אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

ייבוש קירות רטובים

תוכן עניינים: ייבוש קירות רטובים

מכירים את זה שאתם מפעילים את מכונת הכביסה שלכם וכשהיא מסיימת לפעול אתם פשוט שוכחים שהיא אי פעם הופעלה? אחרי כמה שעות במקרה הטוב, או אחרי כמה ימים במקרה הרע אתם פותחים את מכונת הכביסה ועולים ממנה ריחות מזעזעים, שלא מותירים לכם ברירה אלא להתחיל את המכונה שוב מהתחלה. אותו הדבר קורה גם עם קירות הבית, כאשר הם סופחים אליהם נוזלים שמגיעים מבחוץ או מלמעלה והופכים רטובים. סימני עובש מופיעים באופן כמעט מיידי, טיפות נוזלות על הקיר והריח הכללי בחדר האמבטיה לא רק שמסריח ולא נעים, הוא גם מאוד לא בריא לכם. במקרה שכזה תצטרכו לבצע ייבוש קירות רטובים, ובמאמר הקרוב נסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעשות את זה כמו שצריך. ולא, אתם ממש לא צריכים לעשות את זה בעצמכם.

יבוש קירות רטובים – מתי עושים את זה?

ימי החורף הקרים והגשומים עלולים להביא איתם נזקים שידאגו להופיע בתוך הבית שלכם. הגשמים אמנם מבורכים וכל טיפת מים היא חשובה, במיוחד במדינה כמו שלנו, אבל אין מה לעשות – בתים שאינם ערוכים לגשמים מבחינת איטום עלולים למצוא את עצמם מוצפים או לפחות עם קירות רטובים – שניהם מצבים מאוד לא נעימים ולא אידיאלים.
במידה ואתם מתמודדים עם בעיה דומה הכוללת רטיבות שנמצאת בקירות, ייבוש קירות רטובים היא הדרך הטובה ביותר להתמודד איתה.

איך מזהים קירות רטובים?

כדי לבצע ייבוש קירות רטובים צריך בראש ובראשונה לוודא שאכן מדובר על קירות רטובים. כדי לעשות את זה תוכלו לבצע אבחנה ראשונית על ידי זה שתוכלו להבחין בנקודות עובש בצבע ירוק או אפור על גבי הקיר והתקרה, להצביע על נפיחות ברורה על גבי הקירות ואפילו נגיעה עם היד תוכל לאשר שאכן מדובר ברטיבות.
אולם כדי לאבחן את העניין הזה בצורה קצת יותר מקצועית, כדאי להזמין איש מקצוע שיוכל להשתמש במגוון כלים מתקדמים כדי לעלות על הבעיה. שימוש במצלמה תרמית, גלאי רטיבות ועוד יכולים לעזור לאיש המקצוע להבין מאיפה מתחילה הבעיה ולהחליט באילו אמצעים לפתור אותה.

ייבוש קירות רטובים – איך זה נעשה?

אז אם פעם היה צורך בשבירת קירות, חירור שלהם וביצוע מגוון פעולות נוספות שהיו הופכות את הבית למעין זירת שיפוצים, היום איתור נזילות וייבוש קירות רטובים ממש לא מצריך את אף אחת מהפעולות האלו. ייבוש קירות רטובים היום, באמצעות שימוש בכלים מתקדמים עם טכנולוגיות חדשניות, מתאפשר על ידי החדרת צינורות ואקום לשאיבת המים שהצטברו במקום, ולהשלמת הפעולה ניתן להשתמש במפזרי חום מקצועיים שעושים את העבודה עד הסוף.
בעלי המקצוע יוכלו לבחור באיזו שיטה הם מעוניינים להשתמש, בהתאם למה יהיה הכי יעיל להתמודדות עם בעיית הרטיבות.

ייבוש קירות רטובים זה פשוט לא מספיק

אחרי שמתמודדים עם הבעיה ובוצע איתור נזילות, צריך לא רק לפתור אותה בצורה נקודתית אלא גם לדאוג לזה שהיא לא תחזור. ואיך עושים את זה? פשוט מאוד. בעל המקצוע יכול למרוח שכבת חומר על גבי הקירות והתקרה, חומר כזה שיאטום אותם ויגרום לכך שמים לא יוכלו לחדור דרכו. אנשים רבים מבצעים את פעולת האיטום מראש, גם ללא התמודדות עם ייבוש קירות רטובים קודם לכן, על מנת להגן על עצמם מפני התמודדות עם בעיה של רטיבות.
אולם גם אם כבר הגעתם למצב שאתם צריכים להתמודד עם ייבוש קירות רטובים, מריחה של חומרי האיטום תוכל להיות יעילה עבורכם לקראת החורף הבא או הנזילה הבאה.

היתרון של הזמנת חברה מקצועית לייבוש קירות רטובים

אפשר לקחת לעבודה של ייבוש קירות רטובים איש מקצוע שמתמחה ספציפית בעבודה הזו, אולם כדאי דווקא לבחור בחברה שיודעת לעשות הכל מהכל. חברה שתדע לעשות תיקונים מכל סוג, כולל איתור הרטיבות, ייבוש הרטיבות, אטימת הרטיבות ועוד, תוכל להבטיח שהבית שלכם לא ייראה כמו איזור שיפוצים בשביל לפתור בעיה שיכולה להיפתר בקלות רבה.
חברה מקצועית תוכל להשתמש במגוון הכלים המתקדמים ביותר כמו סיבים אופטים עם מצלמה איכותית, מצלמה טרמית ועוד, שיוכלו לסייע לה באיתור הבעיה . לאחר מכן, תוכל החברה לשתמש בכלים מתקדמים על מנת לבצע את עבודת הייבוש, גם היא ללא צורך בשבירת אריחים, צינורות או קירות. באמצעות מספר קידוחים קטנים ניתן יהיה לבצע את העבודות האלו, ולהפוך אותן ממסובכות ומורכבות לפשוטות וקלות לביצוע.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן