אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

קורס איתור נזילות לאינסטלטור

תוכן עניינים: קורס איתור נזילות לאינסטלטור

קורס איתור נזילות לאינסטלטור מעניק לך את כל מה שאתה צריך לדעת, על איתור נזילות במערכות אינסטלציה ומערכות מים נוספות. גם אינסטלטור עם ותק רב שנים, צריך ללמוד לאתר נזילות ונזקי מים בצורה מקצועית ומסודרת. הניסיון שלך יתרום לך הרבה במהלך העבודה שלך כמאתר נזילות ונזקי מים, אבל את יסודות ורזי המקצוע אתה צריך ללמוד מהמומחים בתחום. הניסיון שלנו הוא הרווח שלך!

בקורס איתור נזילות ונזקי מים, תלמד לבצע בדיקות ביקורת במערכות אינסטלציה, איטום ובידוד, ותלמד לפענח את ממצאי הבדיקה בצורה שתיתן ללקוח שלך את התוצאות הטובות ביותר. מערכות אינסטלציה כוללות מגוון רחב של כשלים ובעיות, שלא תמיד נצליח להבין אם לא נכיר את  הכשלים הנפוצים יותר או פחות בכל מערכת מים במבנה.

בקורס איתור נזילות ונזקי מים, תלמד לבצע בדיקות מקיפות לצנרת אספקת מים וצנרת ניקוז וביוב. בדיקות אלה יקנו לך את היכולת להצביע במדויק על הכשלים שנמצאו במהלך הבדיקות, ואת היכולת להציג את הכשלים ללקוח בצורה ברורה, שגם הוא יבין את מצב המערכת שנבדקה. הבדיקות שתלמד יתייחסו לכל מערכות הצנרת שקיימות במבנים, כגון: צנרת אספקת מים, צנרת ביוב ודלוחים, צנרת ניקוז, צנרת ניקוז מי גשמים ועוד.

אני אינסטלטור, האם אני צריך לקנות מצלמה טרמית?

כאן במכללת אינפרטק אנחנו מקבלים פניות מבעלי מקצוע, שמגיעים מכל רחבי הקשת המקצועית בענף הבנייה. פעמים רבות פונים אלינו אינסטלטורים שאומרים, שהלקוחות מבקשים מהם לבצע בדיקה "עם מצלמה תרמית". אז נכון שזה קצת מתסכל, וחלק מבעלי המקצוע חושבים שהיה עדיף אם הלקוח לא היה מתערב להם בשיטת העבודה, אבל עדיין הלקוח שלך מבקש מוצר שאתה לא מספק לו. ולא, זה לא משנה כמה אתה בטוח בעצמך שתצליח גם ללא מכשור לבצע את העבודה. בסופו של יום, איתור נזילות זהו מקצוע נפרד שדורש לימוד וניסיון, מעבר לניסיון שרכשת בתור אינסטלטור. לכן, חשוב ללמוד לאתר נזילות וכשלים במערכות אינסטלציה, ולהשקיע בלימודים את המשאבים ההכרחיים לרכישת המקצוע.

חשוב לזכור, לאינסטלטור מן השורה קל יותר להיכנס לעולם של איתור הנזילות, לניסיון והידע שלך יש ערך רב. עם זאת, ביקורת למערכות המבנה, יכולה להתבצע גם על ידי בעל מקצוע שנכנס ישירות לעולם איתור הנזילות, גם אם לא 'ביקר' קודם בעולם האינסטלציה או האיטום. בתנאי שקיבל את הכלים הנכונים ואת הידע הנכון, כדי שיוכל להצליח ולשגשג בתחום.

אינסטלטור יקר! אינסטלטורים רבים שומעים מהלקוח "מצלמה טרמית" ויוצאים לקנות מצלמה כדי שיוכלו להציג ללקוח "איתור נזילות במצלמה טרמית". רק שמתברר להם אחר כך שלא מספיק לקנות מצלמה, אלא צריך גם את הידע ההכרחי לתפעול של המצלמה, ואת הידע לפענוח הצילום התרמי. וכמובן, גם לדעת מהם הנתונים הדרושים במצלמה טרמית לאיתור נזילות (לכל מצלמה נתונים ויכולות אחרות), כדי שלא נקנה מצלמה שלא עומדת בדרישות. לא פעם אפשר לשמוע אינסטלטורים שכבר קנו מצלמה אבל לדבריהם "המצלמה לא מאתרת את הנזילה" או "המצלמה נשארת תמיד באוטו", וכאן טמונה הטעות או אי ההבנה.

המצלמה הטרמית לא מאתרת את הנזילה! מאתר הנזילות המוסמך מאתר את הנזילה ונעזר במצלמה הטרמית!

מצלמה טרמית היא כלי עבודה כמו כל כלי אחר בארגז הכלים שלכם, אמנם זהו כלי טכנולוגי יותר מאחרים, אבל בסופו של דבר עדיין כלי עבודה. ולכן, לא הגיוני לקנות כלי עבודה ולצפות שהוא יעשה את העבודה. כולם מסכימים שבעל מקצוע מתחום הנגרות שקונה מסור, לא יכול לשבת בצד ולחכות שהמסור 'יעשה את העבודה', באותה מידה לא ניתן לצפות שהמצלמה התרמית 'תעשה את העבודה'. לכן, צריך ללמוד כיצד עובדת המצלמה, וכיצד נשתמש בה לאיתור נזילה במערכת אספקת המים ומערכות אחרות במבנים.

בניגוד לאינסטלטור שמגיע לתקן את צנרת אספקת המים או צנרת הניקוז/ביוב, מאתר נזילות מגיע לבית הלקוח לאתר את מקור הכשל ולהמליץ על הפתרון המתאים. ולכן, נקודת המבט של בעל המקצוע צריכה להיות ביקורתית, כך שהוא מבין את תכונות המערכת ויודע מהן הבדיקות שהוא צריך לבצע ולתעד, כדי שגם הלקוח יבין את הכשל הקיים במערכת הנבדקת. כאשר הלקוח מקבל לידיו דו"ח ממצאים מפורט, שמתעד את מהלך הבדיקה ואת תוצאותיה של כל בדיקה שבוצעה, הוא מבין את ה'מצב' של המערכות שנבדקו, גם אם לא מנקודת מבט של אינסטלטור בעל שנים של ותק וניסיון.

הפתרון שהמאתר מציע ללקוח צריך להיות נקודתי, זול, נקי ועם עדיפות לתיקון ללא הרס.

אינסטלטור, קנית מצלמה תרמית? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן ללמוד איך להשתמש במצלמה, ואיך להוציא ממנה את מירב התועלת האפשרית.

ככלל, מומלץ שלא לרכוש מצלמה טרמית לפני סיום לימודי קורס איתור נזילות ונזקי מים, מכמה סיבות: אחרי לימודי הקורס תבין טוב יותר מהי המצלמה שאתה צריך לקנות, מהם הנתונים שחשוב לשים עליהם דגש, ומהו המכשיר שיתאים לך יותר לעבוד אתו ביומיום.

במהלך קורס איתור נזילות, תלמד על היתרונות והחסרונות של המצלמה הטרמית, על הדרכים והשיטות הנכונות לתפעול המצלמה, איך ניתן להימנע מטעויות בזמן הצילום, ואיך תפענח בצורה נכונה את התמונות התרמיות שתצלם במהלך הבדיקה.

מהי מצלמת צנרת סיב אופטי?

כלי נוסף שתכיר ותלמד במהלך הקורס הוא מצלמת הצנרת סיב אופטי, שמאפשרת לך לצלם את פנים הצנרת ולתעד כל כשל במדויק. גם כאן תלמד על הצורה הנכונה לביצוע כל בדיקה, ועל הבדיקות הנוספות שתצטרך לבצע, במטרה לקבל הצלבה של בדיקות ותוצאות. צילום הצנרת הפנימי מעניק למאתר את היכולת להצביע במדויק על מקור הכשל, אך גם כאן נצטרך ללמוד על הבעיות האפשריות שעלולות לצוץ והפתרונות האפשריים.

בקורס איתור נזילות, תלמד להשתמש במצלמת הצנרת לבדיקה של שיפועי צנרת, לאיתור כשלים שמגיעים מזמן בניית המבנה, כשלים שנוצרו במהלך תיקונים שבוצעו לצנרת וכשלים נוספים אחרים. בנוסף, תלמד איך להמליץ ללקוח על פתרון מתאים לכל כשל, כך שאחרי שאותרה הבעיה מיד מקבל הלקוח את הדרך עד לפתרון מלא של הבעיה.

איפה אפשר לקנות ציוד לאיתור נזילות ונזקי מים?

ניתן לרכוש ציוד לאיתור נזילות בטכנולוגיית אל-הרס בחנות המכללה 'הכל למאתר'. תלמידי ובוגרי המכללה נהנים ממחירים מיוחדים, ברכישת ציוד אל-הרס בחנות המכללה. לקראת הרכישה אנו מלווים כל תלמיד בייעוץ והכוונה מלאה, במטרה לוודא שהוא מקבל את החבילה המשתלמת ביותר מכל הבחינות, ושתיתן לו מענה מלא בשטח(!). חשוב מאוד לבדוק את הנתונים של כל מכשיר ולהיות בטוחים ב-100% שהמכשיר נותן מענה מלא לצרכים שלנו.

אני רוצה ללמוד איתור נזילות ונזקי מים, איך אני מתקדם?

אתה מוזמן להירשם לקורס איתור נזילות, ולהתחיל את הפיתוח האישי והמקצועי שלך.

איך עובד מסלול הלימודים?

לאחר ההרשמה לקורס תקבל דואר אלקטרוני (אימייל), שבו יופיעו פרטי ההתחברות שלך למערכת הלימודים של מכללת אינפרטק. לאחר מכן, תתחבר בלחיצת כפתור פשוטה לשיעורי הקורס, ותתחיל ללמוד ולהתקדם. אחרי כל שיעור תעבור מבחן אמריקאי (שאלות בחירה), שבו יוצגו לפניך שאלות על החומר שלמדת בשיעור, ובסיום המבחן תוכל להתקדם לשיעור הבא בתור.

בסיום הלימוד האינטרנטי, תוזמן ע"י צוות המכללה ל'השתלמות המעשית' שמתקיימת במבנה המכללה שבמודיעין. ה'השתלמות המעשית' מורכבת משני ימים מלאים, ביום הראשון, נשב בכיתת המכללה ונקשיב להרצאות ולידע משלים, וביום השני נצא לשטח. בשטח נבצע את הבדיקות שלמדנו במהלך הקורס, ונתרגל בעזרת המרצים את תפעול המכשור הטכנולוגי בצורה נכונה ומדויקת.

לאחר סיום הקורס תוענק לך תעודת הסמכה 'איתור נזילות ונזקי מים', מטעם "מכללת אינפרטק – לימודי טכנולוגיות מתקדמות בענף הבנייה".

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן