, התלמידים נתקלים בתרחישים מהעולם האמתי ורוכשים ניסיון מעשי באיתור נזילות ונזקי מים.

מרכיב ההתמחות בקורס שלנו הוא בעל חשיבות עליונה לתלמידים בתחילת דרכם. עבודה עם מומחים בתחום מאפשרת לתלמידים ללמוד מבעלי ניסיון רב שנים, ולהתבונן ולסייע בתרחישים מהעולם האמתי. התנסות מעשית שלא תסולא בפז מאפשרת לתלמידים ליישם את הידע והטכניקות שנלמדו בשיעורים המקוונים במצבים מעשיים, ולהכין אותם לאתגרים העומדים בפניהם בשטח.

יתרה מזאת, עבודה עם אנשי מקצוע מנוסים מספקת לתלמידים את ההזדמנות ליצור קשרים עם העוסקים בתעשייה ולהכיר יותר את סביבת העבודה העתידית שלהם. קשרים אלה יכולים להוביל להזדמנויות עבודה ויכולים לספק תמיכה רבת ערך לאורך הקריירה שלהם. ההתמחות גם מספקת לתלמידים פלטפורמה להציג את הכישורים ואת הידע שלהם, וגם להציג שאלות ולהבין יותר לעומק את המקצוע ודרישותיו.

לחשוב מחוץ לקופסא

במהלך ההתמחות המעשית תפגשו במצבי שטח שונים שיאלצו אתכם לחשוב מחוץ לקופסא, ויעניקו לכם את הניסיון הדרוש לכם לצאת לדרככם המקצועית האישית. תפגשו בלקוחות שונים ותלמדו להתנהל מולם במקצועיות תוך מתן חוויית שירות גבוהה, מה שיעניק לכם את היכולת ליישם את ההתנהלות הזאת בשטח עם הלקוחות שלכם.

מומלץ מאוד לתלמידים להירשם לקורס שלנו לפני עונת החורף, כדי שיוכלו להגיע מוכנים מבחינה מקצועית לחורף ולהתחיל לבצע בדיקות ללקוחות הפרטיים שלהם. עונת החורף היא זמן מכריע לאיתור נזילות ונזקי מים, שכן תנאי מזג האוויר הקשים עלולים לגרום לנזק משמעותי למבנים ולתשתיות. על ידי השלמת הקורס לפני עונת החורף, התלמידים יכולים לזכות ביתרון ולהיות בעלי הכישורים והידע הדרושים לביצוע בדיקות עבור לקוחותיהם.

מי הם הלקוחות שלך?

איתור נזילות ונזקי מים הנו תחום נרחב שמעניק שירות לעשרות אלפי בתי אב בישראל, הן ליחידים והן לעסקים ומוסדות. בנוסף, ענף הבנייה זקוק לבדיקות תקינות ואיכות על בסיס קבוע, כך שענף זה מעסיק מאתרי נזילות מוסמכים לאיתור ליקויים וכשלים במהלך הבנייה ולאחריה.

לאחר סיום הבנייה של בניין דירות, הקבלן או היזם רוצים לוודא שהפרויקט אכן הגיע לסיומו. כך, מוזמן מאתר נזילות ונזקי מים לבצע בדיקה לאיתור כשלים במערכות המים של המבנה, ולאחר מכן מפיק המאתר חוות דעת מומחה שמסכמת את תוצאות הבדיקה.

הסמכה לאיתור נזילות ונזקי מים

איתור נזילות הוא היבט חיוני לשמירה על תקינות מערכות האינסטלציה ומניעת נזק לרכוש. על מנת להפוך למאתר נזילות מוסמך ומקצועי צריך לרכוש את המיומנויות והידע הדרושים, וכן לקבל את האישורים המתאימים. במאמר זה נבדוק את החשיבות של הסמכה לאיתור נזילות, מה היא כוללת ומה אתה יכול לצפות להרוויח ממנה.

מדוע הסמכה לאיתור נזילות חשובה?

ישנן מספר סיבות מדוע הסמכה לאיתור נזילות חשובה. בראש ובראשונה, היא מבטיחה ללקוח שלמאתר הנזילות שהוא מזמין, יש את הכישורים והידע הדרושים לאיתור מדויק של נזילות ונזקי מים. זה חיוני מכיוון שגם נזילות קטנות עלולות לגרום לנזק משמעותי לאורך זמן, ומאתר נזילות נטול הכשרה או בעל הכשרה לקויה עלול לפספס נזילה או לא להציע לתקן אותה כראוי, מה שיוביל ברוב המקרים לתיקונים יקרים ולמצבים שעלולים להיות מסוכנים במועד מאוחר יותר.

סיבה נוספת לכך שההסמכה חשובה היא, שהיא מוכיחה מחויבות למקצועיות ולעבודה איכותית. לקוחות נוטים יותר לסמוך על טכנאי מוסמך שסיים הכשרה ובדיקות קפדניות, ואשר עומד בסטנדרטים שנקבעו בתעשייה.

לבסוף, הסמכה יכולה לספק יתרון תחרותי בתעשייה. על ידי קבלת הסמכה, מאתר הנזילות יכול להפגין את המומחיות שלו ולהתבלט מהמתחרים, מה שעלול להוביל ליותר עסקים ולרווחים גבוהים יותר.

מה כוללת הסמכה לאיתור נזילות?

הסמכת איתור דליפות כוללת שילוב של לימודים מקוונים, הדרכה בכיתה, תרגול מעשי ובדיקות. התוכן של תכנית ההסמכה כולל את הנושאים הבאים:

  • עקרונות איתור נזילות ונזקי מים: כולל הבנת הפיזיקה של נזילות, סוגי הנזילות השונים וכיצד לאתר אותן.
  • כלים וציוד: כולל הדרכה על סוגי הציוד השונים המשמשים לאיתור נזילות, כגון גלאי נזילות אלקטרוניים, גלאי גז, גלאי תוואי צנרת, מדי לחות, מצלמות הדמיה תרמיות וציוד נוסף.
  • בדיקות: כולל הדרכה כיצד לבצע בדיקה ויזואלית, בדיקות לחץ ובדיקות אבחון אחרות לאיתור נזילות ונזקי מים במבנים.
  • טכניקות תיקון: כולל הדרכה כיצד להמליץ ללקוח על תיקון הנזילות, כולל החלפת צנרת, ציפוי אפוקסי, תיקון פאץ' ושיטות אחרות.
  • בטיחות: כולל הדרכה כיצד לעבוד בבטחה בעת איתור נזילות ונזקי מים, כולל טיפול בחומרים שונים ועבודה במקומות סגורים או פתוחים.
  • חוות דעת מקצועית: כולל הדרכה כיצד לערוך ולהפיק חוות דעת מקצועית ללקוח, כמו גם חוות דעת משפטית המיועדת לתיקים משפטיים.

מה אקבל מקורס הסמכה לאיתור נזילות?

השגת הסמכה לאיתור נזילות יכולה לספק יתרונות רבים. בראש ובראשונה, היא מספקת את הידע והמיומנויות הדרושים לאיתור מדויק של נזילות ונזקי מים, מה שיכול לחסוך זמן וכסף בטווח הארוך. בנוסף ההסמכה מספקת לכם הבעת אמון של הלקוח, שכן הסמכה ממחישה ללקוח שלכם את המחויבות שלכם למקצועיות ולעבודה איכותית.

הסמכה יכולה גם להוביל להגדלת הרווחים ולהזדמנויות לקידום. מאתרי נזילות מוסמכים עשויים לקבל תעריפים גבוהים יותר עבור השירותים שלהם, ועשויים להיות זכאים לקידום או הזדמנויות קידום קריירה אחרות.

לבסוף, הסמכה יכולה לספק יתרון תחרותי בתעשייה. על ידי התבלטות מהמתחרים, מאתרי נזילות מוסמכים יכולים למשוך עסקים חדשים ולבנות בסיס לקוחות נאמן.

איך מקבלים הסמכה לאיתור נזילות?

קורס ההסמכה לאיתור נזילות מתקיים במתכונת המשלבת לימוד מקוון ולימוד פרונטלי (פנים אל פנים), כאשר הלימוד המקוון משלב גם הוא לימוד עיוני ומעשי.

הלימודים המקוונים מורכבים מעשרים וחמישה שיעורים בני שעה ויותר, שבהם לומדים התלמידים על מערכות המים של המבנה ועל הבדיקות שיש לבצע לאיתור הכשלים והנזילות. השיעורים המקוונים מורכבים מהרצאה עיונית ומ'הדגמות מהשטח', לאחר ההרצאה צופים התלמידים ב'הדגמות מהשטח' שבהם המרצים של הקורס מדגימים את הבדיקות שנלמדו במהלך השיעור.

לאחר הצפייה בשיעור התלמידים עוברים מבחן מקוון על החומר שנלמד בשיעור, מבחן זה מהווה תנאי להתקדמות לשיעור הבא וכל תלמיד נדרש לעבור את המבחן בהצלחה.

בסיום לימוד 25 השיעורים המקוונים, מוזמנים התלמידים ל'השתלמות מעשית' בת יומיים, ביום הראשון יושבים התלמידים בכיתת המכללה במודיעין ומשלימים ידע מאת מרצי הקורס, וביום השני יוצאים התלמידים לשטח יחד עם המרצים לתרגול של הבדיקות ושל תפעול המכשור המקצועי. לאחר סיום הלימודים, נבחנים התלמידים 'מבחן מסכם' על כל החומר שנלמד במהלך שיעורי הקורס.

בסיום הלימודים מקבלים התלמידים שעברו את הקורס בהצלחה, תעודת הסמכה לאיתור נזילות ונזקי מים מטעם מכללת אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות.

כמה זמן אורכת ההסמכה לאיתור נזילות?

ההסמכה אורכת שלושה חודשים. הלימודים המקוונים מתקיימים במתכונת של שני שיעורים בשבוע בימי שני וחמישי. קישור לצפייה בשיעורים נשלח אל התלמיד בדואר אלקטרוני (אימייל), והתלמיד יכול לצפות בשיעורים בכל יום בשבוע ובכל שעה ביום.

לאחר סיום הלימודים המקוונים התלמיד מעדכן את הנהלת המכללה שהוא מוכן להגיע להשתלמות המעשית, והנהלת המכללה תשלח אליו הזמנה להשתתפות בהשתלמות המעשית הקרובה יחד עם שאר תלמידי המחזור.

מדוע חשוב ללמוד ממרצים בעלי ניסיון בתחום?

איתור נזילות ונזקי מים הם מיומנויות קריטיות הדורשות כמות משמעותית של הכשרה וניסיון. הדרך היחידה לרכוש את הכישורים הדרושים היא באמצעות תכניות הסמכה מקצועיות שנועדו ללמד אותך את הטכניקות והשיטות הטובות ביותר העדכניות ביותר.

כמו כן, איתור נזילות ונזקי מים מצריך הבנה עמוקה של העקרונות הבסיסיים, והטכנולוגיה העדכנית ביותר המשמשת בתעשייה. מרצים בעלי ניסיון בתחום יכולים לספק ידע ותובנות מעשיות, שיוכלו לעזור לך להפוך למאתר נזילות טוב יותר.

המרצים חולקים את החוויות שלהם ודוגמאות מהעולם האמתי, כדי לעזור לך להימנע מטעויות נפוצות ומצעדים לא חכמים. לימוד מאת מרצים מנוסים יכול לתת לך את הביטחון והמיומנויות, לעבוד באופן עצמאי ולטפל בפרויקטים מורכבים בקלות ובמקצועיות.

מדוע כדאי להתחבר לחברה מקצועית העוסקת בתחום הנלמד?

עבודה עם חברה מקצועית העוסקת באיתור נזילות ונזקי מים, יכולה לספק לך הזדמנות מצוינת ללמוד מהמומחים בתחום. חברת אינפרטק היא מהחברות המובילות בתעשייה שמלמדת קורסים מקצועיים, שנועדו לספק הבנה מקיפה של איתור נזילות ונזקי מים.

אתה יכול ללמוד על הטכנולוגיה והטכניקות העדכניות ביותר המשמשות בתעשייה, כמו גם על שיטות העבודה המומלצות לטיפול בסוגים שונים של נזילות ונזקי מים. בנוסף, עבודה עם חברה מקצועית יכולה לספק לך את ההזדמנות ליצור קשרים עם אנשי מקצוע אחרים, ולבנות מערכות יחסים שיכולות לעזור לך להצמיח את העסק שלך בעתיד.

מדוע חשוב לקבל תמיכה מקצועית מהמרצים בתחילת הדרך?

ההתחלה בתעשייה יכולה להיות מאתגרת, ותמיכה מקצועית מהמרצים יכולה לעזור לך להתגבר על המכשולים הראשוניים. הם יכולים לספק לך הנחיות לגבי הגישות והשיטות הטובות ביותר לנקוט בעת איתור נזילות ונזקי מים. הם יכולים לעזור לך לפתח את הכישורים שלך ולספק משוב על העבודה שלך, ובכך לאפשר לך להשתפר ולהיות מיומן יותר בעבודה שלך.

קבלת תמיכה מקצועית מהמרצים יכולה לעזור לך לבנות את הביטחון העצמי שלך, ולבסס את עצמך כמאתר נזילות מיומן ומוכשר.

מדוע חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מהמרצים ועזרה בעת הצורך?

עבודה בתעשייה דורשת למידה ופיתוח מתמשכים. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא על ידי קבלת ייעוץ מקצועי ועזרה ממרצים מנוסים. הם יכולים לספק הנחיות לגבי הטכנולוגיה העדכנית ביותר ושיטות עבודה מומלצות, כמו גם להציע פתרונות לבעיות מורכבות שאתה עלול להיתקל בהן. ייעוץ ועזרה מקצועיים יכולים לעזור לך להפוך למאתר נזילות ונזקי מים מוצלח יותר.

מדוע חשוב ללמוד ממרצים בעלי מוניטין טוב?

כשזה מגיע ללימוד איתור נזילות ושיקום נזקי מים, המוניטין חשוב. חיוני ללמוד ממרצים בעלי מוניטין טוב בתעשייה. אנשים אלה כנראה היו בתעשייה במשך שנים רבות, ופיתחו מוניטין של מתן הכשרה ותמיכה באיכות גבוהה.

קו המחשבה שמעניקים המרצים במהלך השיעורים יכול להשפיע גם על ההבנה, הידע וההתמודדות שלך בתחום. על ידי לימוד ממרצים מנוסים שיש להם רקורד מוכח של הצלחה, אתה יכול לפתח הבנה מקיפה יותר של התעשייה ולקבל תובנות כיצד לטפל במצבים מורכבים של איתור נזילות ונזקי מים.

לימוד ממרצים בעלי מוניטין טוב יכול לעזור לך לבנות את המוניטין שלך בתעשייה, ולבסס את עצמך כאיש מקצוע מיומן ומוכשר.

מרצים המשמשים כעדים מומחים בבתי המשפט

במקרה שמתעוררת מחלוקת בענף, יש צורך פעמים רבות להזמין עד מומחה למתן עדות בבית המשפט. למידה ממרצים המשמשים כעדים מומחים בבתי המשפט, יכולה לספק לך הבנה מעמיקה של הסוגיות המשפטיות והאתיות, הנוגעות לאיתור נזילות ונזקי מים. לאנשים אלה יש ניסיון רב בתעשייה, והם יכולים לספק תובנות חשובות כיצד להתמודד עם מצבים משפטיים מורכבים.

לימוד ממרצים המשמשים כעדים מומחים יכולים לעזור לך להפוך למאתר נזילות יעיל ומוצלח יותר.

קורס איתור נזילות ונזקי מים

תפקידו של מאתר נזילות ונזקי מים, הוא לאתר את מקור הכשלים ו\או הליקויים אשר לשמם הוא נקרא לבית הלקוח. לאחר איתור מקור הבעיה, מפיק המאתר ללקוח חוות דעת (דו"ח ממצאים) אשר בה יפורטו כל ממצאי הבדיקה, וכן המלצות לתיקון הכשלים והליקויים שהתגלו במהלכה.

שלא כבעבר, כיום איתור מקור נזילות רטיבויות וכשלים אחרים, אינו כרוך בשבירת קירות, הרמת ריצוף וכדו'. בעזרת הידע הנכון והמכשור המתקדם אשר ברשות המאתר, ניתן לאתר כל כשל או ליקוי במינימום זמן, הרס והוצאות כספיות מיותרות.

בקורס איתור נזילות ונזקי מים, תלמדו את כל הדרוש לכם לבניית קריירה מבטיחה ומצליחה בתחום, אנו נעניק לכם את כל הכלים כדי להצליח ולהתפרנס בכבוד. לימודי השיעורים משלבים לימודים מקוונים ולימודים פרונטליים, כאשר 25 שיעורים נלמדים בצורה מקוונת באמצעות צפייה בשיעורים מוקלטים, ובסיום לימוד השיעורים המקוונים מוזמן התלמיד ללימוד פרונטלי ומעשי במבנה המכללה אשר ממוקם בעיר מודיעין.

בשנת 2014 פורסם מחקר של חוקרי הטכניון שמצא כי ב-100% מהדירות החדשות בישראל קיימים ליקויי בנייה. בנוסף, מנתוני התביעות בבתי המשפט בישראל רוב תביעות ליקויי הבנייה בבתי המשפט הן תביעות על רטיבויות ונזקי מים. רמת בניית הדירות בישראל ירודה, וזאת בעקבות חוסר הידע של בעלי המקצוע בענף הבנייה בכל הנוגע לכשלים וליקויים שיכולים להימנע במהלך בניית הדירות בישראל. כפועל יוצא נקראים מאתרי נזילות ונזקי מים למבנים, לאיתור ליקויי הבנייה אשר גורמים בעיקר לרטיבויות ונזקי מים.

לאחר סיום לימודי הקורס תוכלו לבצע בדיקות לאיתור כשלים וליקויים במבנים, כאשר מחיר של בדיקה סטנדרטית נע בין 1,500 ל-1,800 שקלים בתוספת מע"מ. כמו כן, תלמידים שנמצאים מתאימים מועסקים בחברת אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות לאחר סיום הלימודים, ועוברים מסלול הכשרה מיוחד בשטח כאשר בסיומו הם מתפקדים כמאתרים מן המניין.

חברת אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות הינה מראשוני החברות הבודדות שהביאו לענף הבנייה את בשורת איתור נזילות ונזקי מים ללא הרס. במהלך השנים ביצעו מומחי החברה עשרות אלפי בדיקות (!) לאיתור נזילות ונזקי מים בבתים ומבנים בישראל מבנים פרטיים, מוסדיים ותעשייתיים כאחד. צוות המרצים מורכב ממומחים בעלי שם עם ותק מצטבר של מעל 70 שנות ניסיון בתחום, מומחים אשר רכשו במהלך השנים ידע וניסיון רב בתחום, אותם הם מעבירים לתלמידים במהלך שיעורי הקורס.

להגשת מועמדות ללימודי הקורס והצטרפות למחזור הלימודים הקרוב, מלאו את פרטיכם בטופס ההרשמה המצורף.

נושאי הלימוד

תרמוגרפיה וצילום תרמי, איתור נזילות ונזקי מים, מערכות איטום – ליקויים וכשלים, מערכות בידוד – ליקויים וכשלים, מערכות אינסטלציה – ליקויים וכשלים, מערכות אספקת מים – ליקויים וכשלים, אביזרי חימום וקירור, מבנים תת קרקעיים, בריכות ומאגרי מים, בדיקות מעבדה, מתן חו"ד מקצועית לביהמ"ש, אתיקה מקצועית, תמחור \ התנהלות פיננסית, שיווק עצמי מכירות ועוד.

שאלות נפוצות

מה לומדים בקורס? לימודי הקורס מתמקדים בכל מערכות המים שעלולות לגרום לרטיבות נזילות ונזקי מים שונים. בקורס תלמדו להכיר את מערכות המבנה שכוללות מערכת איטום, מערכת אינסטלציה, מערכת אספקת המים, מבנים תת קרקעיים, בריכות שחייה ועוד. בנוסף, תלמד על אביזרים שונים במבנה כגון: הסקה ויונקרס, מערכות סולאריות, חימום תת רצפתי, מיזוג אוויר, מערכות השקיה ועוד.

למי מתאימים לימודי הקורס? מפקחי בנייה, קבלני אינסטלציה, מהנדסים, הנדסאים, קבלני איטום, יועצי איטום, שמאים, בדק בית, אדריכלים, קבלני בניין ובעלי מקצוע בענף הבנייה. בעלי מקצוע המעוניינים בהסבה מקצועית, סטודנטים, חיילים משוחררים ועוד.

כמה זמן אורכים לימודי הקורס? חודש וחצי עד חודשיים.

האם יש אפשרות להשמה בתחום? כן, במידה והתלמיד נמצא מתאים ועונה לדרישות החברה, יוצע לתלמיד תפקיד כמאתר נזילות ונזקי מים בחברת אינפרטק. כמו כן, המכללה מציעה ייעוץ והכוונה לתלמידים בתחילת דרכם בתחום.

כיצד מתנהלים הלימודים? לימודי השיעורים משלבים לימודים מקוונים ולימודים פרונטליים, כאשר 25 שיעורים נלמדים בצורה מקוונת באמצעות צפייה בשיעורים מצולמים ערוכים ומוכנים לצפייה, ובסיום לימוד השיעורים המקוונים מוזמן התלמיד ליומיים של לימוד פרונטלי ומעשי במבנה המכללה שממוקם במודיעין.

כיצד מתנהל מערך הבחינות והמבחנים? לאחר כל שיעור מקוון יעבור התלמיד בוחן מקוון על החומר שנלמד בשיעור. בנוסף, בסיום לימודי הקורס יעבור התלמיד מבחן מסכם על כל החומר שנלמד בקורס.

האם ניתן ללמוד את הקורס להעשרה גם למי שלא מתכנן לעסוק בתחום איתור נזילות? בהחלט, תוכן הקורס משמש העשרה איכותית למקצועות רבים בענף הבנייה, ומעניק לתלמידים תובנות פנימיות על עולם נזקי המים במבנה.

מה מייחד את מכללת אינפרטק? חברת אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות הינה מראשוני החברות הבודדות שהביאו לענף הבנייה את בשורת איתור נזילות ונזקי מים ללא הרס באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. במהלך השנים ביצענו עשרות אלפי בדיקות לאיתור נזילות ונזקי מים בבתים ומבנים בישראל מבנים פרטיים, מוסדיים ותעשייתיים כאחד. צוות המרצים מורכב ממומחים בעלי שם עם ותק מצטבר של מעל 70 שנות ניסיון בתחום, מומחים אשר רכשו במהלך השנים ידע וניסיון רב בתחום, אותם הם מעבירים לתלמידים במהלך שיעורי הקורס.

יש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו! 08-6110044

 

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן