אינפרטק

טכנולוגיות לאיתור נזילות ורטיבות

אינפרטק החברה מובילה בישראל לאיתור וטיפול בנזילות מים, רטיבות, קווי צנרת וביוב, בריכות ומערכות נוספות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

איתור נזילות מים רטיבות בקיר עובש בקירות שורשים בצנרת וצילום צנרת ביוב

איתור נזילות מים במצלמה תרמית

טכנולוגיות לאיתור נזילות ורטיבות

אינפרטק החברה מובילה בישראל לאיתור וטיפול בנזילות מים, רטיבות, קווי צנרת וביוב, בריכות ומערכות נוספות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי.

איתור נזילות מים רטיבות בקיר עובש בקירות שורשים בצנרת וצילום צנרת ביוב

איתור נזילות מים במצלמה תרמית

איתור נזילות מים ורטיבות

איתור ותיקון בטכנולוגיות אל-הרס

אינפרטק הינה מהחברות החלוצות והמובילות בתחום איתור ואבחון כשלים במערכות אינסטלציה, איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, איטום במבנים, בקרקע ובבריכות שחיה, שיקום וייבוש מבנים ואף ביצוע תיקונים ייחודים ללא-הרס בתשתיות צנרת מים, ביוב וניקוז.

אינפרטק היא החברה המובילה בישראל לאיתור נזילות מים, רטיבות ועובש. אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלים המתקדמים ביותר בתחום על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות. לצוות המומחים שלנו יש את הידע והניסיון לאבחן ולפתור במדויק גם את הבעיות המורכבות ביותר.

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה עם אינפרטק הוא תפיסת אל-הרס. אנו מבינים את החשיבות של מזעור נזקים במהלך איתור נזילות מים וטיפול בנזילות מים ורטיבות, ולכן אנו משתמשים בטכניקות יחודיות בפולשנות זעירה. המשמעות היא שתוכלו להיות בראש שקט בידיעה שהרכוש שלכם יטופל בזהירות.

אם אתם חושדים שיש לכם בעיית דליפת מים, רטיבות או עובש, אל תהססו לפנות לאינפרטק. אנו מציעים שירות מהיר ויעיל כדי לעזור לך לרדת לשורש הבעיה ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר. בין אם אתם מתמודדים עם דליפה קטנה או בעיה גדולה, יש לנו את הכלים והמומחיות לעזור.

אנו בחברת אינפרטק מתגאים במקצועיות ובמחויבות שלנו לשביעות רצון הלקוחות. 

אם אתם זקוקים לשירותי איתור נזילות מים, רטיבות או עובש, אל תחפשו רחוק יותר מאשר אינפרטק. צור קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ.

אנחנו מכוונים הכי גבוה ... ועוד קצת

המומחים של אינפרטק: איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

אינפרטק - מומחים לאיתור נזילות מים, רטיבות וכשלים בצנרת

צוותים מומחים בפריסה ארצית

אינפרטק איתור נזילות מים רטיבות, ביוב שורשים בצנרת
נגן וידאו אודות אינפרטק איתור נזילות מים רטיבות, ביוב שורשים בצנרת

איתור נזילות מים

איתור נזילות מים ורטיבות על ידי מומחים

אינסטלציה היא היבט חיוני בבנייה מודרנית ובתחזוקת הבית. ככל שמורכבות המבנים והתשתיות עולה, כך עולה הצורך בשירותי אינסטלציה מתקדמים. בשנים האחרונות, פיתוח פתרונות וכלים חדשים מאפשר לבצע תיקונים לא הרסניים, ומצמצם את הצורך בהריסה ובנייה מחדש יקרות וגוזלות זמן. במאמר זה, נדון בהתקדמות העדכנית ביותר בטכנולוגיית אינסטלציה ונשווה אותם לשיטות תיקון מסורתיות. אחת ההתקדמות המשמעותיות ביותר בטכנולוגיית האינסטלציה היא פיתוח שיטות תיקון לא הרסניות. שיטות אלו מאפשרות לאינסטלטורים לתקן צנרת ושאר אביזרי אינסטלציה מבלי לגרום נזק למבנה שמסביב. זה מועיל במיוחד בבניינים ישנים יותר, שבהם שיטות תיקון מסורתיות עלולות לגרום לנזק משמעותי.

 

אחד היתרונות הגדולים של שירותי אינסטלציה מתקדמים הוא היכולת לבצע תיקונים לא הרסניים. המשמעות היא שתהליך התיקון אינו מצריך הרס של המבנה שמסביב, חוסך זמן וכסף.

נזילת מים גלויה או סמויה יכולה להסב נזק ענק לבית. איתור מוקדם של נזילת מים יכול לחסוך כסף רב ולא פחות מפח נפש גדול. המערכות השונות שמפעילות את הבית בינהן מערכות חשמל, תקשורת ואחרות, ניתן בקלות יחסית לזהות כי קיימת תקלה ובאמצעות איש מקצוע לאתר את המקור באותה מהירות. מערכות מים וביהן אסקפת מים, ניקוז, ביוב, וכל מעכרות הכלים התומכים כמו ברזים, אסלות, מקלחות, צינורות גלויים או נסתרים, ניקוזים גלויים או נסתרים, כל אלה ונוספים, הינם חלק מתשתית המים בבית. רובם כם מרכיבים עצמאיים אשר לא מחוברים למערכות טכנולוגיות ומעדכנים על תקלה או בעיה. הדרך היחידה לדעת על בעיה/תקלה/נזילה היא אחרי שהיא יוצרת נזק ואנחנו רוצים לזהות את הנזילת מים שלנו מוקדם ככל האפשר על מנת לצמצם נזקים.

נזילת מים סמויה בצינור ניקוז המוטמן ברצפה, תתגלה לאחר שנראה סימני רטיבות בקירות סמוכים, או כאשר נקבל תלונות מהשכנים בקומה מתחת על נזילות בתקרה שלהם.  ואם אנחנו הקומה התחתונה ביותר, הבעיה הוכפת לסיפור לפעמים מורכב יותר (הפוך מהצפוי) מים רבים מהנזילות שלנו מצטברים בשכבת האדמה והחול מתחת לריצוף נספגת ומתרחבת מתחת כל הקומה. השיקום מנזילת מים כזו יכול להארך חודשים.

לכן, חשוב לגלות עירנות על מצב מערכות המים בבית כל הזמן. שימו לב לצריכה חריגה בחשבון המים, האם שעון המים מסתובב למרות שאין צרכנים בשימוש?, האם ישנם סימני רטיבות או עובש? כמו כן, חשוב להציץ אפילו עם פנס בנקודות מים שלנו שלפעמים יותר נסתרות כמו האזור מתחת לכיור יחד עם חיבורי הברזים, נקודות הזנה לצרכבים כמו מדיח כלים, מכונות כביסה, מקרר עם חיבור מים, מתקני מים על השיש ועוד… 

יש לכם חשש לנזילה – אל תחכו !  תאמו בדיקה מלאה של הנזילה על ידי חברת איתור נזילות מקצועית על מנת להסיר כל חשש. העלות של איתור נזילות מים הוא שולי ביחס לכל נזילת מים שהתפספסה ולא טופלה בזמן.  מאתר נזילות מוסמך ומקצועי, ידע לאסוף נכון את המידע, לנתח את הבעיה ולהתשמש בכלים הנכונים על מנת לאתר את מקור הנזילה באופן מדויק. בנוסף לבצע בדיקות היקפיות על מנת לזהות כשלים נוספים שאולי טרם התגלו. לאחר תהליך איתור הנזילה, מופק דו"ח שמפרט את כלל הממצאים כולל תמונות ופירוט מלא. הדוח הוא מסמך מקצועי לכל דבר אשר החברה המפיקה חייבת לעמוד מאחוריו (לפעמים לרמה של מסמך משפטי) על מנת שמתוכו יוחלט מהי הדרך להתמודדות עם נזילת המים שנמצאה באופן הטוב יותר.

מאתר נזילות מוסמך

ההבדל הוא בשילוב:  ידע מעמיק + נסיון + רצון אמיתי לפתרון

הבית או הנכס שלנו, הוא אוסף של מערכות אשר מרכיבות אותו ומביאות אותו לכדי מערכת מתפקדת. מבין המערכות השונות, אנו מוצאים את מערכות השלד והבמנה, מערכות חשמל, מערכות תקשורת  וכמובן מערכות מים אשר אחראיות על הזמרת מי שתיה וניהול ניקוז המים על פי השימוש שלהם.ניקוז ביוב שונה מהותית מניקוז מי גשמים ומניקוז המים במקלחות שלכם. מבין כלל המערכות השונות בדירה שלכם, מערכות המים הן הכי מורכבות לטיפול בעת תקלה או נזילה . הסיבה לכך היא רוב הצנרת קבורה בתוך קירות, רצפה ומעברים שחוצים את הבית לכל הכיוונים ובבניין מגורים גם בשיתוף הדירות הסמוכות. 

כל איתור של נזילת מים או איתור של מקור לרטיבות הן משימה שמצריכה נסיון משמעותי והבנה של מורכבות הצנרת בנכס. אנחנו מבקשים הרי להמנע ככל האפשר מפתיחה של קירות ורצפה על מנת לאתר את מקור הנזילה. בלתי אפשרי ובלתי מתקבל לבצע פירוק של הבית על מנת לאתר נזילת מים נסתרת כזו או אחרת.

מתוך אילוץ זה, נולד ונבנה תחום מקצועי מוביל: מאתר נזילות מים ורטיבות מוסמך. החובה בהסמכה נועדה להגן עליכם כלקוחות אשר מצפים לקבל שירות מקצועי ללא פשרות אשר ידע לאתר את הנזילה שלנו מבלי לגרום נזק מיותר ובאותה מקצועיות ידע להכווין לפתרון הנכון לנזילה. טעות או קבלת החלטה שאינה מתוך הבנה מקצועית, עלולה להביא לכדי נזק עצום לבית שלכם ושל השכנים שלכם. כל תהליך הטיפול בנזילת מים יכול לקחת זמן רב במידה והמים נספגו באדמה מתחת לריצוף או בקווים אחרים הנושקים או משותפים לכם ולשכנים שלכם.

מאתר נזילות מים מוסמך, עובר הכשרה מלאה בתור התחלה ובנוסף ימי עיון אשר מטרתם אחת, שיפור מתמיד ביכולת איתור נזילות מים , רטיבות ועובש. במסגרת ההכשרה, מאתר מוסמך לומד החל מנקודת הבסיס של מערכות מים וצנרת, סוגי צנרת ומחברים, הבנת תכנון והקמה של מערכות מים וצנרת, הכשרה מעמיקה אודות כשלים בצנרת, המקור שלהם, דרך ההתמודדות איתם, דרכי האיתור והכלים העומדים לרשותנו כמאתרי נזילות מוסמכים, אימון ולמידה של הכלים לפתרון תוך הבנת האילוצים השונים במכלול הפתרונות תוך מתן פתרון שלם ונכון ללקוח. 

מאתר נזילות מוסמך, משלים דו"ח רשמי אשר מכיל באופן מפורט ומתועד את מכלול הפעולות אשר נעשו במסגרת האיתור הנזילה בליווי תמונות, וידאו וכלי תיעוד נוספים. דוח איתור נזילה מקצועי הוא כזה אשר מאתר את שורש הנזילה אך יחד עם זאת מעביר באופן ברור ונהיר ללקוח את הממצאים. במידה והלקוח לא מפענח בשפתו את הכשל או מקור הנזילה שלנו, הרי שהדוח לא שלם.

חלק ממסקנות תהליך העבודה של מאתר נזילות מוסמך הוא גיבוש דרך פעולה עם הלקוח. בתהליך זה, אנו בונים סט פעולות נדרשות אשר יביאו לטיפול בנזילה אל מול אוסף המשתנים שנאספו החל מתהליך התחקיר הראשוני , דרך ממצאי איתור הנזילה ודרך כתיבת הדוח הרשמי.הכל בשיתוף ובשקיפות מרבית עם הלקוח.

תעודה-מאתר-נזילות-מוסמך-אינפרטק

דוח איתור נזילות - חוות דעת מומחה

דוח איתור נזילות הוא מסמך שהוכן על ידי מומחה מוסמך לאיתור נזילות, המספק ניתוח מפורט של מצב מערכת האינסטלציה וכל נזילות או בעיות פוטנציאליות. הדוח כולל תיאור של השיטות המשמשות לאיתור נזילות, כגון חיישני רטיבות, מצלמות אינפרא אדום וגלאים קוליים וכן את תוצאות הניתוח. הדו"ח כולל גם את חוות דעתו של המומחה על מצב מערכת האינסטלציה וכל תיקון או תחזוקה מומלצים. דוחות איתור נזילות של חברת אינפרטק מוכרים רשמית בבתי המשפט ומשמשים כראיה בהליכים משפטיים הקשורים לבעיות צנרת ונזילות מים. המומחה לאיתור נזילות מטעם אינפרטק נחשב כעד מומחה ודו"ח שלו נחשב לחוות דעת מומחה, דו"ח זה יכול לשמש בבית המשפט על מנת להוכיח כי קיימת בעיה ספציפית ומה הפתרון המומלץ עבורה.

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות

אל תתפשרו עם איתור נזילות מים - קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

המומחים של אינפרטק
איתור נזילות מים, שיקום נזקים ללא הרס באמצעות טכנולגיות מובילות
אל תתפשרו עם איתור נזילות מים -
קחו רק מומחה בעל הסמכה !

איתור נזילות מים שנעשה על ידי מומחה מוסמך,
הוא המפתח לאיתור מדויק של מקור הבעיה, ומתן מענה אפקטיבי לנזילה תוך צמצום הוצאות מיותרות

איתור נזילות במצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא כלי ראשוני לתמונת מצב

ההבדל בין איתור נזילות ותקלות אינסטלציה באמצעות טכנולוגיה מול כלים מסורתיים

שירותי אינסטלציה מתקדמים מציעים יתרונות רבים על פני שיטות תיקון מסורתיות, לרבות תיקונים לא הרסניים, טכנולוגיה ללא תעלות, ריפוד צנרת, בדיקת וידאו והזרקת הידרו. שיטות אלו חסכוניות, ויעילות, ויכולות לחסוך זמן וכסף משמעותיים. בנוסף, שירותי אינסטלציה מתקדמים יכולים לספק שירות באיכות טובה יותר, ולהעניק ללקוחות שקט נפשי בידיעה שבעיות האינסטלציה שלהם מטופלות על ידי מומחים המשתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר.

נזילות מים וחדירת רטיבות עלולות לגרום לנזק חמור לבית או לבניין, ויכולות להיות קשות לאיתור עד שכבר יהיה מאוחר מדי. באמצעות מצלמת הדמיה תרמית ובנסיבות הנכונות, ניתן למצוא בעיות מים ולחות נסתרות מבלי להזדקק לבדיקות הרסניות.

ישנם מקורות רבים של לחות בנייה, לרבות לחות (בכל עונה), עיבוי, דליפות צנרת, גשם ושלג, ואפילו אנשים ובעלי חיים נושמים. בדרך כלל רמת לחות נמוכה היא בסדר, אבל דליפות או עיבוי כבד עלולים לגרום לבעיות חמורות. מצלמת הדמיה תרמית אינה יכולה "לראות" לחות בקירות, אך היא יכולה לזהות הבדלי טמפרטורות ודפוסים עדינים החושפים את קיומם של מים.

רטיבות היא אחת הבעיות הקשות ביותר לזיהוי בבניין – הסימנים עדינים וקל לפספס עד שמתחילים לטפטף מים מהתקרה. איתור בשיטת תרמוגרפיה יכול לעזור בזיהוי, לצורך זיהוי נכון, חשוב לבחור במאתר מוסמך המשתמש בכלים ומצלמות איכותיות בלבד.

מהי המצלמה התרמית הטובה ביותר לזיהוי לחות?

לחות נוטה לגרום להפרשי חום עדינים בלבד. מצלמה תרמית המסוגלת לזהות לחות צריכה להיות בעלת רזולוציה גבוהה ורגישות תרמית רבה (NETD), כלומר יוצגו הבדלי טמפרטורה קטנים. במקרה של רגישות תרמית, כמה שיותר נמוך כך ייטב, ולכן מצלמה בעלת רגישות של 30mK מצוינת ליישומי לחות, בעוד שמצלמת רגישות של 100mK מתאימה יותר ליישומים תעשייתיים וזיהוי הפרשי טמפרטורות גדולים.

בנוסף, עדיף להשתמש במצלמה המאפשרת לך להתאים באופן ידני את הרמה והטווח של התמונה התרמית. בעיות לחות מופיעות בצורה הטובה ביותר כאשר התמונה מותאמת לטווח של כ-10 מעלות צלזיוס או 20 מעלות צלזיוס, מה שעוזר אפילו הבדלי טמפרטורה זעירים לבלוט.

איתור נזילות במצלמה טרמית

מערכות הבית וקווי הצנרת המוליכים מים, עוברים הין קירות הבית. אנחנו לא רואים את הצנרת במבט חיצוני אך באמצעות מצלמה טרמית אנחנו יכולים לזהות את מפת קווי הצנרת. איתור נזילות במצלמה טרמית בנוי ככה שהמלצמה מזהה באמצעות חיישן ייעודי את מפת הטמפרטורה אשר בתמונה או באזור המצולם. לכן כאשר אנו עוסקים באיתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית אנו למעשה עסוקים באיתור תנועות מים (לרוב קרים) מחוץ לקווי הצנרת.

לצורך הדוגמא, נניח ויש לנו נזילת מים בתוך הקיר במקלחת. כלפי חוץ אנחנו לא תמיד נראה סימנים, אבל באמצעות המצלמה הטרמית, נוכל לראות את מצב הנזילה שלנו בתוך הקיר. אין ספק שזה יתרון ענק אשר מספק לנו תמונה מלאה של המצב מבלי שנאלצנו לפתוח קירות וכדומה. ממש כמו צילום רנטגן או הדמיה רפואית אחרת

איתור-נזילות-בטכונלוגיית-אל-הרס---אינפרטק

רטיבות בקירות

רטיבות בקיר היא סימן ברור לנזילת מים גלויה או סמויה

לפעמים אנו נגלה את הנזילה שלנו רק לאחר שהופיעו סימני רטיבות בקירות שלנו או של השכנים, או סימני עובש ברמות שונות. סימני רטיבות הם למעשה התפרצות והתפוררות של שכבת הקיר במטרה לאפשר למים/אידוי להתפוגג. אסור להקל ראש כאשר מאתרים סימני רטיבות או עובש. יש לבחון באופן מקצועי את הסיבה לכך, יתכן שקיימת נזילת מים או חדירת מים לאזור. הדבר מחייב איתור נזילות ממוקד על מנת לבסס את המקור לבעיה

עובש - איתור, טיפול ומניעה

מה זה עובש? למה עובש מופיע? מה עושים עם עובש בבית?

עובש, הגדרה: גידולי פטרייה המכסים חומרים אורגניים בתנאי לחות.

עובש נוצר בדרך כלל במקומות עם לחות, לחות או אוורור חזק. במקרים רבים נמצא עובש בחדרי אמבטיה או עובש בכיור. למרות האמונה הרווחת, עובש לא תמיד נגרם מנזילות או הצפה.

באופן כללי, עובש יכול פשוט להופיע כתוצאה מהמיקום. בתחילה הוא מופיע ככתמים קטנים, מפוזרים בכמה פינות ליד התקרה, ובהדרגה הוא "פולש" לכל חדר האמבטיה ולשאר החדרים בבית.

חשוב לציין עובדה חשובה – העובש עצמו מזיק לבריאות. בין היתר, עובש עלול להוביל למחלות בדרכי הנשימה, ולכן הוא מסוכן במיוחד לסובלים מאסטמה, מערכת חיסון חלשה, תינוקות וקשישים. עובש יכול גם לגרום לאלרגיות קשות ולמחלות נוספות כמו קשיי נשימה, גרד נרחב, בעיות פסיכולוגיות ועוד. לאור אלה, חשוב לבצע בדיקה ומקיפה של המקור לעובש ולטפל בסיבות המקור. בין אם מדובר בנזילת מים, רטיבות גלויה או רטיבות נסתרת, או כל סיבה אחרת. על פי ממצאי הבדיקה יש לקבוע את הפתרון המתאים והנכון להתמודדות עם העובש.

מבין לקוחותינו

אנו גאים במתן שירות איכותי ומקצועי למיטב החברות והרשויות המובילות בישראל. שירות אישי עם אחריות

אינפרטק טכנולוגיות מתקדמות , מעניקה שירותי מומחה לאיתור, מיפוי תיקון ושיקום נזקי מים ללא הרס.

החברה פועלת מאז שנת 2000 והינה מחלוצות השימוש בטכנולוגיית אינפרא-אדום לאיתור נזילות וכשלים במערכות אינסטלציה ואיטום

לקוחות ממליצים

שירות אישי ומחוייב – אנו שואפים לשירות מעל המצופה !

אנו שואפים לספק את השירות והחוויה הטובים ביותר עבור לקוחותינו. אנו מעריכים את כל המשוב ומשתמשים בו כדי לשפר ולפתח את העסק שלנו ללא הרף. כתוצאה מכך, אנו גאים לומר שכל הביקורות המופיעות באתר שלנו מאומתות ואמינות. אנו מעודדים את לקוחותינו להשאיר ביקורת כנה ובונה, שכן היא עוזרת לנו לזהות תחומים לשיפור ולהבטיח שאנו תמיד מספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר. תודה שבחרת בנו ועל שהקדשת מזמנך להשאיר חוות דעת

דירוג מאומת על פי Google My Business 

David Bashan
31/08/2023
גם יושרה מקצועית, גם אכפתיות ומעקב לאחר סיום העבודה. כן ירבו כאלה אנשי מקצוע (חזי)
Rebeca Apel
06/08/2023
חברה מעולה אמינה שירות מצוין. הזמנתי אותם לבדיקה של נזילה הם הגיעו פעמיים. מומלץ ביותר. זמינות מצויינת.
jony mor
02/07/2023
תודה רבה לכם על הכל צוות מקצועי ותותחים
khalfa nathaniel
02/07/2023
הכל היה מושלם
Shmuel Reich
14/06/2023
אחרי תקופה ארוכה של נזילות מים חמורות הזמנתי את אינפרטק. הגיעו מספר בעלי מקצוע מקצוענים אחד אחד כל אחד בתחומו. המוביל והמכוון של העבודה חזי. אחרי מספר ביקורים התקלה נמצאה. הטיפול המסור של חזי המשיך. מציאת בעל מקצוע והדרכ תו בתיקון הבעיה ועקיבה מרחוק על ביצוע ואופן בדיקת התיקון . אין מספיק מילים לתיאור שביעות רצוני מכל המכלול של מציאת התקלה המורכבת, דאגה לפתרון מלא. שמואל רייך שדרות עמק איילון 93 שוהם
Motti Tamir
01/06/2023
חן המהנדס שהגיע לבדיקה הוביל את התהליך אצלי ואצל השכן באופן מקצועי, בסבלנות וביסודיות. ראוי לכל הערכה.
erela harari
23/04/2023
צוות של אינפרטק הוזמן לבדיקת נזילה במגדל מגורים, הגיעו בזמן עם ציוד משוכלל בדקו 5 דירות וצינור ביוב. מאוד מקצועיים. זמינים להסברים אם צריך. מצאו את איזור הבעייה, אשר מאתרים אחרים לא גילו.
Shira Bar-lev
21/03/2023
תודה על שירות מקצועי, על עמידה בזמנים נעזרתי בחברה בייבוש רצפה של מספר חדרים באמצעות פלטות ומכשור שואב לחות
itai geffen
18/03/2023
שירות מקצועי ויחס אדיב! פתרו לי את הבעיה בצנרת ביעילות ובמהירות!

דירוג מאומת על פי Facebook by META

Doron Cohen
07/07/2022
ממליץ
מתחיל טוב במכירות - מקשיבים, מבינים את הצרכים ומתאימים מה שצריך. ממשיך טוב בביקור - בודקים כל מה שצריך עם ציוד בדיקה איכותי ולא עם איזה צעצוע סיני. מאתרים את סיבות השורש ובסוף מקבלים דו"ח מסודר עם תאור הליקויים ודרכים והמלצות לפתרון פשוט תענוג לאורך כל הדרך
Erez Lipelis
09/06/2022
ממליץ
שירות אדיב ומקצועי עם ציוד מתקדם ומשוכלל, קיבלנו דוח מפורט וענייני בזמן קצר יחסית
ישראל מאיה
10/03/2022
ממליץ
aminut agaa ba zman miktsoanut toda al aşirut.
Smadar Werber
20/02/2022
ממליץ
אני ממליצה ובענק!!! הגיע אלינו בחור בשם חן לוי מקצוען אמיתי! עם תודעת שירות נפלאה!!! ידע רחב בכל מה שקשור לנזילות ובעיה של רטיבות השקיע בבדיקה יסודית עם מכשירים מקצועיים וטובים בהמון סבלנות סובלנות אנושיות ומקצועיות מרשימה מאוד!!! שאפו לאינפרטק שיודעים לבחור אנשים מקצוענים ותותחים שכאלו התרשמנו מאוד מאוד מקווים שבזכותכם בעיית הרטיבות סוף סוף תפתר תודה גדולה סמדר
Yevgeny Leikin
09/02/2022
ממליץ
חברה מקצועית ושירות אישי ואדיב באיתור נזילות
Gilad Atedgi
27/01/2022
ממליץ
אני ממליץ בחום על חזי מאינפרטק שהגיע אלי ופתר לי בעיות רטיבות שלא הצלחתי לפתור תקופה ארוכה!!חזי הגיע הסביר לי בדיוק מה הבעיה ממליץ בחוםםםם
Davida Kutscher
21/01/2022
ממליץ
Chen the technician came to us early on a Friday in order to ensure that the problem could be fixed in time for Shabbat. He was incredibly professional, experienced, polite and punctual. We are so grateful to him and have already recommended him to several friends.
Zvika Klein
31/12/2021
ממליץ
השירות של אינפרטק היה מצוין, זריז, יסודי ומקצועי. כמפקח בנייה יוצא לי לעבוד עם הרבה מאוד אנשי מקצוע - ואני חייב להגיד שהשירות שלכם הוא יוצא מגדר הרגיל. בנוסף, ברצוני לציין לשבח את אמיר קולמן - בודק אמין ומקצועי. המון תודה יצחק טקל
Efi Ariel
28/12/2021
ממליץ
אדיבות,הגעה בזמן, מקצועיות מצויידים בכל כלי האיתור , סבלנות , איתור מדויק של הנזילה בצינור ראשי תיקון מהיר של הצינור והמחיר הלם את התיקון וההשקעה. ממליץ מאוד
עליזה שלו
01/12/2021
ממליץ
נציג החברה הגיע במועד שנקבע, ביצע סריקה יסודית,היה אדיב, הסביר את הממצעים וקיבלתי שרות מעולה.

שאלות נפוצות

אספנו את עיקר השאלות אשר מגיעות אלינו

אם אנחנו בוחנים את רוב נזילות המים ותקלות הרטיבות, אנחנו נמצא חלוקה ל-3 סיבות עקריות. הראשונה, בלאי של מרכיבים כתוצאה משימוש בצינורות ועזרים נוספים לא איכותיים. אנחנו ממליצים להשתמש במוצרים באיכות הגבוהה ביותר. סביה שניה היא כשל בתהליך ההתקנה המקורי. חיבור רופף, פתרון מאולתר על חשבון פתרון נכון. והסיבה השלישית היא פגיעה ונזק שנוצרו כתוצאה מפעולה (שיפוץ, תיקון סמוך, עבודות כאלה ואחרות)

אנחנו נזהה נזילת מים בדרך כלל בשני אופנים: סימנים חיצוניים המעידים על נזילה כמו טפטוף, קירות רטובים, עובש והתקלפות על הקיר, כתמים או סימנים של גוון ירוק על הקיר, שינוי צבע האריחים, רטיבות בקיר הפנימי וסימנים דומים נוספים. הדרך השניה לזיהוי נזילות מים היא בכך שחשבון המים מנופח מהרגיל למרות שלא היה כל שינוי בשימוש במים מעבר לרגיל, זהו סימן מובהק המעיד על היתכנות לנזילה סמויה.

מכל מערכות הבית שלנו, מערכת הצנרת היא המערכת המורכבת ביותר לטיפול במקרה של תקלה. איתור נזילות הוא אוסף של כלים ופעולות שמטרתם לאבחן ולאתר את מקור הנזילה באופן המדויק ביותר על מנת ליישם פתרון ממוקד ככל האפשר. כלים נפוצים: איתור נזילות במצלמה טרמית, איתור נזילות באמצעות מצלמות סיב אופטי, איתור נזילות באמצעות גז ועוד סל כלים נוספים

זו שאלה שנשאלת פעמים רבות והתשובה לכך היא – כל אחד ותחום ההתמחות שלו.

אינסטלטור מגיע לתקן בעיה הנראית לעין וכוללת פירוק, החלפה ותיקון הנזק באופן ישיר. האבחנה חשובה לפני הכל, מאתר נזילות אשר למד, רכש ידע, ניסיון ומכשור מתאים, יודע להתמקד בבעיה ולבחון את כל המערכות עד למציאת המקור לנזילה או לרטיבות בבית. אם פעולת האבחון אינה מתבצעת כמו שצריך, כל עבודת התיקון שלאחריה עלולה להיות לא רלוונטית ותגרור לעיתים לתיקון נוסף שלא לצורך. לכן אינסטלטורים רבים יודעים כיום לשלב ולהזמין בדיקה לאיתור נזילות ועובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא.

בדיקת איתור נזילות משתנה בהתאם למקרה, ניתן למצוא בשוק טווח מחירים משתנה, החל מ-1700 ש"ח לבדיקה סטנדרטית ועד 4000 ש"ח.
חשוב לציין כי כמו במקרים רבים בחיים, הזול עולה ביוקר ולכן חשוב לבדוק מה מקבלים באותה בדיקה, מי המומחה המבצע והאם יש אחריות או ליווי בעת הצורך.

באינפרטק מתחייבים ללוות את הלקוח עד למציאת מקור הבעיה שלשמה נקראנו.

לצורך ההשוואה, נסתכל על איתור נזילות כמו איתור של בעיה רפואית בגוף. אנחנו עושים כל מאמץ ומשתמשים במגוון רחב של כלים לאיתור הנזילות. אנחנו גאים ביכולת שלנו לזהות מעל 98% מנזילות מים ורטיבות. 

לאחר איתור נזילת מים או רטיבות, אנחנו מפיקים דוח מפורט אשר סוקר ומציג את הממצאים. הדוח כולל תמונות ותיעודים של ממצאי האיתור. הדוח הינו מסמך משפטי וניתן לשימוש כחוות דעת מקצועית. בנוסף, אנחנו מציינים המלצות לדרכי טיפול בממצאי הנזילה או הרטיבות.

תהליך איתור נזילות מים ורטיבות, או איתור מקורות עובש, תקלות בצנרת ביוב ותקלות אחרות, הינו תהליך שלעיתים יכול להיות מורכב. אנחנו מספקים אחריות מלאה אודות ממצאי האיתור שלנו.

בלא מעט פעמים, תהליך איתור הנזילה יצריך בדיקה משולבת גם בדירות שכנות, שכן מערכות המים פעולות במשותף וחשוב מכך נזילה אצל השכן עלולה לייצר תופעות משמעותיות דווקא אצלך ופחות אצל השכן. לכן חשוב לתאם את איתור נזילה בזמן שהשכנים בבית. בשיחת הטלפון המקדימה עם מרכז הלקוחות שלנו, הקפידו לתאר  את הבעיה במטרה להעירך נכון ככל האפשר

כאשר מזמינים חברה לאיתור נזילות חשוב לדעת האם יש בידיהם את ההסמכות, הניסיון והציוד הנדרש לכל תקלה. כמו כן חשוב לבדוק האם הדוחות אשר מגישים קבילים בבית המשפט ובחברות הביטוח.

בחברת אינפרטק כל המומחים עברו הכשרות והסמכות בארץ ובחו"ל. כבר מעל 20 שנה שחברת אינפרטק מכשירה עובדים בתחום איתור נזילות ובוחני מים. 

פניה מהירה

מרכז שירות לקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00

דילוג לתוכן