אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איתור נזילות עם מצלמה

תוכן עניינים: איתור נזילות עם מצלמה

באמצעות בדיקת נזילה עם מצלמה, תוכלו להיות בטוחים מהיכן מגיעה אותה נזילת מים שמרתיחה את דמכם ומרטיבה את קירותיכם, אולי גם את הרצפה. בין אם אתם צריכים ייבוש תת רצפתי, גילוי נזילות מים או שירות אחר מחברת אינפרטק, אנחנו שם בכדי לספק את התוצאות המדויקות ביותר. לידיעתכם, חברת אינפרטק מבצעת סריקות תרמיות בעזרת מצלמות אינפרה אדום, מצלמות אשר מסוגלות לספק את התוצאות המדויקות ביותר עבור גילוי של נזילות מים ואיתור שלהן. חשוב לדעת, אם אתם צריכים הוכה אשר כבילה בבית המשפט למטרת תביעת נזיקין בעקבות נזילות מים, אנחנו אכן יכולים לספק לכם הוכחות חותכות וכבילות בבית המשפט.

מה היא בדיקת נזילת מים בבית עם מצלמה אינפרה אדום?

חברת אינפרטק לעולם לא מתפשרת על פחות מאשר עבודה שלמה וגמורה, הכוללת קודם כל בדיקת נזילה עם מצלמה ואחר כך תיקון נזילות מים. אנחנו מספקים שירותי עבודות אינסטלציה מסוגים שונים, לרבות עבודות אינסטלציה בעזרת בדיקת נזילה עם מצלמת אינפרה אדום, שידועה יותר בשם השני שלה "מצלמה תרמית".
מצלמות תרמיות משמשות אותנו עבור גילוי ואיתור של נזילות מים באופן המדויק ביותר, ככה שאתם תוכלו לדעת בוודאות באם נזילת המים היא מדירתכם, או שמא נזילת המים בכלל מגיעה מהשכן שלכם. חשוב לדעת, כמו שציינו כאן למעלה, אם נזילת המים מגיעה מהשכן שלכם והיא גם גרמה לנזקי מים אצלכם בבית, אתם יכולים לתבוע את בעלי הדירה, או את בעלי המבנה, או את השכן עצמו (כל מקרה לגופו).

ומה לאחר שמקבלים הוכחות למקור נזילת המים? אפשר לתבוע?

וכשאתם תרצו לתבוע את נזקיכם בבית המשפט, אתם תצטרכו עדויות חותכות ועובדתיות, שמצביעות על כך שהנזילה הגיעה ממקור אחר שאינו אתם. את סוג העובדות החותכות האלו, אנחנו נספק לכם בעזרת בדיקת נזילה עם מצלמה.
השירות שלנו הוא ללא דופי, אנחנו מקצוענים ומומחים בתחום העיסוק שלנו, ואתם עתידים לקבל את שירות בדיקת נזילות המים הטוב ביותר שאפשר לקבל. עוד בסל השירותים שלנו, אנחנו גם מספקים את השירות של צילום קווי ביוב, ואנחנו גם מבצעים חידוש צנרות ביוב בפריסה כמעט ארצית.

אינפרטק – איתור נזילות מים באמצעים טכנולוגיים

בין אם אתם צריכים את השירות הזה או האחר שבסל השירותים שלנו, אנחנו מתחייבים לספק את השירות המקצועי ביותר. אתם יכולים להיעזר בנו גם למטרת בדק בית וביקורת מבנים, כאשר גם במקרים אלו יהיה ניתן להשתמש במצלמות תרמיות לגילוי ובדיקת נזילות מים פנימיות וסמויות מהעין.
חשוב לדעת, ביקורתת מבנים ובדק בית, הם שירותים שחייבים לכלול בדיקה מקיפה וכוללת של תשתיות האינסטלציה בביתכם. כחלק בלתי נפרד מהתהליך, אנחנו גם נבצע בדיקה בשלל מיקומים אסטרטגיים בבית, שידועים בתור מיקומים אשר מתגלים בהם נזילות מים. היכן, למשל?

היכן נהוג לבדוק נזילות מים? יש מיקומים נפוצים בהם יש נזילות?

למשל, באזור של ברזי הכיורים אצלכם בבית. במקרים רבים, ניתן לגלות נזילות מים באזור הברזים בבית, לפעמים מתחת לברזים, לפעמים מהברז עצמו. אם הנזילה היא מהברז עצמו, כמובן שלא יהיה צורך להשתמש בשיטה של בדיקת נזילות עם מצלמה תרמית.
בסופו של דבר, כשאתם מזמינים אליכם הביתה אנשי מקצוע לאיתור ותיקון נזילות מים, אתם צריכים לדעת שמדובר באנשי מקצוע בעלי מוניטין. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום, ואנחנו נספק לכם רשימת לקוחות ממליצים על שירותינו, שישמחו אפילו לשוחח עמכם טלפונית ולהעיד על איכות השירות המעולה שהם קיבלו מאיתנו, חברת אינפרטק

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן