אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

בדיקת צנרת בבית

תוכן עניינים: בדיקת צנרת בבית

כל אחד מאיתנו וודאי רוצה לשמור על ביתו ולתחזק אותו באופן הולם. אחד הנזקים החמורים העשויים להיגרם בכל בית, הם נזקים מגוונים הנגרמים מבעיות נזילות ורטיבות שונות. אלו, מתרחשות לרוב בעקבות ליקויי צנרת שונים אם במבנים חדשים או אם במבנים קיימים. כיום, ניתן לבצע בדיקת צנרת באופן מקצועי וממוקד ובאמצעות מכשיר לגילוי נזילות, ללא הצורך בשבירת קירות. בדיקת צנרת זו היא כדאית בכמה מצבים ביניהם רכישת דירה, או לפני תהליך ריצוף הבית. מכשיר מקצועי לגילוי נזילות משמש אנשי מקצוע כיום למטרות זיהוי נזילות ממוקד ויעיל ומאפשר לאלו, לטפל בבעיה באופן מהיר וחסכוני.

ככה מונעים כיום נזילות מים בבית

נזילות היא כידוע תופעה מתסכלת אשר עשויה לגרום לנזקים משמעותיים – נזקים פיסיים, ויזואליים ובריאותיים גם יחד. כיום אין שום צורך לדחות את הטיפול בבעיה – בכל מבנה ניתן לבצע זיהוי נזילות מקצועי, בשימוש מגוון הטכנולוגיות החדשניות ביותר לטיפול בהן. באמצעות עזרים טכנולוגיים יעילים, ניתן כיום לאתר באופן מהיר נזילות מים או בעיות נזילות ורטיבות אחרות הקשורות לליקויי איטום או צנרת. בדיקת צנרת תקופתית היא פשוטה לביצוע והכרחי כי כל אחד מאיתנו יבצע אותה באופן שוטף בביתו באמצעות אנשי מקצוע מתאימים ומיומנים.

על בדיקת צנרת מקצועית

בדיקת צנרת מקצועית יכולה להתבצע כיום על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים באופן נקודתי ופשוט. בדיקת צנרת מתבצעת כיום באמצעות טכנולוגיות אינפרא אדום, באמצעות שיטות החדרת סיבים אופטיים ועוד מגוון שיטות מתקדמות, שיאפשרו את ביצוע בדיקת צנרת באופן מהיר וממוקד, ללא כל הרס של הצנרת או של השטחים מסביבה. חשוב מאוד כי אנשי המקצוע שמבצעים עבורכם בדיקת צנרת אכן יהיו מקצועיים בתחומם ויכירו את מגוון שיטות בדיקת צנרת חדשניות, שעשויות לחסוך מאיתנו זמן ועלויות מיותרות. בכוחה של בדיקת צנרת בשימוש אחת מהטכנולוגיות האלו לאתר באופן מוחלט את מקור הנזילה ואף לטפל בה באופן מיידי, ממש בדומה לניתוח קטן.

בדיקות צנרת לאיתור נזילות של חברת אינפרטק – הטכנולוגיה החדשה ביותר אצלכם בבית

חברת אינפרטק היא החברה המובילה והמקצועית בישראל לטיפול בכל נושאי תשתיות המים והליקויים בהן. חברת אינפרטק תספק לכם מגוון פתרונות חכמים לאיתור, זיהוי ותיקון בעיות איטום, בעיות בצנרת, נזילות ורטיבות. חברת אינפרטק מעניקה ללקוחותיה פתרונות חכמים ומתקדמים לכל צורך, תוך שימוש במגוון רחב של טכנולוגיות מובילות בארץ ובעולם. הצוות המומחה של אינפרטק ייתן לכם מענה מקיף, מהיר ויעיל לבעיות אינסטלציה שונות בכל הארץ, מענה הכולל שירותי איתור ותיקון ליקויי מים מתקדמים, ללא צורך בגרימת כל הרס לקירות הבית או לחדרים.

תיקון צנרת בבית בשיטה ייחודית ללא הרס

שיטה ייחודית ובלעדית לתיקון צנרת מי שתיה.
השיטה פותחה בישראל לתיקון דלף מים תת קרקעי וביתי ללא הרס.
בשיטה זו מחדירים לתוך הצנרת החשודה בדליפה, מערכת המאתרת את הדליפה וסותמת אותה בעצמה.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן