אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

מערכות ייבוש ואיוד

תוכן עניינים: מערכות ייבוש ואיוד

מהיום כבר אין צורך לסבול מנזקי הרטיבות במבנה: פגיעה במבנה, ירידת ערך הדירה, חדירה לדירות סמוכות, ריחות רעים, אלרגיות והרעלות – אפשר למנוע את כל אלה בהליך חדשני ומורכב. לאחר שאותר מקור הנזילה, פועלת חברת אינפרטק, במספר שלבים הכרחיים לייבוש מוחלט של הרטיבות. באמצעות ייבוש הרטיבות תוכלו לשקם את המבנה שלכם, למנוע התפתחות נזקים בלתי הפיכים למבנה, לטהר את האוויר ולחיות בבית יבש, נקי ובריא!

אם הייתה לכם נזילה – אתם חייבים לייבש!

הייתה לכם נזילה בצנרת או הצפה לא נעימה של מי גשמים? תיקנתם? יופי, אבל זה לא הכל. רוב הסיכויים שהמבנה שלכם סובל מרטיבות חשוב שתטפלו בכך בהקדם, מים בתוך המבנה גורמים לבעיות רבות – החל מריח לא נעים, דרך פגיעה במבנה שלכם ושל השכנים ועד למחלות:

נזק למבנה:

  • חומרים רוויי רטיבות מתנפחים ומתעוותים. במקרים מסויימים הנזק עשוי להיות בלתי הפיך.
  • מים מתפשטים גם לעבר איזורים שלא נפגעו, לחדרים סמוכים למשל. לכן גם איזורים שלא נראים רוויי מים עשויים להיות בסכנת רטיבות.
  • מים שמתאיידים גורמים ללחות יתר, וגם היא מזיקה לחומרים מסויימים.
  • נזק לערך הדירה:

כאשר המבנה נפגע, ערך הדירה יורד. ככל שמחכים יותר, כך הרטיבות מתפשטת, הנזק גדל, וערך הדירה שלכם נפגע יותר ויותר.

נזק לשכנים:

רטיבות במבנה שלכם עלולה להתפשט גם לדירות אחרות, ולשכנים בקומות אחרות. זה אומר שבסופו של דבר תאלצו להתמודד עם שכנים זועמים, וקרוב לודאי לשאת באחריות על תיקון הרטיבות גם בדירות הסמוכות.

נזק לבריאות:

אחרי התפרצות מים, יש התרבות לא רצוייה של עובש, חיידקים, פטריות ומיני מיקרואורגניזמים. אלה גורמים לא רק לריח רע, אלא גם פוגעים באיכות האוויר, ועלולים לגרום לאלרגיות, לזיהומים ולמחלות הרעלה.

מייבשים את הבית – איך זה עובד

איתור הנזילה בצנרת ותיקונה הוא שלב הכרחי, אבל במקרים רבים, המים שכבר נזלו,  ממשיכים להזיק ולסכן את המבנה גם אחרי שהנזילה תוקנה.

אפשר להפחית את נזקי הרטיבות ולמנוע את התפתחות העובש. מדובר בתהליך מורכב ויסודי, שבמהלכו, באמצעות מכשור חדשני, אנחנו מייבשים את הרטיבות שהצטברה בתוך המבנה:

מייבשים את המצע

מייבשים את מצע החול שמתחת לריצוף באמצעות פירוק מרצפות בודדות בלבד, הפעלת מפזרי חום חשמליים, יבשני עיבוי ומפוחים – במחזוריות נשלטת המתוכננת מראש.

אם החול רווי במים:

מייבשים את מצע הסומסום (חצץ דק) שמתחת לריצוף באמצעות קידוח חורים (בקוטר 50 מ"מ) במספר מרצפות ויניקת אוויר או תערובת אוויר/מים או דחיסת אוויר חם באמצעות מדחסים רבי עוצמה, הכוללים משתיקי קול, מפרידי מים ומסננים מיוחדים במקומות בהם חשוב לשמור על חלל אוויר נקי.

מחוררים, שואבים ומנקזים

במקרים בהם אין אריחים עודפים, שואבים ומנקזים את המים באמצעות משאבות רבות עוצמה – מעל הרצפה ומתחתיה, ללא צורך בפירוק המרצפות, על ידי קידוח חורים קטנים (בקוטר 5 מ"מ) בין המרצפות והחדרת צינוריות דקות. בתום הניקוז, ניתן לסתום את החורים ולהחזיר את הרצפה למצב הקודם.

מייבשים קירות ותקרות

חללים, קירות ותקרות רוויי מים מייבשים בשלב ראשון באמצעות תנורי אינפרא אדום. לאחר מכן, מייבשים אותם באמצעות מפזרי חום חשמליים, יבשני עיבוי ומפוחים – במחזוריות נשלטת באופן מתוכנת מראש.

נפטרים מהריחות

מסלקים ריחות טחב ועובש באמצעות מחוללי אוזון או פלסמה.

מטהרים את האוויר

מטהרים אוויר מחלקיקי אבק ומיקרואורגניזמים, עד לרמה של וירוסים, באמצעות מטהרי אוויר רבי עוצמה ומגוון מסננים רחב.

חשוב לדעת: נזקי מים הם מצב משתנה ומשך זמן הייבוש משתנה ותלוי בגורמים רבים כמו: סוג החומרים, כמות המים, מידת הרוויה, נפח זרימת המים ומהירותו, מידת פתיחת הפתחים במבנה והימצאות הדיירים. בהתאם לכך, זמן הייבוש של דירה ממוצעת עשוי לנוע בין שבוע לשלושה שבועות.

 

התוצאה: שיקום המבנה, חסכון בכסף, בית בריא, יבש ונקי

מהיום כבר אין צורך לסבול מנזקי הרטיבות במבנה: פגיעה במבנה, ירידת ערך הדירה, חדירה לדירות סמוכות, ריחות רעים, אלרגיות והרעלות – אפשר למנוע את כל אלה בהליך חדשני ומורכב. לאחר שאותר מקור הנזילה, פועלת חברת אינפרטק, במספר שלבים הכרחיים לייבוש מוחלט של הרטיבות.

באמצעות ייבוש הרטיבות תוכלו לשקם את המבנה שלכם, למנוע התפתחות נזקים בלתי הפיכים למבנה, לטהר את האוויר ולחיות בבית יבש, נקי ובריא!

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן