אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

תיקון מרזב פנימי

תוכן עניינים: תיקון מרזב פנימי

כל אחד מאיתנו נתקל לפחת פעם אחת בחייו במצב שבו הקירות של הבית שלו היו מלאים בטחב ורטיבות, או גרוע מכך – שהבית עצמו הוצף במים שלא ברור מה המקור שלהם. מקרים אלו שכיחים בעיקר בעונת החורף, שבה כמות הנוזלים שעלולה להצטבר מבחוץ גדלה פי כמה הודות לגשמים הרבים, ואז עניין הנזילות לא פוסח כמעט על אף אחד מאיתנו. תיקון מרזב פנימי הוא מה שתצטרכו לעשות ברגע שתצטרכו להתמודד עם הבעיה הזו

בין אם אתם גרים בבית פרטי ובין אם בבניין רב קומות, יש לכם צינור גדול שעושה את כל הדרך מגג הבניין ועד אל מתחת לאדמה. המטרה של אותו צינור, הנקרא בשם המקצועי שלו – מרזב, היא להוביל את המים והנוזלים המצטברים על גג המבנה אל תוך האדמה, כך שלא תהיה חדירת נוזלים אל תוך המבנה שתגרום לטחב ורטיבות.

תיקון מרזב פנימי

המרזב, כמו כל כלי אחר בעולם, הולך ומתבלה עם הזמן, מצטברת בתוכו חלודה ולאט לאט הוא הופך פחות ופחות יעיל. בדרך כלל את הידיעה על כך שהוא מתחיל לתפקד בצורה בינונית אנחנו נקבל בצורהפיזית מול העיניים – הקירות יתחילו להירטב ולהיסדק ועובש וטחב יצוצו לפתע על גביהם.

תיקון מרזב פנימי יכול לפתור את הבעיה שכן ברגע שאיש מקצוע יגיע למקום ויאבחן את הבעיה, הוא יוכל מיד למצוא לה פתרון ולהחליט האם לבצע תיקון מרזב פנימי או האם להתקין מרזב חדש.

איך תיקון מרזב פנימי מתבצע?

תיקון מרזב פנימי מתחיל בשלב הראשון מצילום קווי הביוב. היום קיימת מצלמה מיוחדת שסורקת את כל המקומות שעלולים לגרום לבעיה במרזב, ועל ידי קבלת תצלום ברור שלה ניתן לקבוע האם הבעיה היא במרזב או שהמקור שלה הוא דווקא אחר. במידה והבעיה אכן נמצאת במרזב, קיים היום רובוט שיכול להיכנס אל תוך המרזב ולנקות אותו מחפצים שחדרו אליו וחוסמים את זרימת המים באופן תקין – מה שגורם לאותן נזילות ורטיבויות אותן ציינו קודם לכן.

תיקון מרזב פנימי – לא למי שמחפש עבודה קלה

תיקון מרזב פנימי מצריך בעל מקצוע שיודע איך לבצע את צילום קווי הביוב, יודע לתפעל את הכלים שיכולים להביא לתיקון מרזב פנימי וכמובן יודע איך להניח כל דבר בחזרה במקומו תוך פתרון הבעיה. תיקון מרזב פנימי לא מיועד למישהו שמוכן, בתור טובה, להגיע ולהסתכל על הבעיה – מדובר כאן על תיקון שיצריך הגעה של בעל מקצוע בעל הידע, הסמכות והניסיון הנכונים.
ברגע שתקחו לשם תיקון מרזב פנימי מישהו לא מקצועי שלא בטוח מה בדיוק צריך לעשות, אתם עלולים לגרום נזק אפילו יותר גדול ממה שהיה, וליצור לעצמכם בעיה מתגלגלת שלא מגיעה לכדי פתרון.

איפה מוצאים בעל מקצוע לתיקון מרזב פנימי?

היום קיימים לא מעט הנדי מנ'ס שישמחו לעשות עבורכם את עבודת התיקון מרזב פנימי, אולם חשוב לוודא שאתם בוחרים במישהו מקצועי ובעל ההכשרה הנכונה. לכן, מומלץ מאוד למצוא המלצות על אותו בעל מקצוע ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות, לקבל המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה שכבר ביצעו תיקון מרזב פנימי בעבר ויודעים להגיד האם בעל המקצוע הוא טוב או לא ועוד. בנוגע למחיר של תיקון מרזב פנימי, בדרך כלל המחיר ינוע בין 2,000 ל-3,000 ש"ח עבור העבודה, אז חשוב לשים לב שבעל המקצוע נותן לכם הצעת מחיר בהתאם.

עוד דברים שחשוב לדעת על תיקון מרזב פנימי

אחת הפונקציות המרכזיות והחשובות בזמן תיקון מרזב פנימי הוא שהוא מתבצע ללא הרס כלל. לא מתבצעת שבירה של קירות או של צינורות. דבר זה מתאפשר תודות לשילוב של סיב אופטי עם מצלמה איכותית, המיועדת לאבחון הכשלים הקיימים בצינור מרזב או ניקוז. גם התיקון עצמו של המרזב מתבצע מתוך הצינור, ללא צורך בהחלפת צנרת, שבירת קירות או שבירה של הרצפות שבהן הוא עובר.
גם הליך הייבוש חוסך החלפה של אריחים וביצוע פעולות הרס בבית. העניין הזה קורה בעזרת מספר קידוחים קטנים שמתבצעים במקומות נסתרים בהם מתבצע הייבוש. גם בדיקת רטיבות יכולה להיעשות באמצעות שימוש במצלמה טרמית שתוכל לאתר את מוקדי הרטיבות.

מה היתרון בהזמנה של חברה המתמחה בתיקונים מהסוג הזה?

רק חברה המתמחה בתיקונים מסוג תיקון מרזב פנימי וכל מה שקשור בו, תוכל לאפשר שילוב בין המחלקות השונות עם הכלים השונים. כך, אפשר יהיה לתת מענה מקיף לכל תחומי התיקון – משלב האיתור, עד שלב הייבוש והשיקום

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן