אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

מכשיר לאיתור נזילות מים

תוכן עניינים: מכשיר לאיתור נזילות מים

אם לאחרונה אתם חווים טפטופים בבית ממקור בלתי מזוהה, הגיע הזמן להפסיק לדחות את התיקון, שכן כנראה מדובר בתיקון מסוג גילוי נזילות מים, איטום ותיקונן. מכשיר לאיתור נזילות מים, הוא למעשה מצלמה תרמית, שבה ניתן להשתמש בכדי לאתר נזילות סמויות. מחפשים אחר חברת איטום מומלצת? רגע לפני שאתם קוראים לאנשי איטום, אנחנו ממליצים לכם להיות בטוחים שאתם מזמינים את השירות הנכון. בעוד שתקלות מסוימות יצריכו ממכם קריאה לאינסטלטור שיבצע תיקוני נזילות יחסית פשוטים, במקרים אחרים אתם תצטרכו להשתמש בטכנולוגיות ובמכשירים לגילוי הנזילה עצמה. בואו נסביר את זה קצת יותר לעומק. כל מה שצריך לדעת לגבי נזילות מים, איטום, תיקון ומה שבין לבין

איזה שירות אני צריך? אינסטלטור, אנשי איטום או גילוי נזילות מים?

האם אתם צריכים שירות של אינסטלטור לתיקון נזילות מים? אולי אתם צריכים אנשי איטום מקצועיים? או אולי עדיף שתזמינו מאתרי נזילות מומחים אשר מגיעים אליכם עם הטכנולוגיות המתאימות לגילוי ואיתור נזילות מים? חשוב להכיר את ההבדלים בין סוגי השירותים האלו, שכן כל שירות הוא שונה ונפרד מהאחר.
בואו נפשט את התשובה ונסביר אותה במילים פשוטות.

במידה שמדובר בבעיה שקשורה לצנרת המים של הבית, ואתם רואים את הנזילה ואת טפטוף המים. ככל הנראה שמדובר בנזילה גלויה לעין שאותה אינסטלטור יוכל לתקן ללא כל קושי, ולכן במקרה כזה מומלץ לפנות לאינסטלטור מוסמך ובעל מוניטין שיבצע את התיקון לשביעות רצונכם.

במידה שמדובר ברטיבות ואתם מתגוררים בדירת גג, אם אתם רואים את הכשל באופן ויזואלית באיטום של הגג (בהנחה שאתם יודעים איך אמור להיראות איטום גג תקין), מומלץ לפנות לבעל מקצוע מתחום האיטום שיבצע את התיקון המתאים לאיטום של הגג.

עם זאת, במקרים שבהם לא ידוע מקור הנזילה או חדירת הרטיבות ויש צורך בחקירה של המקרה ושל המערכות המעורבות, מומלץ להזמין את השירות של מאתר נזילות מוסמך שיאתר את מקור הנזילה וימליץ על פתרון נקודתי מתאים.

יתרה מזאת, גם במקרים שבהם אתם בטוחים (עד כמה שאפשר) שאתם יודעים מהו מקור הנזילה ומעוניינים להזמין בעל מקצוע שיבצע את התיקון ובכך לסיים את הסיפור. מומלץ להיעזר בשירותיו של מאתר הנזילות מכיוון שהוא יכול להמליץ על פתרונות נקודתיים וממוקדים, כך שבמקרה לעיל של חדירת מים בדירת גג, במקום לבצע החלפה של כל האיטום של הגג ימליץ המאתר על פתרון נקודתי לאזור הכשל. זה יחסוך לכם גם זמן גם כסף וגם כאבי ראש מיותרים שהם מנת חלקם של אלו שנכנסים להרפתקאות מיותרות ולעבודות גדולות שאין בהן צורך ממשי.

נזילות מים שלא ניתן לאתר בפשטות ובעזרת העין – מה עושים?

יחד עם סוגי הנזילות האלו שנראות לעין, ישנן גם נזילות מים סמויות שאינן גלויות לעין ושלא ניתן לאתר אותן ללא ציוד טכנולוגי מתקדם.

גיליתם רטיבות בקיר? לא בטוח שאינסטלטור יהיה מסוגל לסייע לכם מקצועית במקרים כאלו. יתכן שבעל המקצוע ינסה את כוחו ואולי יפתח מרצפת או שתיים, אבל הסיפור כרוך בשבירה והרס ובמקרים רבים לוקח זמן רב ללא כל צורך. במקרים כגון אלו, אתם תצטרכו חברה כמו חברת אינפרטק – גילוי נזילות באמצעות מכשיר לאיתור נזילות מים, גם נזילות סמויות.
צוות המומחים של חברת אינפרטק יגיע אליכם עם הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, בעזרתו יהיה ניתן לאתר נזילות מים בקירות שלכם במהירות וביעילות. חשוב לציין, נזילות מים יכולות לגרום לכם לנזקים נרחבים אם לא תתקנו אותן, והן אפילו יכולות לגרום לסכנת התחשמלות.

תיקונים של נזילות מים – אסור לדחות! הימנעו מנזקים וסכנות

שימו לב, מאחר שמבנים תמיד יכללו תשתיות חשמל, מים וגז, צריך להקפיד על תקינותן של התשתיות האלו ועל עבודת קורלציה נכונה בין התשתיות. במילים פשוטות, כל התשתיות והמערכות בביתכם צריכות לעבוד במקביל ובצורה בטוחה, ככה שאף מערכת לא תהיה מושפעת מתקלות וליקויים שבמערכת אחרת.
ומה יקרה אם תקלות בתשתיות מסוימות ישפיעו על התפקוד של מערכות ותשתיות אחרות? בואו ניקח את הדוגמה של נזילות מים אשר מציפות את הבית ועלולות להגיע ללוחות החשמל ולתשתיות החשמל במבנה. מה לדעתכם יקרה? נכון מאוד, סכנה חמורה ביותר של התחשמלות. לכן, יהיה חשוב לתקן נזילות מים כמה שיותר מהר.

חברת אינפרטק לגילוי נזילות מים, איטום ותיקון

חברת אינפרטק מגיעה אליכם עם מכשיר לאיתור נזילות מים בבית, מכשיר הנקרא מצלמה תרמית אינפרה אדום. מצלמה זו עובדת בשיטה של חום / קור, ועל ידי זה שהיא מזהה הפרשי טמפרטורה היא מאפשרת למומחה לפענח את הממצאים ולהצביע במדויק על מיקום הכשל במערכת האיטום או האינסטלציה של הבית שלכם. לידיעתכם, אנחנו מספקים הוכחות ואסמכתאות עבור בית המשפט, ככה שאתם גם יכולים להסתייע בנו עבור תביעת נזיקין בעקבות נזקי מים.
חוויתם נזקי מים ממקור שאינו באחריותכם כדיירים? אתם צריכים עדות חותכת לכך שהרטיבות הגיעה ממקור אחר שאינו אתם? ובכן, חברת אינפרטק תשמח לספק לכם הוכחות חותכות עבור בית המשפט בגין תביעת נזיקין של מים. בשורה התחתונה, אנחנו מספקים שירות מדויק להפליא, מהיר ויעיל.

צרו עמנו קשר עוד היום עבור הצעת מחיר שקופה ואטרקטיבית.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן