אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

מגלה נזילות מים

תוכן עניינים: מגלה נזילות מים

צריכים מגלה נזילות מים במיידי, אולי אפילו בכדי להגיש הוכחות לבית המשפט בגין גרימת נזקי מים לביתכם? יש עם מי לדבר ויש אל מי לפנות, צוות המומחים של חברת אינפרטק יסייע לכם בכל מה שדרוש בכדי שתבואו על פיצוייכם. חברת אינפרטק מספקת את השירות של איתור נזילות מים בכל מבנה ומבנה, כולל בדק בית כללי וביקורות מבנים. אנחנו מספקים את השירותים המדויקים ביותר, ואנחנו נשלח אליכם מגלה נזילות מים מקצועי אשר מגיע עם הציוד הטכנולוגי הכי מתקדם לאיתור נזילות. בין אם גיליתם נזילת מים בביתכם, או שמא אתם חושדים שיש נזילת מים בביתכם, אנחנו ניתן את ההוכחה הסופית והחותמת כי אכן מדובר, או לא מדובר בנזילות של תשתיות, צינורות בקירות הבית, קווי ביוב ועוד.

איזה סוג שירות אני צריך? אינסטלטור או איתור נזילות ואיטום?

אז איך בעצם קורה מצב, שבו אדם אינו בטוח אם קיימת נזילת מים בביתו, או שמא הכול תקין? ובכן, במקרים רבים אנשים מגלים לפתע כי חשבון המים שלהם גדל באופן משמעותי ונהיה גבוה יותר. אם לא הוגברה צריכת המים בבית בחודשים האחרונים, ייתכן שמה שגרם לגדילה של חשבון המים הוא נזילת מים בתשתיות, בצינורות האינסטלציה, בקווי הביוב ובעוד שלל מקומות שונים שיש לתקן במהרה.
שימו לב, את התיקון של נזילות מים ממש, אבל ממש לא מומלץ לדחות. במקרים מסוימים ולא נדירים מדי, אתם יכולים לחוות תקלות רבות בתשתיות אחרות בבית בעקבות נזילות של מים, לרבות תקלות במערכות הגז והחשמל.

נזילות מים שחובה לתקן במהירות

כידוע לכולנו, מים וחשמל לא אמורים "להתערבב" יחדיו. בכל מקרה שבו ישנה רטיבות מים או נזילת מים, או חמור מכך – הצפת מים, אתם חייבים לוודא שאין בקרבת הנזילה גם תשתיות חשמל וגז. אם אכן קיימות תשתיות חשמל בצמוד לנזילה, ההמלצה היא להוריד את השלטר ולהמתין לבואם של אנשי המקצוע.
במקרים אלו, אנשי המקצוע שלכם יהיו חברת אינפרטק – מגלה נזילות מים במקצועיות וביעילות, במהירות ובמחירים אטרקטיביים. חברת אינפרטק מגיעה אליכם בעבור גילוי ואיתור של נזילות מים, אבל כמובן שיהיה ניתן גם לבקש ממקצועני החברה את התיקון של אותן נזילות.

גילוי נזילות ואיטום

אנחנו לא נשאיר אתכם עם מלאכה חצי גמורה, אנחנו נעזוב רק לאחר שווידאנו כי נזילת המים תוקנה והיא לא תשוב להטריד אתכם. ובנקודה זו חשוב מאוד לציין, חברת אינפרטק עושה כל שביכולתה בכדי לוודא כי הנזילות לא ישובו להטרידכם, אבל בחיים כמו בחיים, ישנם גם מקרי בלת"מ מסוגים שונים.
למשל, אם לפתע צינור פנימי של השכן שלכם יתפוצץ ויגרום לרטיבות באותו האזור שאנחנו כבר תיקנו בעבר, חברת אינפרטק לא תוכל לקחת אחריות על מקרה כזה, מאחר שזהו מקרה שלא קשור למלאכה שבוצעה אצלכם בעבר. אבל, וזהו אבל חשוב, אם חלילה הצוות שלנו ביצע אצלכם תיקון שלא החזיק מים (תרתי משמע), כמובן שאנחנו נגיע בכדי לסדר הכול ולתקן את הרטיבות, גם לאטום אם יהיה את הצורך.

איטום לאחר תיקון של נזילות מים

כשמדברים על איטום לאחר תיקון של נזילות מים, מדברים על הסמכות שונות ואישורים שיש לבדוק אל מול חברת האיטום שאתם מזמינים אליכם הביתה. לדוגמה, אם אתם צריכים איטום מבנים חיצוני, רוב הסיכויים שתצטרכו להסתייע בחברת איטום אשר עובדת באמצעות שיטת סנפלינג. אם לא סנפלינג, אז בדרך כלל אנשי האיטום יסתייעו בבמות הרמה ובמנופי אדם.
צרו עמנו קשר עוד היום בעבור הצעת מחיר אטרקטיבית לאיתור וגילוי נזילות מים, איטומן ותיקונן.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן