אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

צילום תרמי לאיתור נזילות

תוכן עניינים: צילום תרמי לאיתור נזילות

צילום תרמי לאיתור נזילות יכול להתבצע כאשר מנסים לגלות נזילות מים בתשתיות ביוב מתחת לפני השטח, אבל בהחלט לא רק במקרים אלו. באמצעות צילום תרמי, ניתן לזהות את המקור של נזילות מים ממקורות שונים ומגוונים, כולל מקורות אשר אינם קשורים למבנה שלכם ואינם חלק ממנו. למשל, נזילות אצל השכן. הקיר שלכם רטוב ונגרם לכם נזק? בואו נדבר על ההוכחות שתצטרכו להגיש לבית המשפט, אם תחליטו לתבוע בגין נזיקין הנגרמים לכם כתוצאה מנזקי מים ומנזילות.

האם צריך לשבור את הקיר או את המרצפות בכדי לגלות מקור נזילת מים?

אז הקיר רטוב, המים נוזלים ואתם תוהים לעצמכם "את מי אני מזמין שיסדר לי את הבעיה זאת?". ובכן, אתם צריכים את חברת אינפרטק, שמסוגלת לאתר נזילות מים בכל סוגי המבנים וללא נזק מיותר בקירות המבנה. בניגוד לשנים עברו, ב-2020 כבר ממש אין צורך לשבור קירות בכדי להגיע למקור נזילת המים שמטרידה אתכם וגורמת לכם לנזקים.
אם פעם היו צריכים לשבור את הקירות ואפילו לפעמים להגיע עד השכן, הרי שכיום ניתן להשתמש במצלמות מסוג מצלמות תרמיות לאיתור נזילות מים ותיקונן. בכדי להיות בטוחים כי אכן קיימת נזילת מים, ובכדי להיות בטוחים במקור אותה נזילה, יהיה צורך להפעיל את סוג הטכנולוגיה הזה שנקרא צילום תרמי.

מהו ציוד תרמי ומכשירים תרמיים לגילוי נזילות ואיתור?

למי שלא מכיר, צילום תרמי הוא בעצם צילום אשר עובד על שיטה של אינפרה אדום. בעוד שהמצלמה מסמנת אזורים חמים ומראה היכן בדיוק מתרחשת נזילת המים, אלו יהיו כל ההוכחות שתצטרכו בכדי להבין היכן מקור הנזילה.
אם יהיה צורך לתבוע מישהו בגין נזקי מים ונזיקין, כמובן שאתם תצטרכו לספק לבית המשפט הוכחות. את ההוכחות המדויקות האלו ניתן לקבל מאיתנו, חברת אינפרטק. אנחנו נגיע אליכם עם הציוד הטכנולוגי הכי מתקדם, עם המון מקצועיות, אדיבות וניסיון של שנים.

אינפרטק גילוי נזילות מים ואיטום כל סוגי המבנים

אנחנו נגלה ונאתר נזילות מים בכל סוגי המבנים, ואנחנו גם מספקים את השירות של בדק בית וביקורת מבנים כוללת ומקיפה עד הפרטים הקטנים ביותר. לידיעתכם, צילום תרמי לאיתור וגילוי נזילות מים ניתן לביצוע גם על קווי ביוב ראשיים.
אם ברצונכם להשתמש בטכנולוגיה הזו על קווי ביוב ראשיים של מבנים גדולים, אין שום בעיה, ניתן לעשות זאת. אנו אמנם מספקים שירותים ללקוחותינו הפרטיים והרבים, אבל אנחנו מומחים בכל סוגי המבנים ובכל סוגי הבדיקות לגילוי ואיתור נזילות מים. מה שצריך לתקן ולאטום, אנחנו נעשה את זה גם כן.

צור קשר עוד היום בעבור הצעת מחיר לאיתור נזילות מים

אתם מוזמנים ליצור קשר, ואנחנו נגיע אליכם עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת לגילוי ואיתור נזילות מים, כולל ציוד תרמי ומצלמות תרמיות לאיתור מדויק של הנזילה.
בין אם יש צורך לתקן או לאטום את נזילות המים, חברת אינפרטק תספק לכם שירות איכותי ומדויק, מקצועי ויעיל. אחרי לכתנו מביתכם, אתם תישארו מרוצים ועם בית יבש לחלוטין. סמכו עלינו ועל הניסיון המקצועי שלנו, שרכשנו בארה"ב ובמוסדות הלימודים הרלוונטיים בתחום.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן