אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איתור נזילות מים

תוכן עניינים: איתור נזילות מים

יש לכם תחושה שקיימת נזילה סמויה מן העין, אתם משלמים חשבון מים מופרז ולא יודעים מה לעשות? ובכן, אם חשבון המים שלכם גבוה ממה שהוא אמור להיות, ייתכן שבאמת ישנה נזילת מין סמויה מן העין. במקרים אלו, אתם תצטרכו מומחה לאיתור נזילות בבית.

אין ספק, מדובר באחת החוויות הכי מתקילות, הכי לא רצויות והכי מסוכנות – נזילות מים בבית. אם הגעתם הביתה וגיליתם נזילת מים, או חמור מכך, הצפת מים, קודם כל חשוב לבדוק שהמים אינם מגיעים ללוחות וארונות החשמל. שנית, אתם צריכים לאתר מומחה לאיתור נזילות מים בבית.
במקרים מסוימים, נזילות מים בבית יכולות להוביל לנזקים חמורים בהחלט, לרבות נזקי ריהוט ואפילו לסכנה אמיתית של התחשמלות. אם אתם מגלים נזילת מים בביתכם וצריכים מומחה איתור נזילות, ההמלצה הכי גורפת היא, פשוט לא לדחות את העניין. גיליתם נזילה? יש לפעול כמה שיותר מהר בכדי לתקן אותה, לייבשה ולהנות מבית יבש שוב.

בואו נבדיל בין נזילות מים להצפות מים: מה ההבדל בין המקרים האלו?

לפני שמדברים על מומחה לאיתור נזילות מים ועל הדרכים והשיטות בהן הוא נוקט כדי לאתר נזילות, בואו נדבר לרגע על ההבדלים בין הצפות מים לנזילות מים. חשוב מאוד להבדיל בין מקרים אלו, מאחר שמדובר במקרים שונים בעליל האחד מן השני.
בעוד שנזילת מים יכולה להיות לפעמים סמויה מן העין ולא להתגלות אלא בעזרת מומחה, בנושא של הצפות מים אי אפשר להתבלבל. כשחלילה יש הצפת מים בבית, אתם כבר צריכים מומחה לאיתור נזילות מים בבית, שיגיע יחד עם בעל מקצוע ובמידת הצורך מכשור מתאים לשאיבת מי ההצפה.

חשוב לדעת: כיצד מתבצעת שאיבת הצפות של מים בדירות ובתים

לידיעתכם, אם ניתן לשאוב הצפות מים בעזרת ביובית, אכן יהיה מומלץ לבצע זאת, מאחר שהביוביות מספקות יכולת עבודה ברמתה הגבוהה ביותר והן מסוגלות לשאוב כמויות גדולות מאוד של מים. בכל מקרה, כדאי לדעת שישנן גם שיטות נוספות לשאיבה של הצפות מים, לא רק בעזרת ביובית.
אם איתרתם מומחה לאיתור נזילות מים בבית, הוא כבר יהיה מסוגל ליידע אתכם בנודע לשיטות השאיבה השונות שקיימות עבור שאיבת מי הצפות. ולאחר שהסברנו את ההבדלים בין הצפות מים לנזילות מים, בואו נתמקד בשיטות שבהן איש המקצוע שלכם ישתמש בכדי לאתר נזילות מים בבית.

כיצד מומחה לאיתור נזילות מים אכן יאתר את הנזילה?

לידיעתכם, ב-2023 כבר נהוג להשתמש בציוד "אל-הרס" שתפקידו לאתר את מקור נזילת המים או חדירת הרטיבות ללא כל צורך לשבור ולהרוס חלקים מהמבנה. אחד המכשירים שבהם מאתר הנזילות המומחה משתמש הוא מצלמות תרמיות לגילוי נזילות מים במבנים. מצלמות אלו נקראות גם מצלמות חום / קור, והן מסוגלות לגלות גם נזילות של מים בתוך קירות. לא פעם, צינורות פנימיים יכולים להתפוצץ בתוך קירות, או מתחת לריצפה מה שמוביל לרטיבות בקיר או בתקרת השכן שמתגורר בקומה התחתונה.
במקרים אלו, איש המקצוע שלכם יציע לכם גם ייבוש רטיבות בקירות, לפעמים אפילו הסרת עובש מהקיר וגילוי עובש בבית. חשוב לזכור, אם לא מטפלים ברטיבות ובנזילות בזמן, הנזקים יכולים להחמיר ובדרך כלל יחמירו.

משלמים חשבון מים גבוה ממה שהוא אמור להיות? ייתכן שיש נזילת מים

יש לכם תחושה שקיימת נזילה סמויה מן העין, אתם משלמים חשבון מים מופרז ולא יודעים מה לעשות? ובכן, אם חשבון המים שלכם גבוה ממה שהוא אמור להיות, ייתכן שבאמת ישנה נזילת מין סמויה מן העין. במקרים אלו, אתם תצטרכו מומחה לאיתור נזילות בבית.
כדאי לדעת, מומחה איתור נזילות מים יכול לפעול בכמה וכמה מישורים, לרבות לפעמים גילוי נזילות בקירות חיצוניים של מבנה. במקרים אלו, אתם תצטרכו מאתר נזילות מים אשר מורשה ומוסמך לעבוד עם חבלי סנפלינג ועבודות גובה. אם אין לאותו בעל מקצוע לעבוד באמצעות חבלי סנפלינג, בדרך כלל הוא ישתמש במנופי סל, בבמות הרמה וכו'. בכל מקרה, יש לוודא כי מומחה איתור הנזילות מציג בפניכם את ההסמכות רלוונטיות. בהצלחה!

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן