אינפרטק: איתור נזילות מים, תיקון ושיקום נזלים ללא הרס באמצעות הטכנולוגיות המובילות בעולם

איטום לפני החורף

תוכן עניינים: איטום לפני החורף

דיקה מקיפה למערכת האיטום של הבית כוללת את מערכת איטום הגג. זהו מקור נפוץ לחדירת מי גשמים, יריעות איטום מנותקות, סדקים במערכת האיטום, צנרות חשופות ועוד. מערכת הניקוזים של הגג חשובה לא פחות, כשל במערכת הניקוז ואפילו סתימה במרזב – עלולים לגרום למים עומדים בגג ולמעבר רטיבות לתקרה ולקירות הבית.

חופשת הקיץ הסתיימה לה, כולם חזרו לשגרה ואפשר לחוש שהקיץ מתקרב לקיצו. משב רוח נעים בשעות הערב מבשר את תחילתו של הסתיו הקרב ובא.

זה בדיוק הזמן הנכון להתחיל להכין את הבית לתקופת החורף הקרובה, על מנת למנוע חדירת רטיבותוחדירת מי גשמים לביתכם.

 

למה חשוב למנוע רטיבות?

רטיבות בקירות, בתקרה או ברצפת הבית, מעבר להיותה מפגע אסתטי, היא מהווה סכנה ממשית למבנה ולדיירי הבית.
רטיבות עלולה להתפשט לאזורים נוספים שלא נפגעו כמו ארונות מטבח, קירות, משקופים, מערכת החשמל ועוד.

בנוסף, רטיבות בקירות עלולה לגרום להתפתחות עובש, טחב, חיידקים ופטריות – אורחים בלתי רצויים בביתכם. אלה גורמים לריחות רעים, פוגעים באיכות האוויר ומהווים סכנה לבריאות – אלרגיות, זיהומים ומחלות עור, בייחוד לילדים, קשישים וחולי אסטמה.

 

כיצד ניתן למנוע בעיות רטיבות?

הסוד הגדול של בעיות רטיבות בבתים הוא מניעה! בדיקה מקיפה לגילוי נזילות מים ואיתור אזורים מהם חודרים מי גשם, עשויה לחסוך עוגמת נפש וכסף רב.

מומחה לאיתור נזילות ורטיבות המשתמש בטכנולוגיה מתאימה כמו מצלמה טרמית לגילוי נזילות ומכשור נוסף, יכול לזהות נקודות חולשה במערכת האיטום של המבנה וכך לאתר את הבעיות בטרם תחל תקופת הגשמים.

 

מהיכן חודרים המים?

בדיקה מקיפה למערכת האיטום של הבית כוללת את מערכת איטום הגג. זהו מקור נפוץ לחדירת מי גשמים, יריעות איטום מנותקות, סדקים במערכת האיטום, צנרות חשופות ועוד. מערכת הניקוזים של הגג חשובה לא פחות, כשל במערכת הניקוז ואפילו סתימה במרזב – עלולים לגרום למים עומדים בגג ולמעבר רטיבות לתקרה ולקירות הבית.

בנוסף למערכת איטום הגג, יש לבדוק את מערכת האיטום במעטפת החיצונית של הבית, בקירות החיצוניים, במפגשי הקירות עם הרצפה או הקרקע, בספי הדלתות החיצוניות, בהיקף החלונות ועוד.

עשה זאת בעצמך!

ניתן ליישם כמה פעולות באופן עצמאי למניעת חלק מבעיות הרטיבות. להלן מספר טיפים ליישום:

  • ניקוי ובדיקת מרזבים. הוצאת עלים ולכלוך המצטברים בניקוז מי גשם מונעים סתימות והצפות בזמן הגשמים. יש לוודא שישנו מעבר מים חופשי בצינורות הניקוז.
  • החלפת רעפים שבורים או סדוקים.
  •  תיקון תריסים שבורים ורופפים.
  •  תיקון סדקים ופתחים בקירות חיצוניים.
  •  איטום בהיקף נקודות חשמל חיצוניות כמו שקעים, מתגים, מנורות צמודות קיר.ביצוע הפעולות הנ"ל בנוסף לבדיקת מומחה לאיתור חדירת רטיבות – יבטיחו לכם חורף יבש ונעים בביתכם.

אנחנו כאן לשירותכם

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 | ימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-12:00 – במקרה חירום ניתן לפנות באמצעות וואצאפ

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

טיפים ומידע נוסף

דילוג לתוכן