אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איתור נזילות – למה זה חשוב ?

תוכן עניינים: איתור נזילות – למה זה חשוב ?

תופעות נזילות, רטיבות ושאר בעיות בצנרת הן תופעות בהחלט לא נעימות ויסכים על כך כל מי שאי פעם נתקל בה. אם מטעמי בעיות בצנרת או אפילו בשל חדירת מי גשמים, נזילות בסביבת מבנה מגורים, בסביבה משרדית או עסקית, גוררת אחריה מגוון תופעות שעשויות לסכן הן את המבנה בו הן מופיעות והן את הסובבים אותו. נזילות גורמת לתופעות כמו רטיבות טחב, ריקבון, כתמים על הקירות ומהווה סכנה ממשית למבנה עצמו – מבחינת העמידות, החוזק והאיטום שלו. ובכן, נזילות היא בעיה שבהחלט יש לאתר אותה ולטפל בה באופן מיידי. כיום, ניתן לטפל בבעיית נזילות ולבצע בדיקת צנרת באופן פשוט ויעיל. אז מהן אותן שיטות איתור נזילות ומי יכול לבצע אותן? הנה הפרטים

אינפרא אדום, סיבים אופטיים, אקוסטיקה ומגנטיקה – כל האמצעים לאיתור נזילות מים

נזילות בבית היא דבר בכלל לא נעים שכל אחד מאיתנו וודאי רוצה למנוע. נזילות היא תופעה אשר מסכנת את המבנים בהם היא מופיעה ומכאן, גם את הסובבים במקרים קיצוניים. איתור נזילות היא כיום פעולה קלה לביצוע על ידי אנשי המקצוע הנכונים והמתאימים. בעבודתם, אלו מבצעים בדיקת צנרת ומשתמשים במגוון טכנולוגיות מתקדמות ומבצעים תיקוני נזילות באופן פשוט אשר כמעט ואינו מותיר כל הרס או פגיעה במבנים. בין הטכנולוגיות החדשות ביותר לאיתור בעיית נזילות אפשר למצוא את האפשרות לצילום הנזילה באמצעות אינפרא אדום – איתור נזילות מים סמויות בצנרות וחדירת מי גשם על ידי הדמיה טרמית. בנוסף, ניתן כיום לבצע צילום פנים צנרת על ידי שימוש בסיב אופטי מתקדם, ללא הצורך בשבירת קירות או פתיחת צנרות. שיטות רבות וטובות נוספות מוצעות כיום על ידי השוק המקצועי המאפשרות לנו לבדוק נזילות במבנים לכל מטרה וצורך – קודם רכישת בתים, ביקורת בתים קיימים וכמובן, טיפול בבעיות נקודתיות בזמן אמת.

חברת אינפרטק –הפתרונות המובילים לאיתור וטיפול בעיות נזילות

חברת אינפרטק היא מהחברות המתקדמות לאיתור בעיות צנרת, איטום, נזילות ורטיבות. הצוות המומחה של החברה עובד באמצעות הטכנולוגיות החדשניות ביותר המאפשרות לו לאתר את בעיות הצנרת השונות באמצעות צילומי אינפרא אדום, החדרת סיבים אופטיים ועוד וזאת, מבלי לשבור קירות ומבלי להשאיר הרס כלשהו למבנה. לחברה ניסיון, ותק ומומחיות באיתור ובטיפול מגוון רחב של בעיות איטום וצנרת בעוד היא מציעה ללקוחותיה פתרונות מובילים ואפקטיביים לטיפולן. לחברה ניסיון רחב בהתמודדות מול בעיות צנרת מאתגרות ומורכבות כמו בעיות צנרות תת קרקעיות, סריקת לוחות חשמל, מדידות לחות מקצועיות ועוד. בין מגוון השירותים שהחברה מציעה אפשר למצוא גם שירותי ביקורת מבנים ובדיקות בתים קודם רכישת המבנים, ביקורת צנרות לפני ביצוע ריצוף ושירותי חוות דעת מומחה הקבילה בבתי משפט במידת הצורך.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן