אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איך יודעים שהרטיבות הסתיימה וניתן להתקדם לתיקון ושיקום?

תוכן עניינים: איך יודעים שהרטיבות הסתיימה וניתן להתקדם לתיקון ושיקום?

רטיבות בקירות הדירה יכולה להוות סימן לנזילת צנרת או חדירת מי גשמים, והדבר עלול להוביל לבעיות נוספות כמו התנפחות צבע הקיר או אפילו טפטוף ממשי של מים. חשוב לפעול בהקדם על מנת לאתר את מקור התקלה ולתקן אותה. כאן נכנס לתמונה המומחה לאיתור נזילות.

המומחה לאיתור נזילות יבצע בדיקות לאיתור מקור הנזילה, וימליץ על התיקון המתאים. אם יש טפטוף ממשי של מים מהרטיבות, זה סימן שהנזילה עדיין פעילה ולא תוקנה. אולם, גם לאחר תיקון הנזילה עלולה להתרחש תופעה של טפטוף מים מהאזור הרטוב. הסיבה לכך היא, שמים עדיין עלולים להיות כלואים בשכבת התשתית או בבטון של הקיר. מים אלו ידועים כ"מים כלואים", והניקוז שלהם עשויי להימשך מספר ימים כדי שהמים יוכלו להתנקז לחלוטין מהמקום שבו הם נלכדו.

כדי להבטיח שתיקון הנזילה יצליח, מומלץ לשמור על קשר עם המומחה לאיתור נזילות שביצע את הבדיקה והמליץ על התיקון המתאים. זה יעזור לכם להגיע לתיקון מלא של התקלה, שכן תוכלו לוודא שהתקלה תוקנה ולא תופיע שוב בעתיד הנראה לעין.

לאחר ביצוע המלצות המומחה והפסקת טפטוף המים, חלקי המבנה שעליהם הופיעה הרטיבות עוברים תהליך של "ייבוש ואידוי". תהליך זה יכול להימשך מספר ימים או שבועות, וניתן להאיץ אותו על ידי ייבוש ושיקום מכוון. לאחר שחלקי המבנה יובשו כראוי, ניתן לבצע תיקונים נוספים כגון תיקוני טיח ותיקוני צבע.

לסיכום, כאשר עוסקים ברטיבות בקירות דירה, חשוב לפעול בהקדם לאיתור מקור התקלה ותיקונה. ניתן לעשות זאת על ידי הזמנת מומחה לאיתור נזילות שיוכל לבצע בדיקות ולהמליץ על תיקונים מתאימים. שמירה על קשר עם המומחה גם לאחר ביצוע התיקונים יכולה לעזור להבטיח שהבעיה נפתרה לחלוטין. גם תהליך הייבוש והאיוד שלאחר התיקון חשוב, ויש לתת לו מספיק זמן לייבוש מלא לפני שממשיכים בתיקונים נוספים.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן